Eerste Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je gaat dus nu op 1 reactie af omdat die het antwoord geeft wat jij zou willen horen en gaat door die reactie een ander voor stront uitmaken?

musclelicious heeft tot nu toe meer nuttige post gemaat als jij en dan oordeel je zo over deze persoon.....

Beetje vreemde en onterechte reactie van je kerel.
    Who's the Chef

Comment

Het is gewoon nuttige informatie, ik zeg niet dat ik erop af ga hoor ...
      Maar als je een vraag stelt verwacht je er toch tenminste een antwoord op, en ook een staving die bij een antwoord past, en niet een regelrechte ontkenning, en zeggen " weer 1 op de hoop ", sorry hoor, maar dit vind ik nogal onterecht, daarmee dan ook mijn reactie.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        tabs zijn niet slecht, 17aa is slecht. Ik geloof voor geen meter dat het verschil in leverschade tussen injection of tabs veel uitmaakt. 1 maal/2 maal passeren via de lever is fabeltje, beide gaan ze er veel meer langs.
        Zie nu dat de injects van Winstrol ook 17AA zijn. Bedankt voor de rectificatie. Moet wel blijven opletten natuurlijk...
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dus is het m.a.w. even slecht voor je lever dan ze te stacken met tabs ...
          Wel nu ben ik toch een heel deel wijzer geworden, thx iedereen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X