Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Purple @ Jul. 28 2003,12:11)]Zo Jacky wat lees ik nu weer, dat klinkt goed verkeerd.
Hoop voor je dat je je weer redelijk snel goed voeld.
Anders moet ik nog op ziekenbezoek...
dat was inderdaad erg verkeerd ja. Zelfs met een bad trip op paddo's jaren terug heb ik me niet zo slecht gevoeld.
Het enige wat ik nu nog heb is een beetje een verminderde eetlust, en ongelofelijk stijve spieren. ik kan al 3 dagen mijn nek niet draaien, en kan me amper bukken want dan doen mijn hamstrings pijn.
Clen werkt wel goed tegen de eetlust trouwenss ik heb zaterdag geen hap gegeten.
ennuh op ziekenbezoek komen mag altijd he, een massage kan ik nu wel gebruiken
Gisteren werd ik wakker erg moe nog en een keelontsteking, maar opzich voelde ik me nog niet echt slecht... En later voelde ik me gewoon echt slecht en heb geen eten binnen kunnen houden...
Maar gisteravond laat ging het al wat beter... Nu alleen nog die keelpijn en heb best een moe gevoel. Maar dat kan ook zijn van de medicijnen die ik heb gehad...
Ik heb het toch over griep... Verkoudheid hoor je mij niet zeggen...
Maar dat is wat ik denk als jij zegt dat je er al 3 weken last van heb. Ik heb bij mijn vorige baan veel over verschillende ziekte beelden moeten lezen en leren en daarvan weet ik dat een flinke griep vaak niet langer duurt dan een goede week... Tuurlijk langer kan wel. Dan zou er misschien iets anders kunnen zijn dacht ik...
3 weken is echt wel lang hoor. het kan natuurlijk ook een ander gemeen virusje zijn...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment