Creatine ethyl ester malaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine ethyl ester malaat

heb hierover eens zitten surfen op het net en er zijn zoveel verschillende leveranciers voor maar welkéén is er dan te betrouwen, kun je ergens in de basis van het product materialen tegenkomen die zeker in het poeder of capsules moeten zitten waarvan je kan zeggen ok dit is safe

ik heb zo ook eens een pot capsules gekocht met zogezegd Creatine ethyl ester malaat maar daar heb ik daar dan niks maar dan ook niks van gevoeld dat was er van revo, suckt echt net zoals die crea in capsules van bij de apotheek 2xniks waard

Originally posted by musclelicious View Post
    heb hierover eens zitten surfen op het net en er zijn zoveel verschillende leveranciers voor maar welkéén is er dan te betrouwen, kun je ergens in de basis van het product materialen tegenkomen die zeker in het poeder of capsules moeten zitten waarvan je kan zeggen ok dit is safe

ik heb zo ook eens een pot capsules gekocht met zogezegd Creatine ethyl ester malaat maar daar heb ik daar dan niks maar dan ook niks van gevoeld dat was er van revo, suckt echt net zoals die crea in capsules van bij de apotheek 2xniks waard
    Volgens mij moet dit onder voedings suplimenten...................

Comment

Als je niet reageerde op die creatines dan ben je er, net als ik, ongevoelig voor. Het kan zijn dat je lichaam de stof gewoon niet opneemt, of dat je spieren al verzadigd zijn met creatine, dan zul je er ook niets van merken.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by tiesse75 View Post
        Volgens mij moet dit onder voedings suplimenten...................
        ja sorry

vergissen is menselijk bedankt om me erop te wijzen

Comment

Het is met creatine een kwestie van uitproberen. Zes weekjes een goed merk uitproberen en dan maar kijken wat je winst is. Als je er ongevoelig voor bent zoals General al zei dan zou ik de queeste maar staken.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

ik heb dat eigenlijk nog maar 2x gebruikt en telkens in capsules
            heb ondertussen gelezen dat de poeder wel de voorkeur krijgt bij velen dus zal ik het nu eens proberen met poeder

Spiermassa Pack Basic I - Creatine & HMB heb ik vandaag besteld maar moet ik mij houden aan de oplaadfase of is dat volkomen onzin ???

Comment

Ter ere waarvan dezelfde vraag op twee verschillende topics stellen?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

vraag

general hij had denk ik de topic van mij niet gezien, maar komt ook omdat ik die midden in een andere topic van mij gestart is denk ik....mijn fout.

Ik ben nu 3 a 4 dagen bezig met die creatine in poeder smaak.........RANZIG is het....

ik heb nog niet veel resultaat maar ja ben ook nog volop met me kuur bezig.... waar het mij voornamelijk om gaat is, waarom heeft dit spul geen oplaadfase nodig, ik dacht namelijk altijd dat creatine opgebouwd werd in je lichaam en als je dus meer in je lichaam had je meer resultaat boekte....

met dit spul blijkt het dat je minder vocht vasthoud met dezelfde resultaten..
                ben benieuwd hou jullie op de hoogte....

Comment

Volgens mij is de geen laadfase bullshit. Je neemt per dag namelijk het aantal grammen creatine wat je kwijtraakt tijdens je training (onderhoudsdosis). De laadfase is er om je spieren te verzadigen met creatine, zodat ze altijd maximaal vol zijn na de onderhoudsdoses. Als je meteen begint met onderhoud, zullen je spieren zich wel wat vullen, maar nooit zoveel als met laadfase.
                  Dat is in ieder geval mijn theorie erachter, weet verder niet of het wel of niet zo is.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Volgens mij is de geen laadfase bullshit. Je neemt per dag namelijk het aantal grammen creatine wat je kwijtraakt tijdens je training (onderhoudsdosis). De laadfase is er om je spieren te verzadigen met creatine, zodat ze altijd maximaal vol zijn na de onderhoudsdoses. Als je meteen begint met onderhoud, zullen je spieren zich wel wat vullen, maar nooit zoveel als met laadfase.
                    Dat is in ieder geval mijn theorie erachter, weet verder niet of het wel of niet zo is.
                    Generalix een aanvulling

Gebruik Creatine Monohydraat in combinatie met, Creatine Ethyl Ester Malaat. Oplaadfase en onderhoud doe je met de Creatine Monohydraat en op de trainingsdagen gebruik je Creatine Ethyl Ester Malaat.

Wat is het verschil tussen deze Creatine's?
                    Jullie weten allemaal hoe Creatine Monohydraat werkt, alleen is het niet oplosbaar in een vloeistof. Hebben jullie een Creatine Monohydraat die wel oplost in een vloeistof, dan zal het vast en zéker een koolhydraat product wezen.

Creatine Ethyl Ester Malaat is een Creatine die gebonden is aan een malaatzuur daarom lost het op in een vloeistof en wordt het direct opgenomen in het lichaam. Dus daarom is ook de inname lager dan die van de Creatine Monohydraat.

Comment

Ik wist wel waar die esther voor was, maar dat malaatje wist ik niet. Weer wat geleerd.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ben het niet met je eens: je kan ten alle tijden maar een bepaalde hoeveelheid opnemen, en das niet meer dan +/- 5 gram per dag, de rest pis je dood leuk weer uit, dus die oplaadfase is alleen goed voor de leverancier.

Comment

Daarom moet je in de laadfase ook 4x per dag 5gr creatine pakken, niet 2x 10gram. Aangezien creatine behoorlijk snel wordt opgenomen betwijfel ik of je op dat 3e en 4e tijdstip geen creatine meer kunt opnemen, gesteld dat je de momenten gelijkmatig over de dag verspreid.

sigpic

Comment

Als je maar +/- 5 gram op kan nemen p/dag, dan maakt het weinig uit of je 1 keer 10 gram of 10 keer 1 gram verspreid over de dag opneemt, de dag wordt er echt niet langer op! En het is niet zo dat je maar 5 gram per KEER op kan nemen.

Maar: Als iemand zich er beter bij voelt om wel een oplaadfase te doen, en dan mogelijk door het placebo effect beter gaat, dan moet hij/zij het gewoon lekker wel doen natuurlijk, blijft altijd een eigen keus.

Comment

creatine

ik heb me nog nooit aan de voorschriften gehouden van die potjes...

ik laad een week op met 2 a 3 scheppen, mocht je het uitpissen dan weet je in ieder geval dat je niet te weinig hebt genomen...

daarna gewoon 1 x per dag...

maar zou beide creatines tegelijk nemen..malaat en monyhydraat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X