Alexey Lesukov

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja inderdaad voor definitie scoort hij erg laag, maar shiit massa heeft hij wel

Comment

Ik gok niet naturel. En verder een flink vp .
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Nex, als je het allemaal wat vriendelijker brengt en ons niet meteen voor oen, sukkel, eikel of iets dergelijks uitscheld na een reply van ons dan heb je ook kans dat we jou wat minder hard aanpakken...
        Ik weet namelijk niet hoe het met jou zit maar IK persoonlijk word niet graag uitgescholden.

Ga nou niet de schijnheil uithangen mannetje. Meen dat je op mijn post reageerd met "snotneus". Kerel ik loop al heel wat jaren mee en ik weet echt wel waar ik het over heb. Hoe kun jij dan zo reageren? Heb tot nu toe op alle posten in dit topic normaal gereageerd. Als je dan een voorbeeld wilt stellen, begin dan bij jezelf...
        187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

zie mijn post jp

Over die kerel van netlog. Die is niet clean(zijn hoofd is 3meter breed). Maar geeft niet wel big voor 20jaar alleen wel freaky vet!

Comment

Behoorlijk vet jah, en een shitload aan vocht.

Comment

Originally posted by jp79 View Post
              Ga nou niet de schijnheil uithangen mannetje. Meen dat je op mijn post reageerd met "snotneus". Kerel ik loop al heel wat jaren mee en ik weet echt wel waar ik het over heb. Hoe kun jij dan zo reageren? Heb tot nu toe op alle posten in dit topic normaal gereageerd. Als je dan een voorbeeld wilt stellen, begin dan bij jezelf...
              Kerel, ik ga niet "schijnheilig" lopen doen. Ik heb mijn excuses al aan je aangeboden voor het geval je daar overheen gelezen hebt. Dat was een grove fout van mij en ook onterecht. Zand erover. En "mannetje" wil niemand graag genoemd worden. Natural of niet.
              Last edited by de sterkste ophaler; 08-07-2008, 18:20.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

ophaler is een mannetje.

ghehe
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  ophaler is een mannetje.

ghehe
                  Hahaha.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Kerel, ik ga niet "schijnheilig" lopen doen. Ik heb mijn excuses al aan je aangeboden voor het geval je daar overheen gelezen hebt. Dat was een grove fout van mij en ook onterecht. Zand erover. En "mannetje" wil niemand graag genoemd worden. Natural of niet.

Ok ouwe dan zitten we weer op hetzelfde level...

Comment

• Originally posted by punani View Post
                      zie mijn post jp

Over die kerel van netlog. Die is niet clean(zijn hoofd is 3meter breed). Maar geeft niet wel big voor 20jaar alleen wel freaky vet!
                      ahhh ok pik mooi dat je ff voor mij kon praten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X