Dbol-only log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Purple @ Aug. 16 2003,00:21)]Je moet ook geen bakstenen inslikken...

Wat zij we weer lekker scherp, jonge dame! Ik had er al soep van willen maken, maar het lukte niet.

Grtz

Comment

Update, train nu 3,5 dag onder de bollen, vreet me te barsten, mijn gewicht is van 93.6 naar 99.6 kg gegaan (deze avond). Ik merk voornamelijk dat ik sneller herstel, heb nog lichte last van hoofdpijn. Over het geheel heb ik echter niet dat euforische gevoel wat sommige bij dbol beschreven, misschien moet dat nog komen.

Grtz

Comment

Tsja je bent duidelijk het "gevoelige" type.
        Lekker toch dat het zo goed gaat Riki.
        Zo hard is het bij mij helaas nog nooit gegaan

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Update, probeer zo schoon mogelijk te eten, maar wel veel eiwitten (4 x 100 gram kipfillet, 1 x 100 gram zalm, 3 x whey shakes a 35 gram, 2 liter magere melk, 200 gram vlees). Zie nu wel dat mijn strakke lijnen in mijn gezicht (door het cutten) verminderen. Maar das ook niet zo gek met wat ik nu naar binnen stop. Trainen is even wennen aangezien ze bij kneet allemaal losse gewichten hebben. En ik deze week daarop mijn maximum probeer te bepalen, dan weet ik dat ik op plm 80 % daarvan moet gaan zitten. Al met al heb ik geen dbol high, maar ben wel "boos"/"chagerijnig", en geil als boter, iets minder vind ik dat. Ik had verwacht dat ik een stuk aggressiever zou zijn, behalve mijn supermarkt aanval, geen last meer gehad. Merk ook dat met de roids op denken een stuk lastiger is (jaja, schiet hem er maar in, lol).

Grtz

Comment

Laat ik aan de dames over..

Greets...

Comment

Update:

Nu 5 dagen met bollen op getraind en begin nu wat te merken qua kracht. Ik kreeg wel wat vocht/tepels dus heb mijn nolvadex naar 20 mg per dag verhoogd. Nadeel van het vele eten is wel dat het vet rond mijn buik terugkomt, maar tis niet anders. Ik weet nu een beetje mijn maximum met de gewichten, dus nu 2 daagjes rust, en dan hooplijk 5 weken hardcore, ballen tegen het plafond. Woog 100.2 kg, Heb gemerkt dat net trainen na het nemen van de dbol niet ideaal is, wacht 2/2.5 uur, dan slaat het echt aan. Herstel is echt wonderbaarlijk.

Grtz

Comment

klinkt goed riki. op je buik is ook vocht, zo snel zet je geen vet aan. door het vocht gaat de definitie eruit en lijkt het vet, maar het is het zeker niet, trekt na de kuur altijd weer bij bij mij tenminste

uitkijken dat je niet overtrained he, dat kan ook gewoon met roids. succes verder

Comment

Die voorzet op de vorige pagina kop ik niet in, veel te makkelijk.
                  Maar over die kracht, zou toch zweren dat je op dag 1 al riep dat je kracht 'fenomenaal' of iets van die strekking was...

Comment

Had ik er ook bijgezet, waarschijnlijk gedeelte placebo, ging gewoon lekkel vandaag.

grtz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Riki @ Aug. 18 2003,14:09)]Had ik er ook bijgezet, waarschijnlijk gedeelte placebo, ging gewoon lekkel vandaag.

grtz
                      ligt dit nou aan de AS

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Jack @ Aug. 18 2003,14:16)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Aug. 18 2003,14:09)]Had ik er ook bijgezet, waarschijnlijk gedeelte placebo, ging gewoon lekkel vandaag.

grtz
                        ligt dit nou aan de AS    
                        Jup, dit waren de bollen, mega lekkel, lol, begin nu lichte euforie te krijgen

Grtz

Comment

lekker gevoel is dat he, ik heb dat vaak als ik aan het trainen ben en er draait een lekker nummertje, dan ga ik ff wild  

Of Als ik na de tijd ff thuis poseer en dat lichaam in de spiegel bevalt me wel, dan begin ik ook te flippen  

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jack @ Aug. 18 2003,14:21)]lekker gevoel is dat he, ik heb dat vaak als ik aan het trainen ben en er draait een lekker nummertje, dan ga ik ff wild  

Of Als ik na de tijd ff thuis poseer en dat lichaam in de spiegel  bevalt me wel, dan begin ik ook te flippen  
                            Jup, is erg lekkel.

Grtz

Comment

Zou bijna zin in mijn kuurtje krijgen...

Greets...

Comment

Klinkt niet verkeerd allemaal hoor maarre... ik heb daar helemaal niets voor nodig, gebeurt bij mij regelmatig gewoon helemaal naturel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X