Hoeveel kcal tijdens kuur?????????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel kcal tijdens kuur?????????

ik weeg 75 kg en ga binnenkort een kuur doen.
    hoeveel calorien moet ik dan eten.
    hoeveel gram eiwit en hoeveel gram kh.
    en als ik op zaterdag en zondag niet train moet ik dan wel dezelfde hoeveelheid eten?

Wat is het doel van je kuur? Wil je zwaarder worden of wil je je vet% gaan verlagen.

Misschien ook handig om te vermelden wat je gaat gebruiken

Comment

Iets meer info barry dan zijn er hier een aantal mensen die het je exact kunnen vertellen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik ga sustanon met deca gebruiken om massa te krijgen.
        maar ik wil geen vet opbouwen.
        1e+ 2e week 750mg sustanon en 400mg deca
        3e tot 10e week 500mg sustanon en 400 mg deca.
        ik heb wel aanleg om vetter te worden en ik ben bang dat als ik te veel eet vet ga opslaan.
        ik ben net 10kg vet kwijt dus vandaar.

Comment

Barry heb je de spullen al gekocht?

Want de anabolen die je noemt daar kan je wel flink massa mee aankomen maar dr zal ook vet bijkomen.

Comment

Ben het eens met de Melkman. Als het nog kan zou ik niet voor deca en sustanon kiezen als je droge spiermassa wilt.
            Ben/was zelf erg gecharmeerd van deca- sustanon - d-boll maar dan wel als massa/kracht stack.

Greets...

Comment

ik heb het al gekocht.
              een beetje vet vind ik niet erg.
              ik wil eerst flink massa opbouwen en dat dan later bewerken tot droge spiermassa.
              maar mijn 1e vraag was hoeveel kcal.
              ik weeg 75kg.
              hoeveelgr eiwitten en hoeveel gram kh???

Comment

Eiwitten tijdens je kuur op 5 gram per kilo lichaamsgewicht. Koolhydraten moet je ff uitrekenen met één van de links op dit board.

Greets...

Comment

oke welke links bedoel je dan?

Comment

Kon zo snel alleen deze van AX vinden maar er staan er meer dat weet ik zeker

Greets...

Comment

Barry, beschouw dit voorstel als zeer rudimentair, eigenlijk zijn lengte, gewicht, vet%, leeftijd, activiteitsgraad werk, activiteitsgraad training(aeroob, anaeroob), enz nodig om juist te antwoorden, maar je wil nu een antwoord, dus...

75 kg x 24 = BMR = 1800 kcal +30% als je een actievere dagindeling hebt = 2340 kcal

Wil je zeker genoeg binnen krijgen, zorg je dat je je krachttraining (500kcal) en je aerobe training (30 min 80%/50min 60% wil zeggen 500kcal) zeker includeerd in je totale kalorie inname, dwz 1000 kcal extra.
                      Zeker als je as neemt, moet je hoger gaan.
                      Dus 3340 kcal, minimaal.

In week-end, in de veronderstelling dat je dan niet traint, zou het totaal aantal cal naar beneden moeten aanpassen, zeker wanneer je vet% onder controle wil houden.

Zorg voor een verdeling kh-eiw-vet van 45/35%-40/50%-15%

afgerond 3400 kcal 1530/1190-1360/1700-510 kcal

kh/eiw /4   382/297-340/425 g
                      vetten /9   57 g

Voorstel: dieet zou moeten bevatten rond de  400g kh 350g eiw 60g vet per dag verdeeld over 5-8 maaltijden per dag met kh geconcentreerd rond de trainingsmomenten.

Weekend reken je ook maar uit, op zelfde manier, maar verminder je totale kcal met 300 - 500 kcal en verhoog kh lichtjes tot max 50%, verminder eiw tot 35%.

Naar mate kuur vordert, meet je vet% week na week en verhoog kcal wekelijks met 300 kcal, tot je merkt dat je teveel vet bijkomt. Verminder kcal opnieuw met 300 en beschouw dit als je basis. Ook na je kuur blijf je minimaal 14 dagen op dit aantal calorieën verder trainen.

Dit is dus geen zuiver massa dieet, het is eerder iets tussen de twee in. Je zal massa bijkomen, maar niet zoveel als een 5000 - 8000 kcal dieet. Je vet% zal dus ook binnen normale grenzen blijven, initieel zelfs wat dalen.

Vergeet ook niet van langzaam over te schakelen naar de voorgestelde waardes. Begin dus niet morgen met dit dieet te werken, maar werk langzaam over een aantal weken, naargelang je dieet verschilt van het huidige. Zit je vandaag aan 2000 kcal verhoog dan je huidig dieet met 300 kcal per week in de voorgestelde verhoudingen. Na 5 weken zit je op schema en kan je beginnen met je kuur.

En Barry, informeer jezelf zodat je zelf weet hoe je je dieet in elkaar moet boksen. Voedingsweegschaal, tupperware en goed voedingsprogramma op computer, vormen de basis van iedere BB die zichzelf serieus neemt.

Comment

dat was een heel verhaal maar het is nu wel duidelijk geworden hoe ik het ongeveer zou moeten doen.
                        hartstikke bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X