Slechste dag uit mijn leven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo Jacky wat lees ik nu weer, dat klinkt goed verkeerd.
    Hoop voor je dat je je weer redelijk snel goed voeld.

Anders moet ik nog op ziekenbezoek...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Purple @ Jul. 28 2003,12:11)]Zo Jacky wat lees ik nu weer, dat klinkt goed verkeerd.
      Hoop voor je dat je je weer redelijk snel goed voeld.

Anders moet ik nog op ziekenbezoek...
      dat was inderdaad erg verkeerd ja. Zelfs met een bad trip op paddo's jaren terug heb ik me niet zo slecht gevoeld.

Het enige wat ik nu nog heb is een beetje een verminderde eetlust, en ongelofelijk stijve spieren. ik kan al 3 dagen mijn nek niet draaien, en kan me amper bukken want dan doen mijn hamstrings pijn.
      Clen werkt wel goed tegen de eetlust trouwenss ik heb zaterdag geen hap gegeten.

ennuh op ziekenbezoek komen mag altijd he, een massage kan ik nu wel gebruiken

Comment

Ja ziekenbezoek... Als ik zelf niet ziek was geweest dan had ik wel even langs kunnen komen en je een fruitmandje gebracht...

Comment

hoezo? ben je zelf ook ziek?

Comment

Ja...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Purple @ Jul. 28 2003,13:21)]Ja...
              wat heb je dan? griepje?

Comment

Ja denk het...

Gisteren werd ik wakker erg moe nog en een keelontsteking, maar opzich voelde ik me nog niet echt slecht... En later voelde ik me gewoon echt slecht en heb geen eten binnen kunnen houden...

Maar gisteravond laat ging het al wat beter... Nu alleen nog die keelpijn en heb best een moe gevoel. Maar dat kan ook zijn van de medicijnen die ik heb gehad...

Comment

nou beterschap dan maar, heb jij ook een fruitmandje van mij tegoed

Comment

Jij ook beterschap...

Comment

Das lekker, heb al 3 weken de griep. Beetje ER op bodynet, lol. Waar zijn de dokters: Ax, Cur, Diet en Bruce?

Grtz

Comment

Riki heb jij niet iets anders, want een goeie griep duurt meestal maar en goede week...

Comment

Voor debby :

Comment

Ahhh dank je, je bent zo lief....

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Purple @ Jul. 28 2003,15:18)]Riki heb jij niet iets anders, want een goeie griep duurt meestal maar en goede week...
                              Is geen verkoudheid, maar echte griep!

Grtz

Comment

Ik heb het toch over griep... Verkoudheid hoor je mij niet zeggen...

Maar dat is wat ik denk als jij zegt dat je er al 3 weken last van heb. Ik heb bij mijn vorige baan veel over verschillende ziekte beelden moeten lezen en leren en daarvan weet ik dat een flinke griep vaak niet langer duurt dan een goede week... Tuurlijk langer kan wel. Dan zou er misschien iets anders kunnen zijn dacht ik...

3 weken is echt wel lang hoor. het kan natuurlijk ook een ander gemeen virusje zijn...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X