test basis van een kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Spijtig dat ik niet alles kan samenvoegen, maar ik wil tot slot nog zeggen dat niemand hier de uber-as wijsheid in pacht heeft. Iedereen maakt fouten, ik maak er nog steeds veel, dbc maakt er nog veel, zelfs big cat zijn profielen staan vol fouten. Maar uit fouten leer je, als je tenminste beseft dat je fout bent geweest, zeker als er een goed counterargument staat.

Het zal nog vele jaren duren eer ik mezelf geleerd of expert in AS zal noemen, en tegen die tijd zal mijn intresse over zijn.
    the one and only tabata overlord

Comment

sjee Genjuro expert,uber-as wijsheid ed zou ik nooit in mn mond durven nemen

ja beste paard van stal maakt idd fouten. Ik wilde weten waarom test de basis is, DBC heeft me t juiste antw. gegeven 'androgeen + anabool= succes'

Voor diegenen die het dan toch gebruiken zijn uiteraard enkele bruikbare tips.

-Gebruik nooit nandrolone, of gelijk welk AAS, zonder testosterone. De toegevoegde testosterone behoud een normaal testosterone niveau in je lichaam en garandeert een gezonde werking van je lichaam in de afwezigheid van je eigen testosterone
      -Gebruik bij voorkeur de korter werkende esters, zoals phenylpropionaat of cypionaat. Het kortere halfleven verkort ook het onderdrukkend effect
      -Stop steeds het gebruik van nandrolone enkele weken voor het einde van je kuur met andere producten. Ook dit laat toe het bulk van de nandrolone uit je lichaam te bonjouren voor je herstel-periode. Dit garandeert sneller herstel en meer behoud van massa
      -Gebruik NOOIT nandrolone in combinatie met orale producten, zeker naar het einde van een kuur toe, omdat de vergrootte gevoeligheid aan glucocorticoiden door orale middelen nog meer massa-verlies in de hand werkt
      -Alle bekende anti-estrogenen helpen NIET tegen nandrolone’s estrogene werking. Gebruik daarom nandrolone steeds in lichtere dosis dan je andere producten, en houd Nolvadex bij de hand, omdat vaak het behandelen van de estrogene werking van je andere producten al voldoende is om problemen op te lossen. Helpt dit niet, stop dan onmiddelijk met nandrolone.

Referenties

1Sundaram K, Kumar N, Monder C, Bardin CW., Different patterns of metabolism determine the relative anabolic activity of 19-norandrogens., J Steroid Biochem Mol Biol. 1995 Jun;53(1-6):253-7.,

2Bergink EW, Janssen PS, Turpijn EW, van der Vies J., Comparison of the receptor binding properties of nandrolone and testosterone under in vitro and in vivo conditions., J Steroid Biochem 1985 Jun;22(6):831-6

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Bron: dbb
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post

ja beste paard van stal maakt idd fouten. Ik wilde weten waarom test de basis is, DBC heeft me t juiste antw. gegeven 'androgeen + anabool= succes'

-Gebruik nooit nandrolone, of gelijk welk AAS, zonder testosterone. De toegevoegde testosterone behoud een normaal testosterone niveau in je lichaam en garandeert een gezonde werking van je lichaam in de afwezigheid van je eigen testosterone
        -Gebruik bij voorkeur de korter werkende esters, zoals phenylpropionaat of cypionaat. Het kortere halfleven verkort ook het onderdrukkend effect
        -Stop steeds het gebruik van nandrolone enkele weken voor het einde van je kuur met andere producten. Ook dit laat toe het bulk van de nandrolone uit je lichaam te bonjouren voor je herstel-periode. Dit garandeert sneller herstel en meer behoud van massa
        -Gebruik NOOIT nandrolone in combinatie met orale producten, zeker naar het einde van een kuur toe, omdat de vergrootte gevoeligheid aan glucocorticoiden door orale middelen nog meer massa-verlies in de hand werkt
        -Alle bekende anti-estrogenen helpen NIET tegen nandrolone’s estrogene werking. Gebruik daarom nandrolone steeds in lichtere dosis dan je andere producten, en houd Nolvadex bij de hand, omdat vaak het behandelen van de estrogene werking van je andere producten al voldoende is om problemen op te lossen. Helpt dit niet, stop dan onmiddelijk met nandrolone.

Referenties

1Sundaram K, Kumar N, Monder C, Bardin CW., Different patterns of metabolism determine the relative anabolic activity of 19-norandrogens., J Steroid Biochem Mol Biol. 1995 Jun;53(1-6):253-7.,

2Bergink EW, Janssen PS, Turpijn EW, van der Vies J., Comparison of the receptor binding properties of nandrolone and testosterone under in vitro and in vivo conditions., J Steroid Biochem 1985 Jun;22(6):831-6

Dat je een klasse 1 en klasse 2 as het beste gebruikt voor optimale resultaten, of een as met beide eigenschappen, maar ik zie de conclusie "test is top als base" niet, kan je die ff uitleggen? En de text zelf gaat over nandrolon?

Comment

Referenties

Cypionaat is bepaald geen korte esther.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            Dat je een klasse 1 en klasse 2 as het beste gebruikt voor optimale resultaten, of een as met beide eigenschappen, maar ik zie de conclusie "test is top als base" niet, kan je die ff uitleggen? En de text zelf gaat over nandrolon?
            Txt zelf gaat idd over nandrolone, dacht echt dat deze zin"De toegevoegde testosterone behoud een normaal testosterone niveau in je lichaam en garandeert een gezonde werking van je lichaam in de afwezigheid van je eigen testosterone"
            je eigen kennis over steriode, wat DBC en de rest er over zegt voldoende zou zijn.

Klasse 1 en klasse 2 AS????? Wtf, bedoel je HG en UG of bedoel je hoe schoon de fabriek de machines zijn en hoe t verwerkt wordt? De iso standaard?

Ik ken (anabole) steriode, met allemaal een werking (op verschillende manieren), dat hokjes systeem ken ik niet, denk ook niet in klassen/hokjes ed.

Originally posted by GeneralIx View Post
            Cypionaat is bepaald geen korte esther.
            Heb je goed gezien, propionaat en suspension, zijn korte esthers
            We like it

Comment

Txt zelf gaat idd over nandrolone, dacht echt dat deze zin"De toegevoegde testosterone behoud een normaal testosterone niveau in je lichaam en garandeert een gezonde werking van je lichaam in de afwezigheid van je eigen testosterone"
              je eigen kennis over steriode, wat DBC en de rest er over zegt voldoende zou zijn.

En als de toegevoegde testosteron meer dan de normale waarde in het lichaam is? Want die is, in hrt, 100-150mg(estergewicht meerekenen). Denk je dan dat het nog zo gezond is?

Want kuren met 250mg+ test zitten al stevig boven wat de normale mens kan produceren. Laat staan de normale (en tegenwoordig beginner) 500mg doseringen.

Met andere woorden dan zitten we terug aan mijn bewering van een vervangdosering van het lichaameigen testosteron indien er langer en zwaarder gekuurt word.

Klasse 1 en klasse 2 AS????? Wtf, bedoel je HG en UG of bedoel je hoe schoon de fabriek de machines zijn en hoe t verwerkt wordt? De iso standaard?

Ik ken (anabole) steriode, met allemaal een werking (op verschillende manieren), dat hokjes systeem ken ik niet, denk ook niet in klassen/hokjes ed.
              Class I and Class II Androgens - Classification System Corresponding to Synergistic Effect by Bill Roberts

Klasse 1= overwegend androgeen Klasse 2=overwegend anabool. Klasse 1+2 combineren = optimaal effect.

Comment

ff conclusie ed toevoegen van dat stukje text, laatst was t te laat (slaap(en)..)

Onderdrukking van natuurlijk testosterone en verlies van massa : Alle Anabole steroiden onderdrukken de aanmaak van lichaamseigen testosterone. Als het ware vervangt men dus de testosterone in het lichaam met het product of de producten van keuze. Juist omdat testosterone een veelzijdig en essentieel hormoon is gebruiken we daarom in elke kuur steeds minstens een minimale dosis van testosterone.
                Conclusie:
                Testosterone : het referentieproduct. Uiteraard heeft testosterone androgeen gezien een minder veilig profiel, maar zoals eerder aangehaald is dit van weinig belang voor mannen onder 45. Die opteren dan ook best voor testosterone. Daarmee zullen ze tot twee maal de massa bijwinnen die ze anders met nandrolone of boldenone zouden kunnen halen. Gebruik nooit een product zonder testosterone erbij. En gebruik bij voorkeur zoveel mogelijk testosterone ipv andere producten.
                We like it

Comment

Class I and Class II Androgens - Classification System Corresponding to Synergistic Effect by Bill Roberts

Klasse 1= overwegend androgeen Klasse 2=overwegend anabool. Klasse 1+2 combineren = optimaal effect.
                  Is dat ook waarom je anavar combineert met provi?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Klasse 1= overwegend androgeen Klasse 2=overwegend anabool. Klasse 1+2 combineren = optimaal effect.[/size]
                    Ik snap dit, niet mijn denkwijze maar ook een manier om te classificeren

En als de toegevoegde testosteron meer dan de normale waarde in het lichaam is? Want die is, in hrt, 100-150mg(estergewicht meerekenen). Denk je dan dat het nog zo gezond is?Want kuren met 250mg+ test zitten al stevig boven wat de normale mens kan produceren. Laat staan de normale (en tegenwoordig beginner) 500mg doseringen. Met andere woorden dan zitten we terug aan mijn bewering van een vervangdosering van het lichaameigen testosteron indien er langer en zwaarder gekuurt word.
                    Je mag de vergelijking BB dosissen niet vergelijken/ gelijktrekken met HRT. HRT is HRT. In je verhaal zeg je iets essentieel 's, raakt gelijk de kern van mijn (volgende) vraag. Dit is mijn (volgende) vraag:
                    Denk je dan dat het nog zo gezond is?Want kuren met 250mg+ test zitten al stevig boven wat de normale mens kan produceren. Laat staan de normale (en tegenwoordig beginner) 500mg doseringen.
                    Precies Genjuro, hoe gevaarlijk is AS voor iemand die geen sterioden nodig heeft.Ik heb gelezen dat AS opereert op DNA niv. erik1982 heeft t ooit gezegd ik wist niet waar die t over had! had er toen te weinig verstand van.

Ik vraag me werkelijk af wat het effect van AS op (nog niet geopenbaarde) ziekte's en op je DNA heeft. Ik zelf denk dat t heel gevaarlijk is, in direct processen start!
                    We like it

Comment

Ik snap dit, niet mijn denkwijze maar ook een manier om te classificeren
                      Dat is juist exact jouw denkwijze. Genj zegt exact hetzelfde als jij met je "anabool+androgeen=succes"formule.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Is dat ook waarom je anavar combineert met provi?
                        Nee. Var is androgeen en anabool op zich. Niet sterk in beide, maar toch. Proviron deed ik bij de var voor mn libido te onderhouden. Hetgeen onnodig is gebleken.

Comment

[quote=onderhandelen;454173]ff conclusie ed toevoegen van dat stukje text, laatst was t te laat (slaap(en)..)

Onderdrukking van natuurlijk testosterone en verlies van massa : Alle Anabole steroiden onderdrukken de aanmaak van lichaamseigen testosterone.[quote]

Ik blijf erbij, dat hoeft niet.

Als het ware vervangt men dus de testosterone in het lichaam met het product of de producten van keuze.
                          Terug, het hoeft niet altijd een vervanging te zijn. Zie de studie van var. Var verhoogde het LH zelfs en bond zich ook zeer sterk aan de SHBG, resultaat, net een verhoging van de test de eerste weken.

Geloof je me niet, probeer var zelf eens uit.

Juist omdat testosterone een veelzijdig en essentieel hormoon is gebruiken we daarom in elke kuur steeds minstens een minimale dosis van testosterone.
                          Dat zei ik al in mijn eerste post.

Conclusie:
                          Testosterone : het referentieproduct. Uiteraard heeft testosterone androgeen gezien een minder veilig profiel, maar zoals eerder aangehaald is dit van weinig belang voor mannen onder 45.
                          En het verhoogd oestrogeengehalte? Dat vind ik veel gevaarlijker. Enkel androgenen hebben relatief weinig invloed op zaken als de prostaat zolang er geen oestrogeen aan tepas komt. Vanaf je een verhoogd niveau androgeen combineerd met verhoogd estradiol, creer je de gevaarlijke situatie.

En de schade zelfs telt op met de tand des tijds. Bij quasi alle sides die as geven.

Die opteren dan ook best voor testosterone. Daarmee zullen ze tot twee maal de massa bijwinnen die ze anders met nandrolone of boldenone zouden kunnen halen.
                          Dat is pure speculatie. Gains zullen beter zijn, uiteraard, en bij nandrolone en boldenone of degelijke dosissen geen testosteron zetten is vragen om problemen, beide onderdrukken te vlug en te sterk.

Gebruik nooit een product zonder testosterone erbij. En gebruik bij voorkeur zoveel mogelijk testosterone ipv andere producten.
                          Ik ga hier niet mee akkoord, terug om reden 1. Je lijkt die niet helemaal te snappen of zelfs te geloven. Ik kan je aanraden om studies op toepasselijke studies van pubmed uit te pluizen. Met het effect van verschillende as op de axis, zul je genoeg over vinden.
                          Last edited by Genjuro; 27-06-2008, 22:11.

Comment

"Je lijkt die niet helemaal te snappen of zelfs te geloven.Ik kan je aanraden om studies op toepasselijke studies van pubmed uit te pluizen. Met het effect van verschillende as op de axis, zul je genoeg over vinden."

Tja of ik nu anabolen sterioden of cortico steriode neem beiden drukken en stoppen eigen aanmaak, zodra ik de stof tot mij neem.

Als jij vindt dat bepaalde anabolen jou eigen aanmaak niet stoppen en drukken moet je zelf weten, ik weet dat ik een ingenieus systeem heb, dat direct merkt dat er extern stofjes wordt toegevoegd en stopt met produceren

Je bent mij aan t aanspreken maar dat stuk heb ik niet zelf geschreven.

een publicatie van:

Author : Peter Van Mol

Referenties

3Clark SW, Sweet F, Warren JC., Synthesis and use of affinity-labeling steroids for interceptive purposes., Am J Obstet Gynecol 1975 Mar 15;121(6):864-73

4Hochberg RB, Hoyte RM, Rosner W., E-17 alpha-(2-[125I]iodovinyl)-19-nortestosterone: the synthesis of a gamma-emitting ligand for the progesterone receptor., Endocrinology 1985 Dec;117(6):2550-2

5Traish AM, Williams DF, Wotiz HH., Binding of (3H)7 alpha,17 alpha-dimethyl-19-nortestosterone (mibolerone) to progesterone receptors: comparison with binding of (3H)R5020 and (3H)ORG2058., Steroids 1986 Feb-Mar;47(2-3):157-73

6Reel JR, Humphrey RR, Shih YH, Windsor BL, Sakowski R, Creger PL, Edgren RA., Competitive progesterone antagonists: receptor binding and biologic activity of testosterone and 19-nortestosterone derivatives., Fertil Steril 1979 May;31(5):552-61

7William Llewellyn, Anabolics 2002

8Bovee TF, Helsdingen RJ, Rietjens IM, Keijer J, Hoogenboom RL. Rapid yeast estrogen bioassays stably expressing human estrogen receptors alpha and beta, and green fluorescent protein: a comparison of different compounds with both receptor types.J Steroid Biochem Mol Biol. 2004 Jul;91(3):99-109

9J. Shields-Botella, I Duc, E. Duranti, F. Puccio, P. Bonnet, R. Delansorne, J. Paris. An overview of nomegestrol acetate selective receptor binding and lack of estrogenic action on hormone-dependent cancer cells. Journal of Steroid Biochemistry & Molecular Biology 87 (2003) 111-122.

10J. Botella,t E. Duranti, V. Viader, I. Duc, R. Delansorne, J. Paris. Lack of Estrogenic Potential of Progesterone- or 19-Nor-progesterone-derived Progestins as Opposed to Testosterone or 19-Nor- testosterone Derivatives on Endometrial Ishikawa Cells. Steroid Biochem. Molec. Biol. Vol. 55, No. 1, pp. 77-84, 1995.

11Centrella M, McCarthy TL, Chang WZ, LabareeDC, Hochberg RB. Estren (4-estren-3alpha,17beta-diol) is a prohormone that regulates both androgenic and estrogenic transcriptional effects through the androgen receptor. Mol Endocrinol. 2004 May;18(5):1120-30. Epub 2004 Feb 5.

12Sidell N, Tanmahasamut P, Ewing DE, Hendry LB. Transcriptional inhibition of the estrogen response element by antiestrogenic piperidinediones correlates with intercalation into DNA measured by energy calculations. J Steroid Biochem Mol Biol. 2005 Jul 27;

13Sekihara H, Ohsawa N, Kosaka K., 19-norandrost-4-ene-3, 17-dione amplifies the action of aldosterone only in sodium-loaded conditions: evidence for a new class of amplifiers of aldosterone. Biochem Biophys Res Commun 1980 Mar 28;93(2):495-500

14Bijlsma JW, Duursma SA, Thijssen JH, Huber O. Influence of nandrolondecanoate on the pituitary-gonadal axis in males. Acta Endocrinol (Copenh). 1982 Sep;101(1):108-12.
                            We like it

Comment

maar eeh wat is jou mening Genjuro over AS op DNA en ziekte versneller enzo

voor de goed orde iedereen mag meedoen hebben jullie opeens geen mening ofzo,wel redelijk/ goed onderbouwd.
                              We like it

Comment

Stel je voor dat je dan dit doet:

1-8 deca
                                1-9 test-e
                                9-11 test p of suspention

Gezien halfwaardetijd moet dit uitkomen.

Libido problm toch opgelost!....ik ken mensen die alleen met deca hebben gekuurd, die zweren er bij....geen deca dick of libido problm gehad in tegen deel, die verklaren mij gek met stacken!...sterker gesteld ik heb een kuur gezien bij dbb zonder Test, mensen verklaarde m voor gek, zo is mijn vraag ontstaan
                                Nandrolon is gewoon erg lekah, geen agressief, geirriteerd gedoe als met Test, en weliswaar minder, maar ook een stevige tampeloeres de hele dag door.
                                Last edited by Loenatik; 15-07-2008, 23:17.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X