spullen in huis, schema kwijt....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spullen in huis, schema kwijt....

Bij een bekende heb ik spullen aangeschaft:
    Durabolin (nandrolone decanoate) 9x 2ml 2x 10 ml
    Testosterone Propionate 2x 10 ml
    Testosterone Enanthate 10x 1 ml
    Dianabol / D-bol (methandrostenolone) 100 tablets 5 mg

Ik heb het gehaald bij iemand die ik al heel lang ken, die me ook een schema had verteld....die ik thuisgekomen was vergeten.

Ik neem niet zo vaak een kuurtje dus t is nogal onduidelijk voor mij hoe ik t moet opbouwen, zelf wil ik beginnen met dianabol en nandrolone decanoate maar doe ik de testeron pas na 4 weken? Heb al veel nagelezen maar kom er niet helemaal uit, en zou graag wat hulp krijgen van de kenners....

Originally posted by blackwood View Post
    Bij een bekende heb ik spullen aangeschaft:
    Durabolin (nandrolone decanoate) 9x 2ml 2x 10 ml
    Testosterone Propionate 2x 10 ml
    Testosterone Enanthate 10x 1 ml
    Dianabol / D-bol (methandrostenolone) 100 tablets 5 mg

Ik heb het gehaald bij iemand die ik al heel lang ken, die me ook een schema had verteld....die ik thuisgekomen was vergeten.

Ik neem niet zo vaak een kuurtje dus t is nogal onduidelijk voor mij hoe ik t moet opbouwen, zelf wil ik beginnen met dianabol en nandrolone decanoate maar doe ik de testeron pas na 4 weken? Heb al veel nagelezen maar kom er niet helemaal uit, en zou graag wat hulp krijgen van de kenners....
    Niet zo handig van je gozer!!!!!!

100x5mg tabs heb je niet veel aan of je moet heel laag gaan zitten.
    Test pas na 4 weken?????
    Geen nakuur????

Ik ben nu bezig met een kuurtje test e 500mg p/w Deca 200mg om de 5 dagen, Mooi beginners kuurtje vind ik zelf. Kan je ook doen maar dan moet je nog wel een flesje test e erbij halen of omruilen ofzo,
    Denk niet dat je veel goede reacties zult krijgen van de jongens! Beetje dom van je om zomaar wat te halen! Lijkt wel of je dealer ze kast heeft schoongemaakt en jou alle restjes heeft gegeven die er nog in lagen!

Hoeveelste kuur is dit en wat voor kuur heb he hiervoor gedaan dan?
    zal wel niet veel soeps geweest zijn!!

grtz.
    Last edited by fitnessfreak; 17-03-2008, 20:11.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Dat ik commentaar ga krijgen heb ik wel ingeschat...dat ik iets gebruikt heb is al weer een aantal jaartjes terug...wel flink door blijven trainen en qua dieet weet ik na al die jaren trainen ook wel wat ik moet doen. Ik kan uiteraard ook even naar de persoon terugreizen...maar input van anderen is ook welkom ook al is t negatief.
      Op een of andere manier kom ik er niet helemaal uit met die schema's, was dat wel zo dan had ik waarschijnlijk ook specifiek wat gekocht en niet dit probleem hebben.

hoop alleen dat tussen alle flames ook nog raad zit waar ik nu wat aan heb..ohja een flesje nandrolone decanoate had ik al gebruikt vandaar die rare aantal van 9. zelf denk ik ook dat er wat mis is gegaan kwa spullen. volgende keer zal ik idd beter opletten mijn geheugen is niet meer wat t geweest is....toen de kuur mij uitgelegd werd leek hij me wel verstandig, .....

Comment

Denk dat hij zo is bedoeld dat je dboll als kickstart hebt, de test e en deca voor de rest als basis en de test prop tussen kuur en nakuur in. Doseringen heb ik geen weet van, maar dat lijkt me het meest logisch.
        Nakuur moet je zoiezo regelen, en eventueel nog wat hcg mochten je ballen krimpen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als ik dat dan opbouw en afbouw kom ik er wel uit. Thanx, hoop dat ik iets kan vinden over de nakuur....daar hoor ik eigenlijk weinig over.

Comment

nerem eerste weken dbol.
            tegelijkertijd begin je je test, als die op is, begin je je test prop.
            deca ook vanaf begin tot t op is.

doe t zo of haal wat bij.

als je wat bij haalt..

1-4 dbol 35mg ed
            1-8 test e 250/500 ew
            1-8 deca 200/400 ew
            9-11 test p. 100mg eod
            12-13 nolva 40mg ed
            14-15 nolva 20mg ed

Comment

Zal hij wel wat meer in huis moeten halen. Dan heeft hij een redelijke goede kuur.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X