Is het nu nog niet duidelijk!!! NEE Testo ik wil geen relatie met je!!!
Masteron, het summum!
Collapse
X
-
ik zelf zou kiezen masteron boven winny ten eerste winny is slechter voor je lever en ik zelf zit nogal laag in bf en merk duidelijk verschil in hardheid, definitie en zie dat ik zelf een hardere look heb dan met winstrol.
masteron zit ook in mijn aankomend kuutje in de laatste weken en stack het dan met tren.
groet kevinBenchpress 8 x 160 kg
Legpress 10 x 400 kg
Deadlift 1 x 275 kg
_
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Apr. 11 2005,13:09)]Sorry cur zal er voortaan wat beter op letten!!! Â Â
.Attached Files
Comment
-
heb tijdje geleden masteron gebruikt 500mg/w...vond het eigenlijk stuk relaxer dan winny...kreeg geen 'joint pain' en werd wat sterker ervan...zat destijds denk ik rond de 10-12%bf...als je winny rond dat vet% neemt wordt je er wat harder van en dit zelfde geldt eignelijk ook voor masteron...
greetz
Comment
-
Hey, een medestander! Ik bedoel: je kuurt maximaal 7 weken met 1 stof (test). Ik ben ook een voorstander van het niet langer dan 8 weken gebruiken van een bepaald goedje. Heb je een speciale reden voor deze kuur?
edit: equipoise zijn we hier niet zo gek op! Welk merk heb je? En waarom slechts 7 weken, terwijl het pas na 4/5 weken begint te werken?
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
@symmetry, eq ook gewoon 7 weken want ik wil gewoon 4 weken met tren en masteron aan de gang anders word mijn kuur zo lang en wil niet langer kuren dan 11 weken max, de eq slaat bij mij zeer snel 2,5 week al aan dus ik heb een frontload eq genomen en klapt ie bij me snel goed aan en ik ga er lekkerder op dan b.v deca.
al mijn spullen zijn van golden gear (GG)
groet kevinBenchpress 8 x 160 kg
Legpress 10 x 400 kg
Deadlift 1 x 275 kg
_
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: