Originally posted by Nex-
View Post
paar vraagjes
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostTja...
Als je nu eerst eens de discipline ontwikkeld om fatsoenlijk te eten. Zou al veel schelen En dat ga je ook nodig hebben als je aan de AS gaat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Posttja je bent maar een keer naturel, maargoed ik doe fitness ter ontspanning etc, later weet ik niet of ik er meer prfijt van heb. want ik ga niet voor pro bodybuilder en begint zeker te jeuken blijf beetje rond de 68 kilo hangen, magoed ik wil me gewoon lekker erin verdiepen, en vind het interresant
Comment
-
Originally posted by jayarade View Postik bleef ook ma op 68 hangen en ben nu morgen me 3e week ben nu 72 kilo maar je moet gewoon nog harder traine als je het ter ontspanning doet kom je dr niet en begin maar met je 1 kilo kwark per dag wat je tg vies vind? maar je moet dr wat voor over hebben
zie weer leuke theorie-tjes voorbij komenLast edited by onderhandelen; 16-06-2008, 22:04.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
ja als je alleen ter ontspanning traint, moet je niet veel verwachten. ga maar es hard trainen om aan te komen en vreten. (geloof me, het eten is het allerbelangrijkste. steroiden gebruikers die niet goed eten zullen nooit een fysiek halen zoals niet gebruikers die wel de juiste voeding nemen. ik heb het dan wel over de blijvende massa uiteraard.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Drifter en nex bedankt voor het positieve en andere voor hun reactie. ik zal even wat opheldering geven over andere dingen
ALs eerste zal ik toegeven en niet ontkennen dat mijn voeding op dit moment zuigt. dat weten sommige omdat ik hun ook op msn spreek, word aan gewerkt morgen alvast nootjes etc komen voor tussen door. oude schema opzoeken, voedingschema in orde maken, als laatste de kwark weer inslaan voor de avondtrek.
Kwa deze winter, iedereen heeft wel eens een dipje, ik lichtelijk nu maar weet zeker dat ik voorlopig nog op sups blijf zitten en AS een gedachte blijven simpelweg omdat ik weet dat als mijn voeding weer oke is ik goed kan knallen. dus ja hier ga ik aan werken, dat neemt niet weg dat ik alsnog graag meer wil leren en weten over AS. ik ben leergierig en vind het interessante producten,
En betreft mijn training. ik ontspan heerlijk tijdens fitness, omdat ik simpelweg mezelf helemaal uitput en me dat een heerlijk gevoel geeft. het gevoel dat je echt alles heb gegeven, wat ik vroeger na een voetbal wedstrijd had en amper mijn schoenen kon uittrekken van vermoeidheid. De spierpijn geeft mij maybe wel de kick dat mijn lichaam nog niet sterk genoeg is.
Hopelijk heldert dit dingen een beetje op over mijn standpunt.Last edited by Beachboy; 16-06-2008, 22:17.
Comment
-
Lees net dat je m (in de winter)wil doen
waarom wil je m doen posseltje ? alleen dat dipje of zitten er nog meer redenen achter?Last edited by onderhandelen; 16-06-2008, 22:44.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
zie net dat je 19 jr bent ik zou m op die leeftijd nooit doen, lekker experimenteren met voeding, training en rust.....neem 1 week rust doet wonderen!
Verhoog je koolhydraten, neem tijdens training snelle suikers, ga tot 2 uur voor je training laden! train zodat je m lekker voelt hoeft maw hoeft niet elke dag max, te zijn. Je kan met tegenovergestelde manier van trainen ook zwaar trainen dat je de volgende dag spier pijn hebt enzo
Let op dat je niet gaat over trainen, zware vergissing dat je vaak en lang in de sportschool moet zijn! een goeie training duurt max 60 min▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Tja Possel..mijn standpunt weet je al. Eerst je eten en trainen op orde krijgen. Tot voor zeer kort geleden trainde je zowa alleen nog maar apparaten.
Verder is dicsipline niet voor een paar weken, maar altijd.
En ja, ik kan me voorstellen dat het érg aanlokkelijk is als de gebrekkig Engels pratende Poolse vriend van je zus het ook heeft gedaan.
Kan ie me helpen spuiten, yeah right!Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
ja misschien inde winter was de gedachte, maar die gedachte gaat gewoon lekker mee naar de winter van 2009/2010/of 2011 ergens in die richting, waarom ik het zou willen, die kerel is gewoon mooi breed, het is makkelijk, (ja sorry de korte weg van de zwakken). maar ik zal toch nog zeker met sups bezig blijven. even betreft mijn voeding. heb mezelf op de dicipline gezet goed te eten dus gaat nu voor de 2de dag oprij weer als vanouds. met supps erbij moet het goed komen. zometeen weer knallen. en erik ik deed al 1/3de ongeveer met losse gewichten nu meer dan de helft .
Kwa snelle suikers neem ik nu tijdens de training als proef halve liter water van thuis mee met 2 flinke lepels druivensuiker. kijken of dit wat effect heeft
, onderhandelen : mag ik verder vragen wat je precies bedoeld met 2 uur van te voren opladen?
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostKwa snelle suikers neem ik nu tijdens de training als proef halve liter water van thuis mee met 2 flinke lepels druivensuiker. kijken of dit wat effect heeft, onderhandelen : mag ik verder vragen wat je precies bedoeld met 2 uur van te voren opladen?
Waarom doe je druivensuiker, tijdens je training nemen Posseltje?▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postja het is makkelijk, (ja sorry de korte weg van de zwakken). . en erik ik deed al 1/3de ongeveer met losse gewichten nu meer dan de helft .
@ Onderhandelen: Druivensuiker= Dextrose. Als meneer de goeie heeft wel iig.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment