Kuurtje winstrol met clen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje winstrol met clen.

Ga deze week even winstrol depot en clen ophalen. Is mijn eerste kuur. Kan ik winstrol en clen combineren. Ik wil graag mijn vetpercentace drastisch laten dalen en wat scherper ogen. Misschien kan ook iemand me vertellen wat voor dieet ik moet volgen graag zou ik willen weten hoeveel koolhydraten en eiwitten. Ik ben 178m lang en weeg 92 kilo met een bf van 18%. Ik weet redelijk veel van voeding en training alleen niet in combinatie met AS. Ik train nu zo :
    grote spiergroepen 3 oefeningen 2 zware sets tot spierfalen
    kleine spiergroepen 2 oefeningen 2 zware sets tot spierfalen. Alle spiergroepen 1 keer per week. Ik deed eerder meer tijdens een training maar merkte dat ik hier beter op reageer. Moet ik dit zo laten of niet. Mijn doel is dus spiermassa winnen en vet verliezen, dus een massa kuur zal het niet worden. Oh, ja ik wil de winstrol niet langer dan 6 weken gebruiken. Moet ik ook clomid of nolva gebruiken en zo ja wanneer ? BVD

Wat ik vergeten erbij ben te schrijven, is dat ik Winstrol met boldone combineer.

Comment

Wil het dieet advies laat ik aan Ax over
      Zowiezo hoog in je eiwitten en laag in je koolhydraten.

Winstrol en clen combie is niks mis mee heb ik zelf pas ook gedaan.
      Clen 2 weken op 2 weken af gebruiken, tussendoor kan je Xenadrine nemen maar dat hoeft niet.

Winstrol inderdaad niet langer als 6 weken gebruiken. Nakuren meteen de volgende dag mee beginnen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Thank you en wat vind je van de combi winstrol met boldone of is dit dubbelzinnig omdat het dezelfde werking heeft ?

Comment

heeft zeker niet dezelfde werking. lekkere combi voor droge harde massa

Comment

Combi winstrol - boldone/deca is een veel gebruikte maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
            Ook met de clen erbij kan het in ieder geval goed.

Tijdstip van nakuren veranderd uiteraard wel als je ook boldone gebruikt.

Greets...

Comment

Wil ivm de voeding kan ik u verwijzen naar het dieet dat ik geplaatst heb (afslanken, tijd om droger te worden). Zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt zeker in combinatie met de as , Mr c gaat 2 gr hoger dan dat hij niet kuurt (hoop dat Mr c het niet erg vondt dat ik deze plaatste) . Wat betreft uw koolhydraten daar is in mijn dieet geen rekening mee gehouden.Zorg gewoon dat je laag zit in kcal.
              stil growing

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Jul. 23 2003,11:08)]Wil ivm de voeding kan ik u verwijzen naar het dieet dat ik geplaatst heb (afslanken,  tijd om droger te worden). Zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt zeker in combinatie met de as , Mr c gaat 2 gr hoger dan dat hij niet kuurt (hoop dat Mr c het niet erg vondt dat ik deze plaatste) . Wat betreft uw koolhydraten daar is in mijn dieet geen rekening mee gehouden.Zorg gewoon dat je laag zit in kcal.
                Snip, ik had hem inderdaad al gelezen, interressant schema ik ben er al mee begonen een paar dagen geleden, alleen zit ik iets hoger in mijn eiwitten. Vroeg me alleen af of hij ook geschikt is in combinatie met AS.

Comment

nou denk dat ik maar begin met boldone /winstrol en clen. Had deze hoeveelheid in mijn gedachten ; 50mg winstrol om de dag en 50mg boldone om de dag 6 weken lang. Volgens mij kan ik boldone en winstrol niet in een spuit injecteren of wel ? In ga in mijn benen injecteren moet ik dan links en rechts afwisselen en welke naalden zijn hiervoor geschikt. Ik heb ook gelezen dat strombaject behoorlijk pijnlijk is te injecteren, zelf zo dat als je veel spuit je van de pijn moeilijk gaat lopen, geld dat ook voor winstrol ?

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Jul. 23 2003,11:08)]Wil ivm de voeding kan ik u verwijzen naar het dieet dat ik geplaatst heb (afslanken,  tijd om droger te worden). Zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt zeker in combinatie met de as , Mr c gaat 2 gr hoger dan dat hij niet kuurt (hoop dat Mr c het niet erg vondt dat ik deze plaatste) . Wat betreft uw koolhydraten daar is in mijn dieet geen rekening mee gehouden.Zorg gewoon dat je laag zit in kcal.
                    Natuurlijk vind hij dat niet erg

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X