anavar of d boll ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Anavar en test samen doet de werking van anavar, verhardende, grotendeels teniet. Spreek uit ervaring. En 3 weken voor de kickstart is te weinig voor anavar. Zit nu in wk 8 en begon pas goe verschil te zien in week 3/4, zit wel op 110 mg per dag. Dus dbol icm test.

Grtz

Comment

ok bedankt allemaal voor de tips en advies we gaan het houden zoals het was en hoop dat ik er lekker op ga ik ga een logje bijhouden van de resultaten en ga alvast een strak voedings schema in elkaar knallen voor de volgende maanden hihi

greettzzzzzzz ralph29

Comment

Originally posted by Riki View Post
        Anavar en test samen doet de werking van anavar, verhardende, grotendeels teniet. Spreek uit ervaring. En 3 weken voor de kickstart is te weinig voor anavar. Zit nu in wk 8 en begon pas goe verschil te zien in week 3/4, zit wel op 110 mg per dag. Dus dbol icm test.

Grtz
        jij bent toch niet goed man,110 mg anavar per dag slaat nergens op.
        wat mister sym al eerder zei heb ik ook ffe nagevraagd bij een podium beest en dat je van een mild anabool een sterk anabool maakt.
        neem dan d-boll of oxy maar deze hoeveelheden gaat nergens over.grtz.

Comment

Ben nog altijd benieuwd waarom je dan wel de dosis test mag variëren van 250 tot 1500mg. Is het omgekeerde, van een sterk anabool een milde maken. Lijkt me even nuttig/nutteloos.
          Zie het probleem niet. Andere middelen hebben wellicht niet de voordelen van var, en om deze voordelen te versterken wordt de dosering verhoogd. Doe je in wezen met elke steroĂŻde.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je echte goede anavar in huis hebt dan moet je nooit meer doseren dan 50 mg per dag ook al doe je hem only of gecombineerd.Is met D-boll hetzelfe,moet je ook niet te hoog gaan zitten,de werking wordt echt niet beter en je wordt er ook niet groter van.
            dan kan je nog beter vijf verschillende soorten anabool tot je nemen dan dat je een zware orale only doet want dan gaat je lichaam echt stuk.
            Anabolen moet je gewoon verdelen over meerder soorten en dan in normale dosis dan dat je in een keer acht weken 50 tot 100 mg orals per dag in je mik douwt.grtz.

Comment

Anavar is relatief mild, hoewel het ook een c-17 alfa alkylisatie heeft. Is daarom niet echt te vergelijken met d-boll of andere orals op vlak van schadelijkheid. Weet verder niet of 100mg net zo veel resultaten geeft als 50 zoals jij zegt, maar ik geloof best dat het doorgaans een stuk verstandiger is om zo min mogelijk orals te pakken en de dosis zo min mogelijk te overdrijven.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by king36 View Post
                Als je echte goede anavar in huis hebt dan moet je nooit meer doseren dan 50 mg per dag ook al doe je hem only of gecombineerd.Is met D-boll hetzelfe,moet je ook niet te hoog gaan zitten,de werking wordt echt niet beter en je wordt er ook niet groter van.
                Hier is genoeg over te vinden met wat opzoekwerk. Het slaagt op niks om te zeggen dat een lichtere dosis evenveel doet als een zwaardere.

Het heeft wel degelijk meer effect, het enige wat zeker moet beseft worden is dat het effect bij lange na niet linear is. 100mg anavar zal bevoorbeeld niet dubbel zoveel resultaten geven als 50mg. Idem resultaat met testosteron, nandrolone, en alle andere as waar dit soort onderzoeken naar gedaan zijn. De marginale meerwaarde die je hebt per verhoging is steeds kleiner en kleiner. Maar ze is er wel degelijk, daarom ook de "meer is beter"-gedachte van veel bb.

dan kan je nog beter vijf verschillende soorten anabool tot je nemen dan dat je een zware orale only doet want dan gaat je lichaam echt stuk.
                110mg anavar per week is niet zwaar. Niemand kijkt tegenwoordig nog op van kuren van 150mg oxy gestacked met vele andere paardemiddelen, terwijl oxy mg/mg zeker een pak schadelijker is.

Enige verschil is dat oxy vroeger per 50mg te verkrijgen was/is in hg en anavar maar in 5mg/stuk. Daarop komt nog dat oxy relatief goedkoop was en anavar een maandloon koste om zelf maar een klein kuurtje te doen. Vandaar dat tegenwoordig oxy zwaar gedoseert mag worden en anavar een "wijvensteroide" is die je best laag doseert.

Anabolen moet je gewoon verdelen over meerder soorten en dan in normale dosis dan dat je in een keer acht weken 50 tot 100 mg orals per dag in je mik douwt.grtz.
                Anavar is uniek, en heeft iets dat geen enkele ander middel, buiten ms primobolan, kan geven, namelijk noppes sides en toch een goed effect. En wat het doet met je vet op je buikstreek is ook ongelofelijk.

Ik vind het persoonlijk een topmiddel en al mijn toekomstige kuren zullen anavar bevatten, zoniet enkel anavar. Als zullen mijn doseringen lager zijn, 2 weken on/2off op 20mg/ed.
                the one and only tabata overlord

Comment

Wat jij sugereerd klopt niet helemaal gab. Anavar heeft geen vetverbrande werking. Naast een mooi voedingsschema wel maar dan ligt het aan de voeding...
                  187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Originally posted by jp79 View Post
                    Wat jij sugereerd klopt niet helemaal gab. Anavar heeft geen vetverbrande werking. Naast een mooi voedingsschema wel maar dan ligt het aan de voeding...
                    Heeft dus wel degelijk een vetverbrandend element. Zeker in combi met cardio en dieet. Spreek uit ervaring. Zijn tevens talloze studies over. Zie medpub!

Comment

Originally posted by king36 View Post
                      jij bent toch niet goed man,110 mg anavar per dag slaat nergens op.
                      wat mister sym al eerder zei heb ik ook ffe nagevraagd bij een podium beest en dat je van een mild anabool een sterk anabool maakt.
                      neem dan d-boll of oxy maar deze hoeveelheden gaat nergens over.grtz.
                      Als je er geen ervaring mee hebt, dan vind ik je opmerking vrij zinloos. In 8 weken op 110mg heb ik 10% vet verloren en heb GEEN LBM verloren, sterker nog ben begonnen op 101-103kg en zit nogsteeds op dat gewicht met 10% minder vet. Ik zal niet ontkennen dat het aan de hoge kant is, maar het werkt wel degelijk een stuk beter dan 50 mg p/d. Tevens zijn er legio studies van 12 weken waar 120 mg p/d wordt gebruikt.

Waar ik wat moe van word is al dat nagepraat. Vroeger bij Kneet spoten en slikten de jongens heel wat meer, zenne.

Grtz
                      Last edited by Riki; 02-03-2008, 11:09.

Comment

Maar jij neemt er toch ook clen bij Riki? Ligt het dan niet daaraan dat je zo lekker veel vet verbrand? Misschien een super combi?

grtz.
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                          Maar jij neemt er toch ook clen bij Riki? Ligt het dan niet daaraan dat je zo lekker veel vet verbrand? Misschien een super combi?

grtz.
                          Weet ik niet, zenne. Heb 2 x 2wkn clen erbij gedaan, maar vrij laag gedoseerd. Zit ook niet op een echt cutdieet. Doe wat cardio maar eet gewoon koolhydraten. Zit ook niet onder mijn behoefte. Ben van 22% naar 12% gegaan. Grootste gedeelte wijt ik toch aan de var. Gezien ik nooit echt veel afval van clen ook niet in combi met andere bollen. Was meer ter ondersteuning. Heb daarvoor ook anavar gedraait op 50 mg pd (voor een jaar terug, toen dikke 6 maanden niks gedaan) en het is een wereld van verschil. Probleem hier is dat veel mensen commentaar hebben van horen zeggen, maar zelf geen ervaring hebben.

Grtz

Comment

Originally posted by Riki View Post
                            Heeft dus wel degelijk een vetverbrandend element. Zeker in combi met cardio en dieet. Spreek uit ervaring. Zijn tevens talloze studies over. Zie medpub!

Plaats zo'n studie eens gab...

Comment

Originally posted by jp79 View Post
                              Eerst en vooral, vetcellen hebben ook androgene receptors, en binding zorgt voor betere vetmobilisatie.

Ten 2de, anavar verlaagd cortisol enorm, verantwoordelijk voor het typische buikvet.

Studies zijn genoeg te vinden

Effects of androgen therapy on adipose tissue and ...[J Clin Endocrinol Metab. 2004] - PubMed Result

Megace and Oxandrolone together: Impact of increasing both fat and lean body mass on quality of life in HIV/AIDS.
                              the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                                Eerst en vooral, vetcellen hebben ook androgene receptors, en binding zorgt voor betere vetmobilisatie.

Ten 2de, anavar verlaagd cortisol enorm, verantwoordelijk voor het typische buikvet.

Studies zijn genoeg te vinden

Effects of androgen therapy on adipose tissue and ...[J Clin Endocrinol Metab. 2004] - PubMed Result

Megace and Oxandrolone together: Impact of increasing both fat and lean body mass on quality of life in HIV/AIDS.

Ok mooi gab!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X