Bestellingen van internet sites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bestellingen van internet sites

zat zo te denken stel je eens voor dat je as van internet besteld... wat dan bedoel, wneer wordt t door de douane onderschept, waarom? voor de handel begrijp ik t maar voor eigen gebruik!!!

stel je voor je gaat op medisch vakantie,je ontmoet daar vrienden...
    je komt daar bij een arts die de medische noodzaak van in ziet maar je ticket verloopt voor dat je medicijn bij de apotheek geleverd zijn...en vraagt aan een vriend om ze op te halen en op te sturen.... wat dan? moet toch kunnen lijkt mij
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Klopt; dat kan.

Je loopt wel het risico dat je pakje ontdekt is bij de douane/controle. Dan kijken ze even waar het pakje heen gezonden wordt en komen ze je vervolgens halen als jij je pakje aanneemt/ophaalt.

Ik ken iemand die op die manier coke naar het buitenland verzend; het schijnt in 50% van de gevallen aan te komen ofzo.. haha

Verzenden zou ik ook nog wel flikken (zonder retouradres ) Ontvangen is echter een ander verhaal!
    Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.

Comment

Heb ooit ergens van Cur een stukje text hier over gelezen.
      Hij schreef dat als het pakje onderschept wordt hij wel bij je aangeboden wordt maar dan met politie er bij.
      Als jij dan gewoon doet of dat je nix werwacht uit het buiten land zou er nix aan de hand moeten zijn.
      Mensen kunnen vanuit het buitenland een pakje voor iemand anders naar jou adress kunnen sturen en iemand in nederland komt het bij je ophalen.
      Who's the Chef

Comment

Linkje over het invoeren van medicijnen besteld via internet.

http://www.uu.nl/uupublish/content/m...cyberspace.pdf

Comment

Originally posted by Magnus-M View Post
          Klopt; dat kan.

Je loopt wel het risico dat je pakje ontdekt is bij de douane/controle. Dan kijken ze even waar het pakje heen gezonden wordt en komen ze je vervolgens halen als jij je pakje aanneemt/ophaalt.

Ik ken iemand die op die manier coke naar het buitenland verzend; het schijnt in 50% van de gevallen aan te komen ofzo.. haha

Verzenden zou ik ook nog wel flikken (zonder retouradres ) Ontvangen is echter een ander verhaal!
          Nou die 50% kun je wel op je buik schrijven eerder 10% ofzo als je gewoon via de post verstuurd wordt het bijna zeker onderschept je zal behoorlijk wat stunts uit moeten halen of mensen op schiphol/douane kennen om het gesmokkeld te krijgenm.
          Als versturen in 50 % zou doorkomen dan zou elke drugs koerier voor niks vliegen want hij kan het dan beter posten.

Comment

Het kan zeker wel 50% maar dan wordt er niet gesproken over dozen van een meter bij een meter ofzo, die worden idd onderschept! Vrienden van mij krijgen regelmatig een kaartje uit bijv. Colombia daar zit dan zo'n gram of 10 coke in! En ik heb nog nooit van ze gehoord dat ze er problemen mee hebben gehad! Er komt wel eens niets aan maar daar blijft het dan wel bij!

Maar mij niet gezien hoor ik vind het te link!!

grtz.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

@Castaway, thnx ziet er zo op 1e oog goed uit ga ff op studeren, ben benieuwd...Jou scriptie Castaway????

Zolang je geen aantallen hebt om handel in te drijven zie ik problm niet, ander verhaal is als je met 1000 of vracht ladingen vol...maar jah een simpel kuurtje verst. of meenemen ik zie t problm niet

eeh ik ben echt benieuwd wat douane wil opvoeren dan...heb jij as besteld ja meneer ooh is dus van jou.... ja.....en wtf dan, bedoel naar mijn weten niets illegaal 's aan, bent geen coke oid aan t invoeren, geen verboden middel.. is een medicijn
              We like it

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Nou die 50% kun je wel op je buik schrijven eerder 10% ofzo als je gewoon via de post verstuurd wordt het bijna zeker onderschept je zal behoorlijk wat stunts uit moeten halen of mensen op schiphol/douane kennen om het gesmokkeld te krijgenm.
                Als versturen in 50 % zou doorkomen dan zou elke drugs koerier voor niks vliegen want hij kan het dan beter posten.

Ken ook iemand die stuurt maandelijks drugs naar ze broer in frankrijk per post.. en dat komt elke keer gewoon aan

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                  Het kan zeker wel 50% maar dan wordt er niet gesproken over dozen van een meter bij een meter ofzo, die worden idd onderschept! Vrienden van mij krijgen regelmatig een kaartje uit bijv. Colombia daar zit dan zo'n gram of 10 coke in! En ik heb nog nooit van ze gehoord dat ze er problemen mee hebben gehad! Er komt wel eens niets aan maar daar blijft het dan wel bij!

Maar mij niet gezien hoor ik vind het te link!!

grtz.
                  Ja oke als je over grammen praat zal het wel kloppen, ik dacht dat het over handel ging en imo is 10 gram geen handel.

Comment

@onderhandelen
                    Nee, ik ben al 500 jaar geleden afgestudeerd . Maar heb zelf ook gezocht, waarom het nou wettelijk gezien strafbaar is om medicijnen te bestellen in het buitenland en wat daarvan eventueel de gevolgen zijn.

@quibus 10 gram coke is net zo goed strafbaar om Nederland in te voeren, het enigste verschil is, dat wanneer je in Nederland het in het bezit heeft, wordt een bepaalde hoeveelheid gedoogd, maar daar valt coke niet onder (hard drugs).

Grtz.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                      @onderhandelen
                      Nee, ik ben al 500 jaar geleden afgestudeerd . Maar heb zelf ook gezocht, waarom het nou wettelijk gezien strafbaar is om medicijnen te bestellen in het buitenland en wat daarvan eventueel de gevolgen zijn.

@quibus 10 gram coke is net zo goed strafbaar om Nederland in te voeren, het enigste verschil is, dat wanneer je in Nederland het in het bezit heeft, wordt een bepaalde hoeveelheid gedoogd, maar daar valt coke niet onder (hard drugs).

Grtz.
                      is een vette scriptie.....coke valt onder opium wet dus alleen daarom illegaal...test niet

medicijnen bestellen is niet strafbaar, handel is strafbaar
                      We like it

Comment

interesant

Originally posted by Castaway View Post
                        Linkje over het invoeren van medicijnen besteld via internet.

http://www.uu.nl/uupublish/content/m...cyberspace.pdf
                        zeg eu castaway leuk linkje hier.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X