Is het nu nog niet duidelijk!!! NEE Testo ik wil geen relatie met je!!!
Masteron, het summum!
Collapse
X
-
ik zelf zou kiezen masteron boven winny ten eerste winny is slechter voor je lever en ik zelf zit nogal laag in bf en merk duidelijk verschil in hardheid, definitie en zie dat ik zelf een hardere look heb dan met winstrol.
masteron zit ook in mijn aankomend kuutje in de laatste weken en stack het dan met tren.
groet kevinBenchpress 8 x 160 kg
Legpress 10 x 400 kg
Deadlift 1 x 275 kg
_
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Apr. 11 2005,13:09)]Sorry cur zal er voortaan wat beter op letten!!! Â Â
.Attached Files
Comment
-
heb tijdje geleden masteron gebruikt 500mg/w...vond het eigenlijk stuk relaxer dan winny...kreeg geen 'joint pain' en werd wat sterker ervan...zat destijds denk ik rond de 10-12%bf...als je winny rond dat vet% neemt wordt je er wat harder van en dit zelfde geldt eignelijk ook voor masteron...
greetz
Comment
-
Hey, een medestander! Ik bedoel: je kuurt maximaal 7 weken met 1 stof (test). Ik ben ook een voorstander van het niet langer dan 8 weken gebruiken van een bepaald goedje. Heb je een speciale reden voor deze kuur?
edit: equipoise zijn we hier niet zo gek op! Welk merk heb je? En waarom slechts 7 weken, terwijl het pas na 4/5 weken begint te werken?
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
@symmetry, eq ook gewoon 7 weken want ik wil gewoon 4 weken met tren en masteron aan de gang anders word mijn kuur zo lang en wil niet langer kuren dan 11 weken max, de eq slaat bij mij zeer snel 2,5 week al aan dus ik heb een frontload eq genomen en klapt ie bij me snel goed aan en ik ga er lekkerder op dan b.v deca.
al mijn spullen zijn van golden gear (GG)
groet kevinBenchpress 8 x 160 kg
Legpress 10 x 400 kg
Deadlift 1 x 275 kg
_
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: