Kuurtje fitnessfreak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben benieuwd baas. Nog steeds een stijfheid de dag na de prikken of neemt dat ook af?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ben benieuwd baas. Nog steeds een stijfheid de dag na de prikken of neemt dat ook af?
      Nee weinig last van gehad de laatste paar prikken! Misschien dat bij de eerste keer die maat van me iets heeft bewogen toen de naald erin zat ofzo, zou het voor de rest niet weten! Zal wel weer een update geven al dat spul begint te werken

grtz.
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

update, Zo net terug van de gym... Ging wel lekker vandaag!
        Begin nu wel lichtjes wat te merken, lekkere pomp en kracht is wat toegenomen!! Ben vandaag precies 3 weken onderweg.
        Eind deze week begin volgende week zal die wel flink gaan knallen voel het gewoon!

Ik weeg me iedere vrijdag ochtend, ben dus in twee en halve week 2,5 kg aangekomen.
        Ben benieuwd aankomende vrijdag!!

grtz.

Comment

Gaat netjes gozer, en zoals je het zelf zegt zal het vanaf deze week veel beter gaan. Je pomp tijdens de workouts zal je heviger voelen en massa zal wel omhoog krikken. En inderdaad gewoon 1x p/w wegen.
          Ben zelf ook op hetzelfde dag als jij begonnen
          Wens je veel succes en zal je blijven volgen

Laterz...

Comment

Goed om te horen. Prikken wordt ook al minder vervelend?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Multi-Junk View Post
              Gaat netjes gozer, en zoals je het zelf zegt zal het vanaf deze week veel beter gaan. Je pomp tijdens de workouts zal je heviger voelen en massa zal wel omhoog krikken. En inderdaad gewoon 1x p/w wegen.
              Ben zelf ook op hetzelfde dag als jij begonnen
              Wens je veel succes en zal je blijven volgen

Laterz...
              Ja zag net je topic, idd de zelfde dag!! Lachen man!!
              Zal je topic ook in de gaten houden!! Jij uiteraard ook succes met je kuur!

@general: Heb toevallig vandaag wel aardige last van me reet, van de prik van gister... maar ja boeiend!!

grtz.

Comment

Kleine update, Vanmorgen gewogen en tot mijn verbazing 2kg aangekomen wat ik niet echt had vewacht ben dus in 26 dagen 4,5kg aangekomen gaat dus lekker!! Trainen gaat lekker, kracht redelijk viel een beetje tegen eerlijk gezecht alleen benen ging super woensdag squat 125kg 6keer (diep uiteraard) daarna nog legpress 300kg ging me makelijk af! Squat kon nog wel hoger maar mijn trainings maatje was er niet, die is weer 2 weken weg met het leger... kloten voor mij maar ja het is niet anders!

Alleen met me laatste injectie veel last gehad!! Me bil was echt opgezet als een malle!! Hij was ook erg warm, rood en het jeukte zo nu en dan ook erg!!

Vandaag weer een prik zetten denk dat ik ff 2 weken in me schouder ga zetten om me ass een beetje te ontzien!!

grtz.

Comment

Gaat lekker kerel! Schouder lijkt me overigens wel schijt prikken. Ben benieuwd hoe de rest gaat lopen.

sigpic

Comment

Gaat lekker kerel! Schouder lijkt me overigens wel schijt prikken. Ben benieuwd hoe de rest gaat lopen.
                    Ach ja in de schouder, iedereen heeft ooit wel eens een prik in de schouder laten zetten!! Denk bijv. aan tetanis of hoe je dat ook schrijft! Het scheeld dat ik het niet zelf hoef te zetten! Kon ook voor me been kiezen maar dat lijkt mij zelf helemaal niets!! Is kloten met lopen enz. prik hem vandaag na het trainen en dan toch 3 dagen rust ivm met die klote Pasen!! Als ik teveel last van me schouder krijg de dagen erna prop ik hem gewoon weer in me ass!!
                    We zullen zien, groetjes

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                      Ach ja in de schouder, iedereen heeft ooit wel eens een prik in de schouder laten zetten!! Denk bijv. aan tetanis of hoe je dat ook schrijft! Het scheeld dat ik het niet zelf hoef te zetten! Kon ook voor me been kiezen maar dat lijkt mij zelf helemaal niets!! Is kloten met lopen enz. prik hem vandaag na het trainen en dan toch 3 dagen rust ivm met die klote Pasen!! Als ik teveel last van me schouder krijg de dagen erna prop ik hem gewoon weer in me ass!!
                      We zullen zien, groetjes
                      Is ook weer waar. Is zeker wel prettig dat je hem er zelf niet in hoeft te rammen. Jammer he dat alles met pasen dicht is. Vind het zoiezo een dom feest.

sigpic

Comment

Is ook weer waar. Is zeker wel prettig dat je hem er zelf niet in hoeft te rammen. Jammer he dat alles met pasen dicht is. Vind het zoiezo een dom feest.
                        idd bagger feest!! Gaat nergens over!
                        Baal als een stekker dat ik niet kan trainen, maar heb thuis wel 2 dumbells ga ik maaandag maar een beetje mee kloten, beetje opdrukken enzo is ook wel eens een keertje lekker!! In het weekend train ik nooit al zou ik wel willen maar ik train al 5 dagen in week maar moet ook rust hebben he!!

grtz.

Comment

Helaas moet je ook rusten ja. Vervelendste dagen die er zijn.

sigpic

Comment

idd bagger feest!! Gaat nergens over!
                            Baal als een stekker dat ik niet kan trainen, maar heb thuis wel 2 dumbells ga ik maaandag maar een beetje mee kloten, beetje opdrukken enzo is ook wel eens een keertje lekker!! In het weekend train ik nooit al zou ik wel willen maar ik train al 5 dagen in week maar moet ook rust hebben he!!

grtz.
                            Ga je niet dood aan hoor dagje niet trainen

Comment

Originally posted by Infinity View Post
                              Ga je niet dood aan hoor dagje niet trainen
                              Nee weet ik maar het is dan zaterdag zondag en maandag niet!! Daar heb ik het wel moeilijk mee Maar morgen alweer lekker knallen!! Vandaag me setjes push ups nog wel gedaan hoor!!

grtz.

Comment

Vandaag me setjes push ups nog wel gedaan hoor!!grtz.
                                Hardcore.......
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                                We like it
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X