Ga deze week even winstrol depot en clen ophalen. Is mijn eerste kuur. Kan ik winstrol en clen combineren. Ik wil graag mijn vetpercentace drastisch laten dalen en wat scherper ogen. Misschien kan ook iemand me vertellen wat voor dieet ik moet volgen graag zou ik willen weten hoeveel koolhydraten en eiwitten. Ik ben 178m lang en weeg 92 kilo met een bf van 18%. Ik weet redelijk veel van voeding en training alleen niet in combinatie met AS. Ik train nu zo :
grote spiergroepen 3 oefeningen 2 zware sets tot spierfalen
kleine spiergroepen 2 oefeningen 2 zware sets tot spierfalen. Alle spiergroepen 1 keer per week. Ik deed eerder meer tijdens een training maar merkte dat ik hier beter op reageer. Moet ik dit zo laten of niet. Mijn doel is dus spiermassa winnen en vet verliezen, dus een massa kuur zal het niet worden. Oh, ja ik wil de winstrol niet langer dan 6 weken gebruiken. Moet ik ook clomid of nolva gebruiken en zo ja wanneer ? BVD
grote spiergroepen 3 oefeningen 2 zware sets tot spierfalen
kleine spiergroepen 2 oefeningen 2 zware sets tot spierfalen. Alle spiergroepen 1 keer per week. Ik deed eerder meer tijdens een training maar merkte dat ik hier beter op reageer. Moet ik dit zo laten of niet. Mijn doel is dus spiermassa winnen en vet verliezen, dus een massa kuur zal het niet worden. Oh, ja ik wil de winstrol niet langer dan 6 weken gebruiken. Moet ik ook clomid of nolva gebruiken en zo ja wanneer ? BVD
Comment