Ben bezig met een kuurtje maar zit er nu over te denken om 'm aan te passen. Vraag me alleen af wat verstandiger is. Eerste plan was:
Week 1-6 : 30 mg dianabol /ED (behalve zondag)
Week 2-9 : 200 mg Deca /EW
Week 3-14 : tribulus en Humanobol
Nakuur met HCG en Nolvadex, mariadistel
Wil nu na twijfelen toch Test bijzetten (tribulus als hormoon stimulator wordt me afgeraden, hoor verschillende dingen hierover en zet me aant twijfelen), normaal begin je met test en deca tegelijk dan test 1 week of 2 langer dan deca.
Heb inmiddels 1 week dbol achter de rug en 1 shot deca
Kuur zou dan worden:
Week 4-11 : 250 mg Sustanon /EW
Nakuur met Tribulus, HCG en Nolvadex, mariadistel
Vraag me af of dit zo een prima kuur is of dat ik deca beter kan stoppen in week 2 en 3 en dan weer samen met Sust opstarten in week 4 daar ik maar een shot tot nu toe genomen heb.
Mijn stats zijn de volgende:
Eerste kuur / 8 jaar training / 35 jaar / 85 kilo / 1.88 hoog / 19% vet
Weet dat ik beter van te voren besluiten kan nemen, maar beter laat dan nooit zal ik maar zeggen
Week 3-14 : tribulus en Humanobol
Nakuur met HCG en Nolvadex, mariadistel
Wil nu na twijfelen toch Test bijzetten (tribulus als hormoon stimulator wordt me afgeraden, hoor verschillende dingen hierover en zet me aant twijfelen), normaal begin je met test en deca tegelijk dan test 1 week of 2 langer dan deca.
Heb inmiddels 1 week dbol achter de rug en 1 shot deca
Kuur zou dan worden:
Week 4-11 : 250 mg Sustanon /EW
Nakuur met Tribulus, HCG en Nolvadex, mariadistel
Vraag me af of dit zo een prima kuur is of dat ik deca beter kan stoppen in week 2 en 3 en dan weer samen met Sust opstarten in week 4 daar ik maar een shot tot nu toe genomen heb.
Mijn stats zijn de volgende:
Eerste kuur / 8 jaar training / 35 jaar / 85 kilo / 1.88 hoog / 19% vet
Weet dat ik beter van te voren besluiten kan nemen, maar beter laat dan nooit zal ik maar zeggen
Comment