Kopen jullie je naalden & spuiten bij je dealer of gewoon van de apotheek?
Naalden & spuiten
Collapse
X
-
Heb ze altijd gewoon bij apo gehaald.
Ben laatste keer spullen gaan kopen in Apo bij mijn werk in de buurt. Ze vroeg waar het voor was en ik zei gewoon IM spuiten. Ze stond beetje vaag te kijken maar gaf gewoon alles mee. Ze hadden alleen geen alcohol, kon ik weekje later gewoon ophalen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Aug. 11 2003,20:49)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Aug. 11 2003,20:44)]Heb je toch ook van die mooie automaten voor...
Greets...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Of je legt je verhaal gewoon uit bij apotheek , begrijpen ze daar wel hoor , je moet toch iets, hier bij de apotheek hebben ze me al gezegd dat als dat nodig is kom maar halen weten we zeker dat het schoon en hygienissch isJAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
nu verder schema van beentje
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Aug. 11 2003,20:52)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Aug. 11 2003,20:49)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Aug. 11 2003,20:44)]Heb je toch ook van die mooie automaten voor...
Greets...
Greets...
Comment
-
Vermeld wel dat het qua verstand wat minder wordt..
Maar serieus ik hoop en verwacht dat het lekker gaat ondanks dat je net ziek was en het nog ff warm is.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik haal ze gewoon bij de apotheker en die hoeven zich geen vragen te stellen, anders ga ik gewoon naar een andere.
Ik heb er tot hiertoe nog geen problemen over gehad, er zijn toch nog zaken waarvoor je moet prikken , zoals suikerziekte ofzo..?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment