Eerste Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste Kuur

hoi Allen,

Ik ga eens aan mijn eerste kuurtje beginnen.
    Ik ben 1.75, weeg 75 kg (30j oud), vetpercentage weet ik niet exact, maar schat het zo ergens net onder de 15 perc.
    Ik train nu al zo een goeie 3 jaar, maar zit vast op een gestaag niveau.

Ik heb de volgende goedjes aangekocht:
    d-Boll
    winstrol
    Proviron
    Clenbuterol

allen van Generic Supplements...
    Ik heb voorraad voor 6 weken.
    Er is me aangeraden om te starten met d-boll en winstrol en in te vallen na 2 weken met proviron(dit tot 2 weken na de kuur)
    Achteraf denk ik dan met de clenbuterol te beginnen.
    Ik bouw de winstrol op tot 40mg per dag en de d-boll tot 50.

Mijn vraagjes aan jullie: ziet dit er goed uit ?
    Ik weet ik moet veel water drinken, ik ga me ook een leverreiniger aanschaffen.
    Neem je best alle tabs ineens in, of verspreid over de dag?
    Voor of na het eten, want daar vind ik eigenlijk niet veel van terug ...
    Alle suggesties zijn welkom.

Grtz

Supahfly

Wie heeft je dit geadvieseerd?

Ben bang dat je lever dit niet leuk gaat vinden kerel.
    Who's the Chef

Comment

Wat raad je dan aan, ik ben deze combinatie toch vaker tegengekomen op fora ...
      dosis d-boll minderen ?

Comment

Normaal wordt winstrol in spuitvorm geadviseerd. Beens opmerking refereerd eraan dat je twee verschillende steroïden in tabs door elkaar gaat gebruiken, en tabs zijn slecht voor je lever. Maximale tijd van 6 weken heeft te maken met je lever die het anders echt niet leuk gaat vinden, maar als je er twee pakt...
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Klote kuur kerel!!

Wat zijn je doelen met deze kuur?
          Je bent zeker bang om te prikken?

grtz.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Dus jullie zouden deze 2 dus niet mixen ?
            Zelfs niet als ik de dosis dianabol zou halveren ?
            Is niet zozzeer het probleem van prikken, maar dacht tabs only te nemen als eerste kuur ...
            Doel van de kuur was eigenlijk een kilo of 4-5 droge spiermassa bij te komen

Comment

Als je wilt stacken zal je toch aan prikken moeten denken.
              4-5 kg kan je waarschijnlijk ook pakken met Winny only.
              Gewoon 50mg p/d en goed eten en trainen.

grtz.
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

ik ben ook eens op ergogenics gaan zien , daar staan ook een aantal artikels :
                opbouwen tot 30mgr dboll en 30 mgr winstrol > zeker een aanrader.
                Ik denk zo dat ieder er zijn gedacht wel over heeft.
                Maar als je 50mg winstrol only kan hebben , kan je in mijn insziens ook 30/30 over beiden verdelen ...

Comment

dboll en proviron werken elkaar tegen

"Maar aangezien dbol SHBG als 'drager' gebruikt is het stom om dbol en provi tegelijk te gebruiken..."
                  Bron:ervaring proviron samen met dianabol (oral) - Body Resource Forum

verder is opbouwen achterhaald
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ok heb het schema dus veranderd:
                    Eerste week begin ik met 20/20 Winny en Dboll
                    Daarna ga ik direct over op 30/30.
                    Wanneer zouden jullie dan starten met Clen en Proviron ? Gewoon volledig na de 6 weken Dboll/Winny ?
                    Ik wil de Proviron toch bij de hand houden i.v.m. gyne ...
                    Heeft er iemand een antwoord op wanneer best de tabs in te nemen ? (Voor/na maaltijd, alles ineens/verspreid over de ganse dag)

Comment

weer eentje bij de rest

vraag me soms af waarom er hier achter advies gevraagd wordt terwijl men toch niet wil luisteren naar wat anderen te zeggen hebben

doe maar lekker uw zin gast

GOE BEZIG

Comment

Zou de dosis verdelen over 2 momenten smorgens en savonds.
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Normaal wordt winstrol in spuitvorm geadviseerd. Beens opmerking refereerd eraan dat je twee verschillende steroïden in tabs door elkaar gaat gebruiken, en tabs zijn slecht voor je lever. Maximale tijd van 6 weken heeft te maken met je lever die het anders echt niet leuk gaat vinden, maar als je er twee pakt...
                          tabs zijn niet slecht, 17aa is slecht. Ik geloof voor geen meter dat het verschil in leverschade tussen injection of tabs veel uitmaakt. 1 maal/2 maal passeren via de lever is fabeltje, beide gaan ze er veel meer langs.

Om ff tot de kuur van de ts te komen, ik zou of de dbol minderen tot 20 per dag of hem zelfs compleet eruit laten. Ik voelde al stevig wat van zelfs 12.5mg dbol. 30mg van elks is ook zeker niet slecht.

Op zich, zolang je niet over de 6 weken gaat zonder je leverwaarden te laten controleren kun je al erg gek doen eer je lever naar de kloten is.
                          Last edited by Genjuro; 08-04-2008, 08:49.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            tabs zijn niet slecht, 17aa is slecht. Ik geloof voor geen meter dat het verschil in leverschade tussen injection of tabs veel uitmaakt. 1 maal/2 maal passeren via de lever is fabeltje, beide gaan ze er veel meer langs.

Om ff tot de kuur van de ts te komen, ik zou of de dbol minderen tot 20 per dag of hem zelfs compleet eruit laten. Ik voelde al stevig wat van zelfs 12.5mg dbol. 30mg van elks is ook zeker niet slecht.

Op zich, zolang je niet over de 6 weken gaat zonder je leverwaarden te laten controleren kun je al erg gek doen eer je lever naar de kloten is.
                            Nu dit is nu eens bruikbare info, dank je wel Genjuro!
                            I Appreciate it!

Comment

Originally posted by musclelicious View Post
                              weer eentje bij de rest

vraag me soms af waarom er hier achter advies gevraagd wordt terwijl men toch niet wil luisteren naar wat anderen te zeggen hebben

doe maar lekker uw zin gast

GOE BEZIG
                              En dit is nu eens info waar niemand iets mee is ...
                              Ik vraag me af wat mensen zoals jij op een forum doen ? Mensen hun motivatie afbreken ofzo ?
                              En daarbij ik heb toch naar anderen geluisterd ... Ik heb de dosis aangepast op aanraden van de meesten.
                              Er worden overal diverse reacties geplaatst op een stack met beide orals, een zegt fantastische resultaten ermee te halen (heb zelfs eentje gelezen die hierop alleen 42lbs won: vind ik wel wa overdreven, maar er zal toch wel iets van waar zijn :-)) Sommige zeggen te zwaar voor de lever, sommigen zeggen dat de lever wel tegen een stootje kan.
                              En zoals Genjuro zegt, het is enkel 6 weken, en ik gebruik een lever clenser dus ...
                              Last edited by supahfly; 08-04-2008, 09:11. Reason: Niet genoeg info

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X