boldenone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

succes kerel
    hou ons wel op te hoogte hoe het gaat want ik ben erg benieuwt hoe je gaat knallen

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      heb mijn kuur nog een klein beetje aangepast:

750mg boldenone ( 3 x in de week 250mg)
      750mg omnadres ( 3 x in de week 250mg )
      250mg enanthaat ( 1 x in de week )
      40 a 50 mg dianabol per dag

aftellen is begonnen... midden februari/ eind februari begin ik en ga een nieuwe kuurlog bijhouden...

dank allemaal voor reacties...
      Ik hou je in de gaten.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

goeie kuur zou alleen de enanthate weg laten die geeft geen meer waarde aan je kuur omdat je die al in je vorige kuur hebt gebruikt

Comment

Het is een ouderwets degelijke 'bread & butter'- kuur, waar velen groot op zijn geworden. Doseringen vind ik wat hoog. Waarom doe je dat? Als je nu al 1000 mg testosteron zet, wat doe je dan de volgende keer? Bij de meeste gebruikers is de rek er na 6-7 weken wel uit qua groei, dus die 120 kilo ga je alleen halen met variabele kuren, voldoende herstel, een diversiteit aan produkten en véél voedingskennis. Als je te snel zwaar wordt moet je ook oppassen voor blessures. Ik zou je doelen dus maar wat bijstellen, om straks niet teleurgesteld te raken. Weet je trouwens zeker dat je omnadren echts is? De laatsten die op dit board dat spul gebruikten bleken namelijk genept te zijn. Anyway, succes.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Lijkt me zeer straf dat je dat gaat halen. Denk max 105.

Grtz

Comment

Stel dat leroyw een kilo of 3-5 pakt met deze kuur. Dan zit hij op 97-99kg. Dan moet hij nog ruim 20kg pakken. Dat is veel, wellicht te hoog ingeschat, maar met 9mnd hgh gebruik en nog wat overige a.s. is 5kg wel ontzettend mager. Denk dat hij daar toch wel overheen gaat.
              Ga je de hgh gebruiken i.c.m. insuline?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als je maar 3-5kg pakt op die doseringen met die tijdsduur ben je gewoon niet goed bezig, zeker in de bulk. 6-8kg moet zeker mogelijk zijn. 110-115kg moet mogelijk zijn mits zware kuren, goede reactie op de middelen en alles qua voeding beetje in orde.
                Last edited by Genjuro; 17-12-2007, 21:26.
                the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                  als je maar 3-5kg pakt op die doseringen met die tijdsduur ben je gewoon niet goed bezig, zeker in de bulk. 6-8kg moet zeker mogelijk zijn. 110-115kg moet mogelijk zijn mits zware kuren, goede reactie op de middelen en alles qua voeding beetje in orde.
                  Ik maakte maar een heel voorzichtige schatting. Daarnaast weet ik van leroyw dat hij zich nog wel eens te buiten gaat bij het stappen, en dat drukt de gains toch behoorlijk. Verder geloof ik onmiddelijk van je dat 110-115kg mogelijk is met alles op orde.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

kuur

de enanthaat neem ik als meerwaarde omdat die in de 4de week een extra spurt geeft, omnadren zijn 4 verschillende esthers die sneller werken dan sustanon en het merk is jelfa roze doosjes, mijn favoriet marius heeft dit ook heel veel gebruikt en ik ben wel eens benieuwd naar iets nieuws.
                    ik ga er toch van uit dat ik met deze kuur zeker 7 kilo moet gaan pakken en probeer zo min mogelijk te gaan stappen deze keer, gelukkig is het dan winter en wil ik toch al niet graag naar buiten haha. Bedankt voor alle mails hier het is altijd makkelijk meningen van mensen te horen, en ik denk dat als ik bv de 100 haal, het met 9 maanden hgh makkelijk te doen moet zijn, althans dat is mijn streven, ga er geen insuline bij gebruiken alleen hgh in combinatie met steroiden....

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                      en ik denk dat als ik bv de 100 haal, het met 9 maanden hgh makkelijk te doen moet zijn, althans dat is mijn streven, ga er geen insuline bij gebruiken alleen hgh in combinatie met steroiden....
                      Zonder insuline zijn je resultaten een stuk minder he, houd daar wel rekening mee. Kees heeft een keer zonder en is nu voor de 2e keer met bezig(geloof ik), hij zei ook dat geen insuline echt verschil uitmaakt. Vraag hem anders hoeveel hij gainde met en hoeveel zonder.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Zonder insuline zijn je resultaten een stuk minder he, houd daar wel rekening mee. Kees heeft een keer zonder en is nu voor de 2e keer met bezig(geloof ik), hij zei ook dat geen insuline echt verschil uitmaakt. Vraag hem anders hoeveel hij gainde met en hoeveel zonder.

dat was niet kees maar ik dat keer zonder insuline deed en kon echt het verschil merken en zien, dus nu altijd insuline. ben nu begonnen met me hgh kuur hgh samen met igf1 nu 5 weken later moet ik toch zeggen dat insuline meer massa geeft dan igf1.

Comment

Ah ja, Kees wou namelijk in eerste instantie geen insuline zetten en jij vertelde dat het wel zoveel verschil maakte, daarom zet hij het nou ook. En, hoewel offtopic, ga je nu dus alleen nog maar insuline zetten of blijf je de igf1 ook gebruiken?

sigpic

Comment

Ah ja, Kees wou namelijk in eerste instantie geen insuline zetten en jij vertelde dat het wel zoveel verschil maakte, daarom zet hij het nou ook. En, hoewel offtopic, ga je nu dus alleen nog maar insuline zetten of blijf je de igf1 ook gebruiken?
                            Idd .
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

nee geen igf1 meer, omdat je met insuline gewoon meer massa behaalt, de igf1 was gewoon ff voor een kickstart nu 6 weken verder zal me hgh het werk nu wel doen

Comment

Awel, als echt alles op en top is, max 110. Maar dan wel met een serieus vet%. AAS en HGH, het kost toch tijd. Je kan het versnellen, maar het aan te zetten en te behouden denk ik dat je twee jaar nodig hebt voor die 120kg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X