Kuur aanpassen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur aanpassen

Ben bezig met een kuurtje maar zit er nu over te denken om 'm aan te passen. Vraag me alleen af wat verstandiger is. Eerste plan was:

Week 1-6 : 30 mg dianabol /ED (behalve zondag)
    Week 2-9 : 200 mg Deca /EW
    Week 3-14 : tribulus en Humanobol

Nakuur met HCG en Nolvadex, mariadistel

Wil nu na twijfelen toch Test bijzetten (tribulus als hormoon stimulator wordt me afgeraden, hoor verschillende dingen hierover en zet me aant twijfelen), normaal begin je met test en deca tegelijk dan test 1 week of 2 langer dan deca.

Heb inmiddels 1 week dbol achter de rug en 1 shot deca

Kuur zou dan worden:

Week 1-6 : 30 mg dianabol /ED (behalve zondag)
    Week 2-9 : 200 mg Deca /EW
    Week 4-11 : 250 mg Sustanon /EW

Nakuur met Tribulus, HCG en Nolvadex, mariadistel

Vraag me af of dit zo een prima kuur is of dat ik deca beter kan stoppen in week 2 en 3 en dan weer samen met Sust opstarten in week 4 daar ik maar een shot tot nu toe genomen heb.

Mijn stats zijn de volgende:
    Eerste kuur / 8 jaar training / 35 jaar / 85 kilo / 1.88 hoog / 19% vet

Weet dat ik beter van te voren besluiten kan nemen, maar beter laat dan nooit zal ik maar zeggen

Waarom slik je dbol niet op zondag?

Sorry maar je stat's zijn nou niet echt denderent om al te kuren en al helemaal niet voor 8 jaar trainen.
    Ik zou voor optie 2 gaan als ik jou was.
    Who's the Chef

Comment

Ik zou in de plaats van sus test e. nemen. Sus zorgt voor schommelingen in je bloedwaardes omdat dit een combinatie is van verschillende soorten test. De kort werkende die hier inzit gaat voor de schommelingen zorgen.

Ik zou gewoon opnieuw beginnen met de volgende kuur
      1-10 deca
      1-12 test e.
      week 1-6 30mg dboll

Nakuur met nolvadex

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik zou ook test e. nemen, omdat die iets sneller werkt, tenminste ten opzichte van de lange ester van sust dan he. Dit omdat je al begonnen bent met deca. Die kuur zonder test is gewoon een ruk kuur. Dus knal die test er maar snel bij.

Comment

Okay cool, bedankt voor de tips. De D-bol begint goed aan te slaan, vooral qua kracht bankdrukte eerst tot 100 8 keer, ging gister vrij makkelijk dus volgende keer 110 erop. Spieren beginnen ook voller eruit te zien, dus dat gaat wel goed. Nog niet echt veel toename in gewicht. Sla ook ellendig veel weightgain shakes naar binnen, vet winderig, irritant maar ja

Vindt het zonde om de D-bol nou helemaal te stoppen, ga dus wel door met de 30mg per dag. Test e zat er niet in. Sus krijg ik over een week ongeveer. Dus vraag me af of ik ook door zal gaan met de deca zetten en dan sus er later bij, of dat ik wacht op de sus en dan tegelijk met de deca weer door gaan. Heb me laten vertellen dat 2 test componenten die er in zitten, propionate en phenylpropionate esters snel werkend zijn, binnen 4 dagen, de overige twee componenten met een week of 2-3, dus misschien toch wel beter om de deca strak door te zetten

Comment

Zeker test erbij doen man. Maar nogmaals vanwaar de tabs niet op zondag? Je wilt toch enigszins stabiele bloedwaardes houden. met tabs is dat al aardig moeilijk...
            187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

eens met harold, alleen dan korter.
              ik zie dat met de paar jaar er weken bij komen.
              standaard eerste mooie kuur is
              week 1-4 dboll 30mg ed
              week 1-8 deca 200mg pw
              week 1-10 test. enantaat 250mg elke 5 dagen.
              dat is nou eenmaal gewoon het beste eerste kuurtje volgens mij.
              persoonlijk zou ik zelfs geneens dboll nemen. ik ga zelf al vooruit op 200mg deca en 250mg test per week. dussssss
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Okay, nou ik wacht tot ik de test heb en ga dan samen met deca weer verder, test 1 week langer. Ben benieuwd!

Die d-bol niet op zondag is puur om niet me lever elke dag onder stress te zetten. Zondag ff niet en liv 52 om de boel beetje te reinigen. Ga ook na de d-bol elke dag lever reininging kuur doen met mariadistel / liv 52

Comment

Originally posted by ossy View Post
                  Okay, nou ik wacht tot ik de test heb en ga dan samen met deca weer verder, test 1 week langer. Ben benieuwd!

Die d-bol niet op zondag is puur om niet me lever elke dag onder stress te zetten. Zondag ff niet en liv 52 om de boel beetje te reinigen. Ga ook na de d-bol elke dag lever reininging kuur doen met mariadistel / liv 52

dan ene dagje maakt echt geen fuck uit ouwe. Het enige wat je ermee creeert zijn onstabiele bloedwaardes....

Comment

Tja daar zeg je wat...moet ik ff overnadenken...drink op zaterdag nl ook wel ns een biertje of wat met heeel veel water (slecht maar gezellig) dubbele belasting

Vraag me nog wat dingen af:

Deca en sustanon EW is het verstandig om een dag tussen de shots te laten, of maakt in een keer niet uit, linker bil rechter bil na elkaar, zou je dit sowieso kunnen combineren in 1 spuit? (beetje teveel +4ml in 1 spuit lijkt me?)

En sus komt in ampullen, moet je dan ook naalden wisselen na t vullen of spuit je dit in een keer door (bij deca maakt het rubber de naald bot)

Comment

weet iemand of je sustanon en deca bijelkaar in een spuit kan zetten? Beide olie basis toch? 3 ml bijelkaar word t dan

Comment

weet iemand of je sustanon en deca bijelkaar in een spuit kan zetten? Beide olie basis toch? 3 ml bijelkaar word t dan

Tuurlijk kan dat bij elkaar gab. En 4ml in 1x zetten is echt niet teveel voor in je bil...

Comment

Tja daar zeg je wat...moet ik ff overnadenken...drink op zaterdag nl ook wel ns een biertje of wat met heeel veel water (slecht maar gezellig) dubbele belasting

Vraag me nog wat dingen af:

Deca en sustanon EW is het verstandig om een dag tussen de shots te laten, of maakt in een keer niet uit, linker bil rechter bil na elkaar, zou je dit sowieso kunnen combineren in 1 spuit? (beetje teveel +4ml in 1 spuit lijkt me?)

En sus komt in ampullen, moet je dan ook naalden wisselen na t vullen of spuit je dit in een keer door (bij deca maakt het rubber de naald bot)
                          Laat dat biertje maar staan daar moet je helemaal niet aan denken als je aan het kuren bent.
                          Als je met de naald flink over de bodem bent gegaan zou ik hem verwisselen. Ik wissel altijd van naalden, ze kosten toch geen reet dus ja..

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hoi. Tijdje geleden maar wou toch ff eind resultaat laten weten... Tip! begin nooit aan een kuur als je nog niet alles binnen hebt. Was begonnen aan een deca dbol, wou er later toch test bij zetten, dacht dat binnen een week in huis te hebben, maar mooi niet dus. Echt kut. Heeft mn kuur beetje verpest. Alsnog wel flink aan gekomen (Dbol werkt keihard bij mij) doel van 91kg schoon wel behaald.
                            Rare kuur gehad... wk 1-6 dbol / wk 6-12 deca 200 pweek / wk 6-13 250 sust pweek, van 85kg naar 95kg geschoten, flinke kracht toename, nu 91.5 schoon overgehouden, 1 meter 88 +- 15% bf. in begin en week 15 wel beetje libido tekort (niet gewend, ben geile bok) eerste prik ging kut, zat bloed in, dus nog een keer over moeten doen, ook een keer vet last van mn poot gehad na t prikken.
                            Volgende kuur...alles netjes volgens de regels! en doel rond de 100kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X