Succes!
Mijn zomerkuur!!!
Collapse
X
-
-
Originally posted by jp79 View PostMast is echt lekker voor de zomer ouwe. Je word er mooi vasculair en hard van...
als je t moet vergelijken met tren wat is dan t verschil??
test op zich zelf geeft mooie spier uiterlijk.....wel cool om te lezen dat je afwijkt van de standaard, ben echt benieuwd hoe dat er uit zal zien wat t resultaat van zal zijn visueel gezien he....brengt mij igg op ideen
suc6 Jp enjoy it▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postexactly dat is wat ik bedoelde moet wel gruwelijk result geven samen met test en winny
als je t moet vergelijken met tren wat is dan t verschil??
test op zich zelf geeft mooie spier uiterlijk.....wel cool om te lezen dat je afwijkt van de standaard, ben echt benieuwd hoe dat er uit zal zien wat t resultaat van zal zijn visueel gezien he....brengt mij igg op ideen
suc6 Jp enjoy it
Tren gestackt met Test kan ik helaas niet meer nemen. Geeft echt hele vieze gyno bij mij. Tren is natuurlijk een heerlijk goedje omdat het zowel anabool als androgeen is. De standaardkuurtjes zijn zeker effectief maar ik wil alles zelf ondervinden. Zo kan ik het beste een keuze maken wat het best bij mij past. Niet wat 80& van het forum roept maar zelf ondervinden is weten ouwe. En dit is voor de zomer echt een heerlijk kuurtje ouwe. Mooi dat ik je heb kunnen inspireren.
Waar denk jezelf aan gab?187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!
Comment
-
Originally posted by jp79 View PostZo kan ik het beste een keuze maken wat het best bij mij past. Niet wat 80& van het forum roept maar zelf ondervinden is weten ouwe.
Originally posted by jp79 View PostEn dit is voor de zomer echt een heerlijk kuurtje ouwe. Mooi dat ik je heb kunnen inspireren. Waar denk jezelf aan gab?
maar voor next kuur zat ik zowieso aan test e en p, winny's en proviron te denken zat te twisten over tren e of a... maar heb nu gelezen dat parabolan net zo goed is, met minder bijwerkingen.....nu zie ik weer masteron.....daarom was ik benieuwd naar de vergelijking tussen mast. en tren/parabolanLast edited by onderhandelen; 06-03-2008, 18:28.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postthere u right... t is ook een beetje kijken waar je goed op reageert idd
Ga binne kort starten met 12 wkn test e, 10 wkn deca, 5 of 6 wkn dboll vanaf wk 6 of 5 proviron tot einde kuur, vanaf wk 12... 20 dagen test p
maar voor next kuur zat ik zowieso aan test e en p, winny's en proviron te denken zat te twisten over tren e of a... maar heb nu gelezen dat parabolan net zo goed is, met minder bijwerkingen.....nu zie ik weer masteron.....daarom was ik benieuwd naar de vergelijking tussen mast. en tren/parabolan
Tren - > droogte + massa
Grtz
Comment
-
Originally posted by Riki View PostMast -> extreme droogte
Tren - > droogte + massa
Grtz
@jp79.....doe je nog speciale voorbereidingen voor/ tijdens de kuur?
ga je nakuren, hoe ziet die er uit?
ga je een log bij houden?
provi. tijdens kuur is goed idee dubbele functieLast edited by onderhandelen; 07-03-2008, 16:17.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postthnxx voor info Riki, heb een kuur gezien waarbij beide middelen verw. zijn
@jp79.....doe je nog speciale voorbereidingen voor/ tijdens de kuur?
ga je nakuren, hoe ziet die er uit?
ga je een log bij houden?
provi. tijdens kuur is goed idee dubbele functie
Beide middelen kan zeker gab. Vorig jaar zomer deed ik test/tren/mast/winny maar dat is wel een kuur voor gevorderden. Had er ook nog T3 en Clen naast.
Niet speciale voorbereiding wel een voedingsschema 24/7 dus geen uitzonderingen. Niet 1x!!!!!
Nakuur zou gewoon Nolva zijn en zonodig HCG187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!
Comment
-
Ik heb altijd erg last van gyno. Ari is het enige wat bij mij echt goed werkt. Een jongen die al een tijdje in het circuit meedraait heeft Nolva (20mg) met Proviron (50mg) aangeraden omdat dit een stuk minder onderdrukt dan ari. Meerdere mensen die deze mening delen?187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!
Comment
-
in de kuur zelf provi & nolva of zit je aan je pct te denken?
ik doe provi standaard in de kuur tegenwoordig ben overtuigd.....provi heeft mooie eigenschappen.
http://forum.bodynet.nl/anabolen/16427-waarom-proviron-nolva-beter-voor-de.html▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postin de kuur zelf provi & nolva of zit je aan je pct te denken?
ik doe provi standaard in de kuur tegenwoordig ben overtuigd.....provi heeft mooie eigenschappen.
http://forum.bodynet.nl/anabolen/164...r-voor-de.html
Nee tijdens omdat ik erg last van gyno heb. De link werkt helaas niet gab. Wat ervaar jij van de provi tijdens de kuur. Het zorgt voor meer vrije test maar wat ervaar jij ervan?
Heb echt al veel gehad maar nog nooit provi. Valt ook niet onder de aas maar misschien wel een leuke toevoeging...187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!
Comment
-
Originally posted by jp79 View PostNee tijdens omdat ik erg last van gyno heb. De link werkt helaas niet gab. Wat ervaar jij van de provi tijdens de kuur. Het zorgt voor meer vrije test maar wat ervaar jij ervan?
Heb echt al veel gehad maar nog nooit provi. Valt ook niet onder de aas maar misschien wel een leuke toevoeging...
Grtz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
12 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...2 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment