anavar of d boll ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Riki View Post
    Weet ik niet, zenne. Heb 2 x 2wkn clen erbij gedaan, maar vrij laag gedoseerd. Zit ook niet op een echt cutdieet. Doe wat cardio maar eet gewoon koolhydraten. Zit ook niet onder mijn behoefte. Ben van 22% naar 12% gegaan. Grootste gedeelte wijt ik toch aan de var. Gezien ik nooit echt veel afval van clen ook niet in combi met andere bollen. Was meer ter ondersteuning. Heb daarvoor ook anavar gedraait op 50 mg pd (voor een jaar terug, toen dikke 6 maanden niks gedaan) en het is een wereld van verschil. Probleem hier is dat veel mensen commentaar hebben van horen zeggen, maar zelf geen ervaring hebben.

Grtz
    Ervaring zat gab,maar die hoge dosis anavar daar blijf ik bij dat als je boven de 50 mg per dag zit dat je er een sterke ipv een milde anabool maakt.lezen vriend.
    only zou misschien nog wel kunnen maar als jem stakt met een test of een primo dan zou ik de dosis op 50 mg houden.
    Ik ga al op 30 a 40 mg per dag als de brandweer en dan stack ik hem wel natuurlijk en heb al aardig wat kuren er in geprikt.
    Misschien dat je ook weer het punt krijgt dat de een er beter op gaat dan de ander maar dan kunnen we wel blijven doorgaan.
    Dit is gewoon mijn mening en leuk(goed dat er zo wordt gereageerd.greetzz.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
      Hier is genoeg over te vinden met wat opzoekwerk. Het slaagt op niks om te zeggen dat een lichtere dosis evenveel doet als een zwaardere.

Het heeft wel degelijk meer effect, het enige wat zeker moet beseft worden is dat het effect bij lange na niet linear is. 100mg anavar zal bevoorbeeld niet dubbel zoveel resultaten geven als 50mg. Idem resultaat met testosteron, nandrolone, en alle andere as waar dit soort onderzoeken naar gedaan zijn. De marginale meerwaarde die je hebt per verhoging is steeds kleiner en kleiner. Maar ze is er wel degelijk, daarom ook de "meer is beter"-gedachte van veel b

110mg anavar per week is niet zwaar. Niemand kijkt tegenwoordig nog op van kuren van 150mg oxy gestacked met vele andere paardemiddelen, terwijl oxy mg/mg zeker een pak schadelijker is.

Enige verschil is dat oxy vroeger per 50mg te verkrijgen was/is in hg en anavar maar in 5mg/stuk. Daarop komt nog dat oxy relatief goedkoop was en anavar een maandloon koste om zelf maar een klein kuurtje te doen. Vandaar dat tegenwoordig oxy zwaar gedoseert mag worden en anavar een "wijvensteroide" is die je best laag doseert.

Anavar is uniek, en heeft iets dat geen enkele ander middel, buiten ms primobolan, kan geven, namelijk noppes sides en toch een goed effect. En wat het doet met je vet op je buikstreek is ook ongelofelijk.

Ik vind het persoonlijk een topmiddel en al mijn toekomstige kuren zullen anavar bevatten, zoniet enkel anavar. Als zullen mijn doseringen lager zijn, 2 weken on/2off op 20mg/ed.
      Niemand kijkt tegenwoordig nog op van kuren van 150mg oxy gestacked met vele andere paardemiddelen

Geloof mij vriend dat dit een hele heftige dosis is voor een recreatie bodybuilder en denk dat de meeste dat hier ook zijn.
      Zulke doseringen zijn in mijn ogen beestachtig en denk dat als je dit doet dat je toch echt alles opzij moet zetten om een podium beest te worden en weet niet of hier veel mensen zijn die daar voor gebrand zijn.gabber van me zat ook op de oxy en wel 100 mg per dag voor zes weken en heeft toch een hoop last gehad van zijn lever.
      Houd de dosis op of tot 50 mg en dan ga je echt wel hard hoor.greetzz.

Comment

Originally posted by king36 View Post
        Ervaring zat gab,maar die hoge dosis anavar daar blijf ik bij dat als je boven de 50 mg per dag zit dat je er een sterke ipv een milde anabool maakt.lezen vriend.
        only zou misschien nog wel kunnen maar als jem stakt met een test of een primo dan zou ik de dosis op 50 mg houden.
        Ik ga al op 30 a 40 mg per dag als de brandweer en dan stack ik hem wel natuurlijk en heb al aardig wat kuren er in geprikt.
        Misschien dat je ook weer het punt krijgt dat de een er beter op gaat dan de ander maar dan kunnen we wel blijven doorgaan.
        Dit is gewoon mijn mening en leuk(goed dat er zo wordt gereageerd.greetzz.
        Spreek wel over only idd. Dat had ik erbij moeten vermelden.

Grtz

Comment

Niemand kijkt tegenwoordig nog op van kuren van 150mg oxy gestacked met vele andere paardemiddelen

Geloof mij vriend dat dit een hele heftige dosis is voor een recreatie bodybuilder en denk dat de meeste dat hier ook zijn.
          Zulke doseringen zijn in mijn ogen beestachtig en denk dat als je dit doet dat je toch echt alles opzij moet zetten om een podium beest te worden en weet niet of hier veel mensen zijn die daar voor gebrand zijn.gabber van me zat ook op de oxy en wel 100 mg per dag voor zes weken en heeft toch een hoop last gehad van zijn lever.
          Oxy deed bij mij weinig, zenne. Zat op 100mg/dag. Ik ga veel harder op dbol a 40-50mg/dag. Oxies zorgden bij mij voor een verlies aan eetlust. Had het wel slechts 4-5 weken genomen.

Comment

Hoor je vaker over oxies, had het zelf ook.
            Vind trouwens dat de kilo's die je met oxies pakt niet heel goed zichtbaar zijn op de plaatsen die je wilt, terwijl met dianabol de kilo's, had ik tenminste mooi verdeeld over de spiergroepen verdeeld zijn.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
              Hoor je vaker over oxies, had het zelf ook.
              Vind trouwens dat de kilo's die je met oxies pakt niet heel goed zichtbaar zijn op de plaatsen die je wilt, terwijl met dianabol de kilo's, had ik tenminste mooi verdeeld over de spiergroepen verdeeld zijn.

Ligt dat aan de Oxy dat de spiermassa niet goed verdeeld word over je lichaam??? Dat is wel een van de grappigste dingen die ik gehoord heb over aas...
              187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Gabber van me zit al 14 weken aan de Oxy 100mg gestackt met 50mg dianabol. Daarnaast nog 1250mg Test en Deca 1000MG.De injects zijn ook hoog gedoseerd maar dat kan maar 14 weken aan de oxy 150mg/dianabol 50mg is echt te gek. Kan het hem helaas niet aan het verstand brengen. Hij heeft gelukkig nog maar voor een week.

Comment

Originally posted by jp79 View Post
                  Ligt dat aan de Oxy dat de spiermassa niet goed verdeeld word over je lichaam??? Dat is wel een van de grappigste dingen die ik gehoord heb over aas...

Het zat meer bij me pens, en nee het is geen spiermassa, maar vocht, wat zich zo verdeelde!!!!

Vind je dat grappig, kan nog wel iets veel grappigers vertellen over annies

O ja, sterkte alvast met je vriend.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                    Het zat meer bij me pens, en nee het is geen spiermassa, maar vocht, wat zich zo verdeelde!!!!

Vind je dat grappig, kan nog wel iets veel grappigers vertellen over annies

O ja, sterkte alvast met je vriend.

Ok dan had je wat duidelijker moeten zijn gab. Ik hoor graag grappige dingen dus vertel ouwe...

En ja mijn gabber die is oud en wijs (dat betwijfel ik) genoeg maar ik heb hem gewaarschuwd. Hij is echt beestachtig groot (190cm bij 135 kilo) maar dat heb ik er niet voor over...

Comment

Originally posted by jp79 View Post
                      Ok dan had je wat duidelijker moeten zijn gab. Ik hoor graag grappige dingen dus vertel ouwe...

En ja mijn gabber die is oud en wijs (dat betwijfel ik) genoeg maar ik heb hem gewaarschuwd. Hij is echt beestachtig groot (190cm bij 135 kilo) maar dat heb ik er niet voor over...
                      hij vindt het gewoon lekker

Comment

wow

Originally posted by bmwm5power View Post
                        hij vindt het gewoon lekker
                        dan moet die ook zo leip zijn als de tering...
                        als ik zulke hooge doseringen ineem wat hier verteld wordt, dan loop ik dwars door de muur heen.
                        tuurlijk wordt je zwaarder,ik heb de pakistanse oxy, daar hoef ik geen twee van intenmen.
                        als je echte goede produkten heb neem je zulke hooge doseringen niet in,want dat ga je voelen onder je hersenpan.
                        wil hier de zaak niet afkraken maar hier op het forum zie ik dat veel gasten onderground labs gebruiken zal het daar wel door komen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X