Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Update, train nu 3,5 dag onder de bollen, vreet me te barsten, mijn gewicht is van 93.6 naar 99.6 kg gegaan (deze avond). Ik merk voornamelijk dat ik sneller herstel, heb nog lichte last van hoofdpijn. Over het geheel heb ik echter niet dat euforische gevoel wat sommige bij dbol beschreven, misschien moet dat nog komen.
Update, probeer zo schoon mogelijk te eten, maar wel veel eiwitten (4 x 100 gram kipfillet, 1 x 100 gram zalm, 3 x whey shakes a 35 gram, 2 liter magere melk, 200 gram vlees). Zie nu wel dat mijn strakke lijnen in mijn gezicht (door het cutten) verminderen. Maar das ook niet zo gek met wat ik nu naar binnen stop. Trainen is even wennen aangezien ze bij kneet allemaal losse gewichten hebben. En ik deze week daarop mijn maximum probeer te bepalen, dan weet ik dat ik op plm 80 % daarvan moet gaan zitten. Al met al heb ik geen dbol high, maar ben wel "boos"/"chagerijnig", en geil als boter, iets minder vind ik dat. Ik had verwacht dat ik een stuk aggressiever zou zijn, behalve mijn supermarkt aanval, geen last meer gehad. Merk ook dat met de roids op denken een stuk lastiger is (jaja, schiet hem er maar in, lol).
Nu 5 dagen met bollen op getraind en begin nu wat te merken qua kracht. Ik kreeg wel wat vocht/tepels dus heb mijn nolvadex naar 20 mg per dag verhoogd. Nadeel van het vele eten is wel dat het vet rond mijn buik terugkomt, maar tis niet anders. Ik weet nu een beetje mijn maximum met de gewichten, dus nu 2 daagjes rust, en dan hooplijk 5 weken hardcore, ballen tegen het plafond. Woog 100.2 kg, Heb gemerkt dat net trainen na het nemen van de dbol niet ideaal is, wacht 2/2.5 uur, dan slaat het echt aan. Herstel is echt wonderbaarlijk.
klinkt goed riki. op je buik is ook vocht, zo snel zet je geen vet aan. door het vocht gaat de definitie eruit en lijkt het vet, maar het is het zeker niet, trekt na de kuur altijd weer bij bij mij tenminste
uitkijken dat je niet overtrained he, dat kan ook gewoon met roids. succes verder
Die voorzet op de vorige pagina kop ik niet in, veel te makkelijk.
Maar over die kracht, zou toch zweren dat je op dag 1 al riep dat je kracht 'fenomenaal' of iets van die strekking was...
Citaat[/b] (Jack @ Aug. 18 2003,14:21)]lekker gevoel is dat he, ik heb dat vaak als ik aan het trainen ben en er draait een lekker nummertje, dan ga ik ff wild Â
Of Als ik na de tijd ff thuis poseer en dat lichaam in de spiegel  bevalt me wel, dan begin ik ook te flippen Â
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment