anavar of d boll ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anavar of d boll ?

hey allemaal

ga over paar weken beginnen met eerste kuur, nu heb ik al paar keer over anavar gehoord en gelezen is deze as ook goed om als kick start te doen kuur is als volgt 500mg/1pw test enanth 10w , 400mg/1pw deca nand 8w ,en 30 mg/7dw d boll 6w nu is mijn vraag wat is beter de d boll of anavar omdat ik laatste tijd zoveel lees over fake d boll, dat anavar mss minder nagemaakt wordt en mss toch de zelfde waarde geeft als de dboll of is het helemaal geen goede samenstelling of verschillen dboll en anavar te veel,
    iemand mss goede raad of tips ?

mvg ralph

Klein aanmerkinkje op je deca. Moet volgens mij 1x/5 dagen voor de beste bloedwaarden, niet 1x/7 dagen.
    Anavar kan volgens mij ook gebruikt worden als kickstart, zie niet in waarom niet.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik zou zondags 250mg test en 200mg deca zetten en dat woensdags nog es een keer. dan heb je het mooi verdeeld

Comment

Originally posted by ralph29 View Post
        hey allemaal

ga over paar weken beginnen met eerste kuur, nu heb ik al paar keer over anavar gehoord en gelezen is deze as ook goed om als kick start te doen kuur is als volgt 500mg/1pw test enanth 10w , 400mg/1pw deca nand 8w ,en 30 mg/7dw d boll 6w nu is mijn vraag wat is beter de d boll of anavar omdat ik laatste tijd zoveel lees over fake d boll, dat anavar mss minder nagemaakt wordt en mss toch de zelfde waarde geeft als de dboll of is het helemaal geen goede samenstelling of verschillen dboll en anavar te veel,
        iemand mss goede raad of tips ?

mvg ralph
        Hangt er van af wat voor merk die dianabol is, ug labs zijn meestal wel goed.
        Denk dat ug voor 80% real is en hg voor 80 % fake.
        Zo voor de anavar gaan, dianabol is toch erg veel vocht (bijna alles), en aangezien je al test en deca in je kuur hebt ga je al genoeg vocht vasthouden.

Comment

Anavar met dianabol vergelijken is appels met peren vergelijken. wat is je doel van de kickstart. Anavar wordt normaliter in de wedstrijdvoorbereiding gebruikt...
          187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Hoezo dan, je kan ze best met elkaar vergelijken, maar wat ik ook al zei de een is meer een massa/vocht en de ander droger/(harde) spieren

Comment

dat was nu juist mijn vraag ik vergelijk anavar niet met d boll wilde weten wat de beste combi was met test en deca , d boll ken ik zelf en werkt goed (als je echte hebt teminste) maar omdat er zoveel fake is in d boll dacht ik mss te combineren met anavar mijn doel is om massa te winnen . zorgt anavar niet voor massa dan ?

greetzzzz

Comment

@zwaan ik had je antwoord overlezen ,zag dat je zei dat anavar voor droger en harde spieren zorgt is dit dan niet beter om samen met de test en deca te doen ? omdat die normaal al voor genoeg massa zorgen

Comment

Pcies zoals ik erover denk, met die test en deca pak je al genoeg massa/vocht, een beetje kwalitatieve en droge spier(en) (massa) erbij kan dan zeker geen kwaad.
                  Maar goed sommige kijken liever alleen op de weegsschaal en hoe verder die uitslaat hoe beter?! Ik betrap me zelf er ook zo vaak op, maar als je dan stopt en geraakt dat vocht kwijt, tja wat is dan massa?! dan heb je in ieder geval nog die paar kilo droge spieren over van de anavar!

Comment

Op hoeveel % BF zit je momenteel. Anavar is echt maar een heel zwak middel vind ik. Wil je wat harder uit je kuur komen neem dan de laatste 6 weken (gelijk laten eindigen met de test) winny op 50mg. Anavar zou de eerste weken echt niet zoveel uithalen mits je nu al heel erg droog staat...

Anavar als kickstart vind ik dus kut....

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                      Hoezo dan, je kan ze best met elkaar vergelijken, maar wat ik ook al zei de een is meer een massa/vocht en de ander droger/(harde) spieren

Precies dus moet je weten wat zijn doel is maar anavar als kickstart is echt niets...Daar komt bij dat je het vrij hoog moet doseren wil je er iets van merken...

Comment

bf weet ik niet precies denk rond de 11% maar is niet veel ben best droog dus dat anavar zou eigenlijk niet moeten in het begin , mss de winny erbij op het laatste en gewoon de dboll erbij houden als kick start

greetzzz

Comment

mijn doel is om zoveel mogelijk massa winst te krijgen zonder dat ik een ballon wordt en er daarna weer alles afvliegt ,wat denken jullie dat deze kuur +- zou opbrengen met een goed voedings en trainings schema ?

Comment

Er is namelijk een groot misverstand over aas die aromatiseren zoals dianabol, deca, test, oxy etc. Iedereen roeps altijd maar dat je daar een waterballon van word maar dat ligt helemaal aan je voedingspatroon. Ik ken jongens die in de wedstrijdvoorbereiding deca nemen. Maar dan met een heel strak schema.
                            Ik ben net mijn mijn kuur klaar test,bold,dianabol,oxy. Wanneer je bij dianabol en oxy heel schoon eet dan krijg je hele mooie spiermassa. Ik heb op een ander forum weleens een artiklen gepost van de trainer van Quincy Taylor over de synergie tussen dianabol en oxy. Super voor de massa maar niet voor de newbees.

Als ik jou was dan zou ik lekker een kiickstart van een week of 6 nemen met dianabol op 40-50mg. Maak je er een leanmassa kuur. Dus wel flink eten maar wel heel schoon. Dan komen je hele mooie spiermassa aan. Alles hangt samen met een goed voedingspatroon...

Comment

Originally posted by jp79 View Post
                              Er is namelijk een groot misverstand over aas die aromatiseren zoals dianabol, deca, test, oxy etc. Iedereen roeps altijd maar dat je daar een waterballon van word maar dat ligt helemaal aan je voedingspatroon. Ik ken jongens die in de wedstrijdvoorbereiding deca nemen. Maar dan met een heel strak schema.
                              Ik ben net mijn mijn kuur klaar test,bold,dianabol,oxy. Wanneer je bij dianabol en oxy heel schoon eet dan krijg je hele mooie spiermassa. Ik heb op een ander forum weleens een artiklen gepost van de trainer van Quincy Taylor over de synergie tussen dianabol en oxy. Super voor de massa maar niet voor de newbees.

Als ik jou was dan zou ik lekker een kiickstart van een week of 6 nemen met dianabol op 40-50mg. Maak je er een leanmassa kuur. Dus wel flink eten maar wel heel schoon. Dan komen je hele mooie spiermassa aan. Alles hangt samen met een goed voedingspatroon...
                              Ben ik ook wel mee eens, en idd deca wordt, zo gek als het klinkt ook gebruikt in de cut (eiwitspaarder).
                              Uhm idd een waterballon, tja was een waterballon, je blaast idd wel wat vochtiger op, maar wel in vorm en dat ziet er wel goed uit hoor.
                              Nadeel vind ik dat je ook een buik er van krijgt, en het vocht ben je ook weer kwijt straks, dus hoeveel is de winst dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X