Kuurtje fitnessfreak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    Beter laat als nooit kerel

En een lady is toch wel belangrijker als typen op een forum met bonkige gasten
    Heb je goed gezien beentje... ghegheghe
    Alleen je wordt er zo soft van he van die dames maar hoort er allemaal bij he!!

greetzzzz
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

kg's pakken tijdens een kuur is geen kunst. Kwaliteit kg's houden is belangrijk. Ik heb liever 5kg kwaliteit die ik behoud dan 15kg bij een kuur waarvan er 4kg kwaliteit is en de rest vet en vocht

Comment

mee eens punani!!
        Vet en vocht hebben we geen zak aan!!

grtz.

Comment

Originally posted by punani View Post
          kg's pakken tijdens een kuur is geen kunst. Kwaliteit kg's houden is belangrijk. Ik heb liever 5kg kwaliteit die ik behoud dan 15kg bij een kuur waarvan er 4kg kwaliteit is en de rest vet en vocht
          yeaah, mee eens maar je wordt geprogrammeerd om je helemaal de t%$# te eten, Super dom eigenlijk...

voeding is de basis, gwoon goed opletten tijdens je kuur. Als je niet oppast dan heb je zo een buikje te pakken.

Ben t met Sym. eens persoonlijk vindt ik dat t belangrijkste onderdeel, een ondergewaardeerd subject.

t is igg constant meten, passen, nadenken in je kuur en daarna
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
            @GeneralIx: Foto's van voor me kuur heb ik wel gemaakt! Zou ze hier wel op willen zetten maar heb geen instalatie CD van mijn telefoon en geen kabeltje!Helaas!!! Weet iemand hoe ik ze zonder die shit op internet krijg? Mijn laptop heeft ook geen bleutooth!grtz.
            Infrarood
            We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
              Infrarood
              Heb ik ook aan gedacht onderhandelen... zit wel op me laptop maar weer niet op me telefoon!! Haal binnenkort wel zo'n ding wel general zij!

grtz.

Comment

update, vonmorgen vroeg weer gewogen.
                300gr. afgevallen, vind ik ook niet zo gek vorige week zondag chinees gegeten 's nachts de hele boel onder gekotst. Vieze kut chinezen!
                is gewoon al de 2de keer in 2 jaar tijd, kan voorlopig even geen chinees zien!
                Trainen gaat gewoon super, eten gaat een stuk minder de laatse week sinds ik ziek ben geweest! zit echt heel snel vol sinds toen, weet niet hoe het komt maar heb het volgens mij ook een beetje gehad met al dat vele eten! Het komt me neus echt uit! maar ja we moeten door he!

Maandag laatste prik test e dan na twee weekjes met de Nolva beginnen,
                Heb maar gewoon even nolva van EPL gehaald, vertrouwe die zymoplex toch niet zo (raar grieks doosje enzo), en voor het geld hoef ik het niet te laten... ja toch!

grtz.

Comment

Yooo mensen,

Ben nog steeds op gewicht begin nu met me nakuur maar had even een vraagje daar over.
                  Kan ik gewoon die nolva in 1 keer nemen in de ochtend? of moet ik het echt over de dag verdelen? In dat laatste ben ik niet zo goed vergeet vaak dat soort dingen vandaar mijn vraag. Voor de rest gaat het wel lekker merk wel dat kracht iets minder is geworden maar ik zie er goed vol uit!

grtz.

Comment

Hoop dat het zo blijft kerel! Keep us posted.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                      Yooo mensen,

Ben nog steeds op gewicht begin nu met me nakuur maar had even een vraagje daar over.
                      Kan ik gewoon die nolva in 1 keer nemen in de ochtend? of moet ik het echt over de dag verdelen? In dat laatste ben ik niet zo goed vergeet vaak dat soort dingen vandaar mijn vraag. Voor de rest gaat het wel lekker merk wel dat kracht iets minder is geworden maar ik zie er goed vol uit!

grtz.

Gewoon in 1x gab. De Nolva is niet zo levertoxisch...
                      187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Wat is tot nu toe je winst met je kuur. Snap dat je nog moet nakuren en dat er nog het een en ander aan vocht afgaat....
                        187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Thanks jp79 knal ze lekker in 1 keer naar binnen dan!
                          Heb 7 kg gepakt met deze kuur vet % is gelijk gebleven!
                          Vocht heb ik niets van gemerkt eerlijk gezegd!

grtz.

Comment

Yooo mensen ik zit met een probleem, Heb vorige week bloed laten prikken en nu belde de dokter straks dat me nieren niet goed werkten wat het precies was weet ik niet! moet weer opnieuw bloed laten prikken en en krijg een echo! Hij vroeg of ik aan de anabolen zat, heb wel gezegd dat ik een kuurtje heb gehad heeft dus daar hoogst waarschijnelijk mee te maken!

Maar nu de vraag is dat tijdelijk door de kuur omdat ik net een maandje of anderhalf klaar ben en nog in de nakuur zat toen ik bloed ging prikken of zou het blijvende schade zijn?al weet ik natuurlijk nog niet wat het precies is! Maar is het mogelijk? Weet iemand meer??? HELP!!!!
                            Lever en alles was wel goed trouwens!

grtz. fitnessfreak

Comment

Wellicht is door je bloeddruk het en en ander kapot gegaan. Hoop in ieder geval dat het niks ernstigs is. Hou ons op de hoogte bro!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Wellicht is door je bloeddruk het en en ander kapot gegaan. Hoop in ieder geval dat het niks ernstigs is. Hou ons op de hoogte bro!
                                Ja zal ik doen! Hoop dat het allemaal vals alarm is!
                                Maar ja had ik er maar de tengels vanaf moeten blijven.
                                Ik raad mensen die kuren aan om zeker je bloed te laten onderzoeken!!
                                Ben er nu met toeval snel bij dat kan natuurlijk z'n voordelen hebben.

Grtz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X