Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol

hallo ik en mijn maat willen een winstrol kuurtje gaan doen. we zijn allebei 20 en trainen een jaar of 4 waarvan 3 jaar goed waarbei we goed op ons eten letten . voor mij is een winstrol kuurtje wel geschikt omdat ik moet afvallen. ik ben 1.90m weeg 95 kg en heb een vetpercentage van ongeveer 20 procent. ik ben er voor mij zelf uit maar mijn maat is al vrij droog van zichzelf. hij is ongeveer 1.90m 76kg en heeft een vetpercentage van ongeveer 5 procent. mijn vraag is nu kan hij goed groeien op een winsrol only kuur? en word hij dan niet te droog/gezondheidsrisico's? we zitten allebei op kickboksen en zijn dus niet geinterresseerd in een massakuur maar willen een droog gespierd uiterlijk.

alvast bedankt voor de reacties

Hoewel ik vind dat jullie te jong zijn...

Een winstrol kuurtje is voor je maat niet zinvol, voor jou wel.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wat moet hij dan nemen? deca met winstrol? kan hij dan goede droge spiermassa opbouwen? het gaat er om dat hij wel goed droog blijft en geen vocht of vet gaat vasthouden?

Comment

axor b heeft toch ook goede resultaten geboekt met een winstrol only kuurtje en had toch ook een laag vetpercentage.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (mark01 @ Aug. 19 2003,22:19)]axor b heeft toch ook goede resultaten geboekt met een winstrol only kuurtje en had toch ook een laag vetpercentage.
          Ax wilde ook wat zakken in bf en zit nu op wat je maatje ook zit.

Het enige advies wat ik je kan en wil geven is niet doen, no offense..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 19 2003,21:52)]Hoewel ik vind dat jullie te jong zijn...

Een winstrol kuurtje is voor je maat niet zinvol, voor jou wel.

Greets...
            Wat is dit voor onzin?

Spiergroei is spiergroei, het maakt niet uit welke middelen je gebruikt heb om dit te bereiken. Stanozolol (winstrol) heeft de eigenschap weinig vocht vast te houden (zet niet om in oestrogeen) of je nu dik of dun bent. het zal prima werken.

D.W.
            ***Geweld eindigt waar respect begint***
            ____
            Email:

Comment

als je het verschil in gewicht ziet tussen de gasten is in mijn ogen winstrol ook geen aanrader. ga gwoon voor massa en evt dat beetje vet achteraf wegtrainen.
              winstrol icm goed schema verbrand je echt veel vet. mensen die het onzin noemen zeggen maar wat, ik heb samen met drie andere gasten zoiets gedaan en was toen zelf van ong. 20% naar 7% vet gegaan. massa 1kg aangekomen. was wel erg veel trainen. achteraf was ik kei en keihard.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Aug. 20 2003,16:48)]winstrol icm goed schema verbrand je echt veel vet. mensen die het onzin noemen zeggen maar wat,

.... en was toen zelf van ong. 20% naar 7% vet gegaan. massa 1kg aangekomen. was wel erg veel trainen. achteraf was ik kei en keihard.
                Ik zeg helemaal niet zomaar wat. Een van de weinige AS waarvan is aangetoond dat het enige vetverbrandende eigenschappen bezit is trenbolone.

Van stromba houdt je geen vocht vast, dat is het verschil met test. deca, dbol etc. Als jij van 20% naar 7% vet bent gegaan door de "stromba" kwam dit door je dieet en training en niet door de vetverbrandende eigenschappen van stanozolol..fyi

D.W.
                ***Geweld eindigt waar respect begint***
                ____
                Email:

Comment

DW met een bf van 5% aan de winstrol vind ik niet handig.
                  Omdat ze allebei te jong zijn ga ik ook geen advies geven in wat wel maar zijn massa verhogen tot 8 a 10% kan nooit kwaad natuurlijk.

Greets...

Comment

Ik begrijp je standpunt heel goed Curiosio.
                    (en ben het eigenlijk theoretisch met je eens)
                    En het lijkt het meest logische en waarschijnlijk groeid hij nog genoeg naturel.

Maar is dit niet een beetje hetzelfde als kinderen niet voorlichten over sex omdat je wilt voorkomen dat het gebeurd terwijl het toch wel gebeurd(misschien dan juist wel) maar met voorlichten gebeuren er minder "ongelukken".

Misschien met de juiste voorlichting/doorverwijzing naar evt. stickys over hoe hij nog genoeg (vet)massa naturel kan winnen(/verliezen) zal mark01 het kuren nog even achterwege laten.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Jonah Lomu @ Aug. 20 2003,19:40)]Ik begrijp je standpunt heel goed Curiosio.
                      (en ben het eigenlijk theoretisch met je eens)
                      En het lijkt het meest logische en waarschijnlijk groeid hij nog genoeg naturel.

Maar is dit niet een beetje hetzelfde als kinderen niet voorlichten over sex omdat je wilt voorkomen dat het gebeurd terwijl het toch wel gebeurd(misschien dan juist wel) maar met voorlichten gebeuren er minder "ongelukken".

Misschien met de juiste voorlichting/doorverwijzing naar evt. stickys over hoe hij nog genoeg (vet)massa naturel kan winnen(/verliezen) zal mark01 het kuren nog even achterwege laten.
                      Voorlichten is ook zeker wel nodig maar ik vind ook dat je zelf het initiatief moet nemen. Er is alleen op dit board al vreselijk veel over te lezen dus dat zou een mooi begin zijn.

Vind het altijd jammer als iemand zijn eerste post is "hallo ik wil een kuurtje ....."

Wat betreft die voeding e.d. helemaal mee eens

Greets...

Comment

Als je een kuurtje begint met 5% BF dan zou ik zeker voor een massa kuur gaan. Mijn bf was hoger dan die 5 toen ik met mijn winny kuurtje begon en merkte al snel dat ik voor dit kuurtje al eigenlijk te droog was om goede resultaten te behalen. Al ben ik WEL tevreden met mijn behaalde resultaten natuurlijk.
                        Als je dan even met je voeding verkeert gaat dan vertaald zich dat gelijk in een negatieve vorm, stagnatie groei.

Grtzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

helemaal met je eens cur.
                          ik heb ook nog veel te leren, dat besef ik maar al te goed, maar de mensen moeten is leren dat het helemaal niet alleen de spuit is die je groot maakt....
                          greetz...
                          It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (jones @ Aug. 21 2003,19:48)]maar de mensen moeten is leren dat het helemaal niet alleen de spuit is die je groot maakt....
                            greetz...
                            100% mee eens!

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X