anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anabolen

Ben de trainingsschemas en voedingsschemas en theorieen even wat beu gezien. En onder het motto kennis is macht wil ik me nu wel eens verdiepen in anabolen (niet om te gebruiken maar gewoon ter info).

Iemand nuttige links die anabolen stap per stap uitleggen, bv opsomming van bepaalde anabolen, wat die anabolen doen, welke combi's vaak gebruikt zijn enzo.

Op google vind ik niet echt iets heel bruikbaar tot nu toe.

ik zou beginnen met de gewone profiles te lezen op isteroids.com, steroid.com, big cat op bb.com, en mesomophosis.com
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      Ben de trainingsschemas en voedingsschemas en theorieen even wat beu gezien. En onder het motto kennis is macht wil ik me nu wel eens verdiepen in anabolen (niet om te gebruiken maar gewoon ter info).

Iemand nuttige links die anabolen stap per stap uitleggen, bv opsomming van bepaalde anabolen, wat die anabolen doen, welke combi's vaak gebruikt zijn enzo.

Op google vind ik niet echt iets heel bruikbaar tot nu toe.
      Raad toch het boel Anabolics 2007 aan. Het legt een goede basis. Rest is vnml ervaring. Hangt ook van veel andere factoren af.

Grtz

Comment

mja ervaring ga ik er sowieso niet mee hebben.

Ik heb gewoon te veel schrik van alle sides die zich er zouden bij kunnen voordoen. Ik ben meestal een van de 'gelukkigen' die als er ergens een side bij is, die dan ook ervaart.

En mijn doel kwa lichaam is te bereiken zonder AS dus ik zie het nut er niet van in dan om een risico te gaan lopen.

Maar ik wil me er zeker wel eens in verdiepen

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          ik zou beginnen met de gewone profiles te lezen op isteroids.com, steroid.com, big cat op bb.com, en mesomophosis.com
          bedankt op isteroids.com heb ik al nuttige dingen gevonden, de rest bekijk ik op een andere keer wel eens

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X