Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Stel dat leroyw een kilo of 3-5 pakt met deze kuur. Dan zit hij op 97-99kg. Dan moet hij nog ruim 20kg pakken. Dat is veel, wellicht te hoog ingeschat, maar met 9mnd hgh gebruik en nog wat overige a.s. is 5kg wel ontzettend mager. Denk dat hij daar toch wel overheen gaat.
Ga je de hgh gebruiken i.c.m. insuline?
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
als je maar 3-5kg pakt op die doseringen met die tijdsduur ben je gewoon niet goed bezig, zeker in de bulk. 6-8kg moet zeker mogelijk zijn. 110-115kg moet mogelijk zijn mits zware kuren, goede reactie op de middelen en alles qua voeding beetje in orde.
als je maar 3-5kg pakt op die doseringen met die tijdsduur ben je gewoon niet goed bezig, zeker in de bulk. 6-8kg moet zeker mogelijk zijn. 110-115kg moet mogelijk zijn mits zware kuren, goede reactie op de middelen en alles qua voeding beetje in orde.
Ik maakte maar een heel voorzichtige schatting. Daarnaast weet ik van leroyw dat hij zich nog wel eens te buiten gaat bij het stappen, en dat drukt de gains toch behoorlijk. Verder geloof ik onmiddelijk van je dat 110-115kg mogelijk is met alles op orde.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
de enanthaat neem ik als meerwaarde omdat die in de 4de week een extra spurt geeft, omnadren zijn 4 verschillende esthers die sneller werken dan sustanon en het merk is jelfa roze doosjes, mijn favoriet marius heeft dit ook heel veel gebruikt en ik ben wel eens benieuwd naar iets nieuws.
ik ga er toch van uit dat ik met deze kuur zeker 7 kilo moet gaan pakken en probeer zo min mogelijk te gaan stappen deze keer, gelukkig is het dan winter en wil ik toch al niet graag naar buiten haha. Bedankt voor alle mails hier het is altijd makkelijk meningen van mensen te horen, en ik denk dat als ik bv de 100 haal, het met 9 maanden hgh makkelijk te doen moet zijn, althans dat is mijn streven, ga er geen insuline bij gebruiken alleen hgh in combinatie met steroiden....
en ik denk dat als ik bv de 100 haal, het met 9 maanden hgh makkelijk te doen moet zijn, althans dat is mijn streven, ga er geen insuline bij gebruiken alleen hgh in combinatie met steroiden....
Zonder insuline zijn je resultaten een stuk minder he, houd daar wel rekening mee. Kees heeft een keer zonder en is nu voor de 2e keer met bezig(geloof ik), hij zei ook dat geen insuline echt verschil uitmaakt. Vraag hem anders hoeveel hij gainde met en hoeveel zonder.
Zonder insuline zijn je resultaten een stuk minder he, houd daar wel rekening mee. Kees heeft een keer zonder en is nu voor de 2e keer met bezig(geloof ik), hij zei ook dat geen insuline echt verschil uitmaakt. Vraag hem anders hoeveel hij gainde met en hoeveel zonder.
dat was niet kees maar ik dat keer zonder insuline deed en kon echt het verschil merken en zien, dus nu altijd insuline. ben nu begonnen met me hgh kuur hgh samen met igf1 nu 5 weken later moet ik toch zeggen dat insuline meer massa geeft dan igf1.
Ah ja, Kees wou namelijk in eerste instantie geen insuline zetten en jij vertelde dat het wel zoveel verschil maakte, daarom zet hij het nou ook. En, hoewel offtopic, ga je nu dus alleen nog maar insuline zetten of blijf je de igf1 ook gebruiken?
Ah ja, Kees wou namelijk in eerste instantie geen insuline zetten en jij vertelde dat het wel zoveel verschil maakte, daarom zet hij het nou ook. En, hoewel offtopic, ga je nu dus alleen nog maar insuline zetten of blijf je de igf1 ook gebruiken?
nee geen igf1 meer, omdat je met insuline gewoon meer massa behaalt, de igf1 was gewoon ff voor een kickstart nu 6 weken verder zal me hgh het werk nu wel doen
Awel, als echt alles op en top is, max 110. Maar dan wel met een serieus vet%. AAS en HGH, het kost toch tijd. Je kan het versnellen, maar het aan te zetten en te behouden denk ik dat je twee jaar nodig hebt voor die 120kg.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment