lees heel veel en telkens zie ik dat test als basis van een kuur moet dienen.....why ooooh why kan iemand mij daar mee helpen.
test basis van een kuur
Collapse
X
-
Ik ben zelf geen user maar wat ik hoor en lees over test is dat je er een er een enorme krachttoename van krijgt en 't meeste logische wat ik er dan bij kan bedenken is als je test + een andere as gebruikt dat je zwaarder kan trainen een betere pomp krijgt met gevolg betere reslutaten..
Of heb ik dat verkeerd..A man who stands for nothing, Will fall for anything.
-
Goede vraag OH. Ben zelf ook wel benieuwd."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Barbapappe View PostIk ben zelf geen user maar wat ik hoor en lees over test is dat je er een er een enorme krachttoename van krijgt en 't meeste logische wat ik er dan bij kan bedenken is als je test + een andere as gebruikt dat je zwaarder kan trainen een betere pomp krijgt met gevolg betere reslutaten..Of heb ik dat verkeerd..
Waar t mij om gaat is dat men doet alsof test altijd maar dan ook altijd in een kuur thuis hoort, vraag me dus werkelijk af waarom? t is namelijk niet de 1x dat ik dit soort kreten zie "Wie test niet toevoegt negeert de basis van kuren."
Ik dacht altijd omdat t lichaamsfuncties ondersteund en zo dus onmisbaar is, door as extern toe te voegen doe je je sytm shut down.
Lees nu dat test, zorgt voor libido. Maar dat verklaart niet waarom test de basis van een kuur moet zijn.
Functie- Bij de ontwikkeling van het embryo zorgt het voor de ontwikkeling van de mannelijke primaire geslachtskenmerken (onder andere externe geslachtsorganen)
- Tijdens de puberteit zorgt het voor de ontwikkeling van de mannelijke secundaire geslachtskenmerken (onder andere stemhoogte, groei van penis, balzak, schaamhaar en skeletspieren)
- Na de puberteit zorgt testosteron voor het in stand houden van het mannelijk voortplantingsapparaat, de mannelijke vormen en de productie van sperma.
- Bij mannen èn vrouwen zorgt het voor het libido (dit verklaart mede waardoor mannen doorgaans meer zin in seks hebben dan vrouwen).
- Testosteron zorgt ook bij vrouwen voor de groei van schaamhaar tijdens de puberteit.
- Testosteron ontwikkelt het spierstelsel.
- Testosteron speelt indirect een rol bij het kaal worden bij mannen.
- Testosteron heeft invloed op de lateralisatie van de hersenen.
Last edited by onderhandelen; 19-06-2008, 01:38.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Testosteron is voor meer zaken in het lichaam belangrijk dan enkel libido. De libido-taak kan meestal vervangen worden door andere androgenen.
Maar er is nog een hele resum andere zaken dat een tekort aan testosteron kan veroorzaken en invloed op heeft bv verminderde vruchtbaarheid/ zaadproductie/kwaliteit, slecht metabolisme, te weinig oestrogeen en andere hormonen, verhoogde kans op diabetis, cholesterolproblemen, bloeddrukproblemen, verlaagd immumiteitssysteem, kans op osteoporose en dat zijn enkel degene die ik vanbuiten weet.
Er zijn ook een hoop andere AS die een of meerdere van die taken overnemen van testosteron, maar de compleetste blijft test zelf natuurlijk.
Nu moet dat echter in perspectief worden gezet qua kuren. Het is op zich niet zo erg om korte tijd zonder testosteron te zitten. Zelfs als je kuurt met test, tijdens de nakuur heb je zowieso een tekort aan test in het lichaam, dus het is quasi onvermijdelijk.
Nog een negatief puntje is dat test zwaar onderdrukt, het zwaarste van alle gangbare non-progestins onder de AS. Dus als je met licht onderdrukkende middelen werkt voor maar korte tijd op lage dosissen(primo, var, winny komen als bekenste te boven), laat die test eruit.
Velen vergeten ook dat met (vele keren) hogere doseringen als het lichaamseigen gehalte een deel van testosteron zijn goede eigenschappen juist negatief gaan werken. Dan denk ik bv aan meer dht en oestrogeen in het lichaam. Test flu wordt ook door een teveel aan een metaboliet van test toegeschreven.
Test lijkt ook sommige middelen hun sides stevig te versterken. Tren gyno is bv geen mogelijkheid zonder testosteron(want dan heb je geen oestrogeen, enkel een hoog prolactin-gehalte kan wel voor lactatie zorgen maar niet voor gyno zelf), het opblaaseffect van dbol/anadrol is een pak minder zonder test, enz...
Daarom vind het het "test is de basis van elke kuur"-gepapegaai gezever. Iedereen die als reden "libido" zegt mist compleet het punt van de hoe en waarom.
Ik zou het veranderen naar:
"een onderhoudsdosis test is de basis van elke kuur als je met zwaar onderdrukkende middelen of voor langere tijd gaat kuren.
Bij mildere kuurtjes die niet geheel onderdrukken of kortere kuurtjes blijf je er beter af"Last edited by Genjuro; 19-06-2008, 12:53.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View PostTestosteron is voor meer zaken in het lichaam belangrijk dan enkel libido. De libido-taak kan meestal vervangen worden door andere androgenen.
Maar er is nog een hele resum andere zaken dat een tekort aan testosteron kan veroorzaken en invloed op heeft bv verminderde vruchtbaarheid/ zaadproductie/kwaliteit, slecht metabolisme, te weinig oestrogeen en andere hormonen, verhoogde kans op diabetis, cholesterolproblemen, bloeddrukproblemen, verlaagd immumiteitssysteem, kans op osteoporose en dat zijn enkel degene die ik vanbuiten weet.
Er zijn ook een hoop andere AS die een of meerdere van die taken overnemen van testosteron, maar de compleetste blijft test zelf natuurlijk.
Nu moet dat echter in perspectief worden gezet qua kuren. Het is op zich niet zo erg om korte tijd zonder testosteron te zitten. Zelfs als je kuurt met test, tijdens de nakuur heb je zowieso een tekort aan test in het lichaam, dus het is quasi onvermijdelijk.
Nog een negatief puntje is dat test zwaar onderdrukt, het zwaarste van alle gangbare non-progestins onder de AS. Dus als je met licht onderdrukkende middelen werkt voor maar korte tijd op lage dosissen(primo, var, winny komen als bekenste te boven), laat die test eruit.
Velen vergeten ook dat met (vele keren) hogere doseringen als het lichaamseigen gehalte een deel van testosteron zijn goede eigenschappen juist negatief gaan werken. Dan denk ik bv aan meer dht en oestrogeen in het lichaam. Test flu wordt ook door een teveel aan een metaboliet van test toegeschreven.
Test lijkt ook sommige middelen hun sides stevig te versterken. Tren gyno is bv geen mogelijkheid zonder testosteron(want dan heb je geen oestrogeen, enkel een hoog prolactin-gehalte kan wel voor lactatie zorgen maar niet voor gyno zelf), het opblaaseffect van dbol/anadrol is een pak minder zonder test, enz...
Daarom vind het het "test is de basis van elke kuur"-gepapegaai gezever. Iedereen die als reden "libido" zegt mist compleet het punt van de hoe en waarom.
Ik zou het veranderen naar:
"een onderhoudsdosis test is de basis van elke kuur als je met zwaar onderdrukkende middelen of voor langere tijd gaat kuren.
Bij mildere kuurtjes die niet geheel onderdrukken of kortere kuurtjes blijf je er beter af"
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostDat is nog eens een uitleg.
@ Genjuro
Je zegt in het begin dat te weinig test leidt tot vatbaarheid voor ziektes, maar meen dat hoog testosteron ook de kans op ziektes verhoogde (en dan heb ik het niet over test flu). Is dat alleen bij test of gewoon bij kuren in het algemeen ook?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGoud inderdaad.
@ Genjuro
Je zegt in het begin dat te weinig test leidt tot vatbaarheid voor ziektes, maar meen dat hoog testosteron ook de kans op ziektes verhoogde (en dan heb ik het niet over test flu). Is dat alleen bij test of gewoon bij kuren in het algemeen ook?
Lees de studies van nandi eens door in dit deeltje, veel theorie en zware kost, maar toch goed om weten.the one and only tabata overlord
Comment
-
Heb de artikels nu niet gelezen, maar stel u nu voor dat iemand een deca/tren kuur zou doen, of alleen deca , of alleen tren, dat zou nog erger onderdrukken, plus u libido zal voor de komende zes maanden niet meer werken, en dan mag je nog zoveel nolva slikken als je wil. De test in de kuur zal steeds ervoor zorgen dat je piemel blijft werken,of hebben jullie soms dat hij niet meer werkt, nog enkel voor te plassen. In kuren met winny of anavar moet je geen test zetten omdat ze weinig onderdrukken maar bij tren,deca,.... zou ik het toch zetten
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by Genjuro View PostThe immune System. How to boost its effectiveness. - Cutting Edge Muscle Forums
Lees de studies van nandi eens door in dit deeltje, veel theorie en zware kost, maar toch goed om weten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Genjuro View PostTestosteron is voor meer zaken in het lichaam belangrijk dan enkel libido.
PS: Dit betreft mensen die van nature een lage productie hebben, maar is nog steeds geen pro waarom, test de basis van een kuur moet zijn.
"Nog een negatief puntje is dat test zwaar onderdrukt, het zwaarste van alle gangbare non-progestins onder de AS. Dus als je met licht onderdrukkende middelen werkt voor maar korte tijd op lage dosissen(primo, var, winny komen als bekenste te boven), laat die test eruit."
Verband tussen pillen en lever tumoren is er. Dat zware drukken kan men ontlopen door kort werkende (Test) etster te nemen, suspention of propionaat, beetje slimme kuurders (voor zo ver je van slim mag spreken) sluiten af met snel werkende producten. Ik denk dat de lengte van de kuur niet zo veel uitmaakt (hcg) bij lang gebruik wel een vereiste.
" Bij mildere kuurtjes die niet geheel onderdrukken of kortere kuurtjes blijf je er beter af"
Niet geheel onderdrukken bestaat niet bro, je doet extern supplementeren.
En al helemaal niet in de dosseringen om anabole toestand te bereiken, zelfde gebeurt ook met creatine.
Enkele voordelen van testosterontherapie omvatten (1) een significante verhoging van de beendichtheid van het lichaam (2) een verhoging van spiersterkte, (3) een verhoging van libido en rente in geslacht, (4) minder instanties van erectiele dysfunctie, en (5) een totale verhoging van energie en stemmingen.Er is een algemeen gevoel van verhoogde gezondheid bij mensen die testosterontherapie hebben genomen, verlatend hen met de capaciteit het leven vollediger te leven
De Therapie van Testerone
Cognitieve functie, de Ziekte van Alzheimer (AD) en LOH
[...]Afnamen in cognitieve vaardigheden en ook stemmingsveranderingen worden waargenomen bij ouder wordende mannen. Observatie en interventie trials in jongere en ouderwordende mannen lieten zien dat testosteron direct en indirect vereist is voor normaal cerebraal functioneren.
Testosteron niveaus en depressies zijn frequent gerelateerd: psychologische symptomen van depressie zijn waargenomen bij hypogonadale mannen en depressieve patiënten hebben vaak lage androgenenconcentraties. Overeenkomstig, kan testosteronsuppletie de symptomen van depressie in beide patienten groepen verzwakken. M. Zitzmann concludeert uit deze studies dat bij hypogonadale mannen, testosteron suppletie zal bijdragen in de kwaliteit van leven door een positieve invloed op cognitieve vaardigheden en emotioneel welbevinden.[...]
UroMotief website
Endocrinologisch Consortium Utrecht
Op tal van plaatsen in het Utrechtse bio-medische cluster wordt onderzoek gedaan naar ziekten en processen waarbij hormonen een rol spelen. De term hormoon (afkomstig van het Griekse woord 'hormaein' dat aanzetten of stimuleren betekent) kwam ruim honderd jaar geleden in zwang als naam voor een groep stoffen die de groei, de ontwikkeling en de stofwisseling van cellen reguleren. Hormonen worden gevormd in de zogeheten endocriene klieren in ons lichaam. Die naam houdt in dat de hormonen inwendig worden afgegeven aan de bloedbaan. Daarnaast kennen we klieren met uitwendige secretie, zoals zweetklieren en speekselklieren. Bekende voorbeelden van hormonen zijn het groeihormoon, insuline, en de geslachtshormonen testosteron en oestrogeen. Op dit moment zijn ongeveer vijftig hormonen bekend. Hoewel hormonen in verschillende delen van het Utrechtse onderzoek een voorname rol spelen, staan zij als zodanig niet of nauwelijks in de schijnwerpers. Een voorname reden daarvoor is de versnippering van het vakgebied over tal van deelterreinen. Vandaar dat endocrinoloog prof.dr.Cees Lips dit voorjaar het initiatief heeft genomen tot de oprichting van het Endocrinologisch Consortium Utrecht. Voornaamste doel van het ECU is een duidelijke profilering en presentatie van het endocrinologisch onderzoek in de vijf faculteiten van het Utrechts bio-medisch cluster. Op 9 november vindt in het hoofdgebouw van de faculteit Diergeneeskunde het eerste symposium van het ECU plaats, waar de drie hoofdlijnen van onderzoek zullen worden gepresenteerd. Naast de invloed van hormonen op de productie van zaadcellen, wordt tijdens het symposium ook aandacht besteed aan de rol die hormonen spelen bij de allerprilste processen van celgroei en -differentiatie en bij de manier waarop de neuro-endocriene communicatie in de hersenen een rol speelt bij het ontstaan van de ziekte van Alzheimer.
Conclusie: Testosteron de basis van elke kuur?
Lijkt er wel op, is immers een lichaamseigen stof, dus ook minder toxisch, goed middel om te stacken.
"een onderhoudsdosis test is de basis van elke kuur" blijf me wel afvragen waarom niet zou kunnen een kuur zonder test, niet waarom niet, je eigen productie komt toch weer op gangLast edited by onderhandelen; 19-06-2008, 20:28.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by snipke View PostHeb de artikels nu niet gelezen, maar stel u nu voor dat iemand een deca/tren kuur zou doen, of alleen deca , of alleen tren, dat zou nog erger onderdrukken, plus u libido zal voor de komende zes maanden niet meer werken, en dan mag je nog zoveel nolva slikken als je wil. De test in de kuur zal steeds ervoor zorgen dat je piemel blijft werken,of hebben jullie soms dat hij niet meer werkt, nog enkel voor te plassen. In kuren met winny of anavar moet je geen test zetten omdat ze weinig onderdrukken maar bij tren,deca,.... zou ik het toch zettenGrtz
1-8 deca
1-9 test-e
9-11 test p of suspention
Gezien halfwaardetijd moet dit uitkomen.
Libido problm toch opgelost!....ik ken mensen die alleen met deca hebben gekuurd, die zweren er bij....geen deca dick of libido problm gehad in tegen deel, die verklaren mij gek met stacken!...sterker gesteld ik heb een kuur gezien bij dbb zonder Test, mensen verklaarde m voor gek, zo is mijn vraag ontstaanLast edited by onderhandelen; 19-06-2008, 20:44.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Post"Nog een negatief puntje is dat test zwaar onderdrukt, het zwaarste van alle gangbare non-progestins onder de AS. Dus als je met licht onderdrukkende middelen werkt voor maar korte tijd op lage dosissen(primo, var, winny komen als bekenste te boven), laat die test eruit."
Verband tussen pillen en lever tumoren is er. Dat zware drukken kan men ontlopen door kort werkende (Test) etster te nemen, suspention of propionaat, beetje slimme kuurders (voor zo ver je van slim mag spreken) sluiten af met snel werkende producten. Ik denk dat de lengte van de kuur niet zo veel uitmaakt (hcg) bij lang gebruik wel een vereiste.
Wat hebben pillen en hun gevolgen (verhoogd risico op levertumoren) te maken met onderdrukking van je test?
" Bij mildere kuurtjes die niet geheel onderdrukken of kortere kuurtjes blijf je er beter af"
Niet geheel onderdrukken bestaat niet bro, je doet extern supplementeren.
En al helemaal niet in de dosseringen om anabole toestand te bereiken, zelfde gebeurt ook met creatine.
Ben helaas geen expert, maar waarom zou dat niet bestaan? Je lichaam probeert in balans te blijven, en compenseert dus voor wat extern wordt toegediend. Dien je minder toe dan van nature gebruikelijk is, overbrugt je lichaam dat stukje nog wel. Anabole toestand hangt af van de steroïde, maar er zijn bijvoorbeeld mensen die groeien op 20-30mg anavar. Geeft geen volledige onderdrukking dat ik heb kunnen terugvinden. Is alleen minder anabool dan jij waarschijnlijk wilt in een kuur, maar een anabole toestand heb je al behoorlijk gauw."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostWat hebben pillen en hun gevolgen (verhoogd risico op levertumoren) te maken met onderdrukking van je test?
Originally posted by GeneralIx View PostBen helaas geen expert, maar waarom zou dat niet bestaan? Je lichaam probeert in balans te blijven, en compenseert dus voor wat extern wordt toegediend. Dien je minder toe dan van nature gebruikelijk is, overbrugt je lichaam dat stukje nog wel. Anabole toestand hangt af van de steroïde, maar er zijn bijvoorbeeld mensen die groeien op 20-30mg anavar. Geeft geen volledige onderdrukking dat ik heb kunnen terugvinden. Is alleen minder anabool dan jij waarschijnlijk wilt in een kuur, maar een anabole toestand heb je al behoorlijk gauw.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: