Toch even een foto posten.. Na 1 week .. Ik ga zoeken naar een foto hoe ik eruit zag voor de kuur en voor mijn nieuw voedingsschema maar weet niet zeker of ik 1 heb.
Dianabol only kuurlog
Collapse
X
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by The little one; 03-12-2018, 18:52.
-
Update:
gewicht: 81.2kg + 0.9kg
Borst en biceps hetzelfde.. Voelen wel voller, betere pomp als ik train.
buik iets groter 92 ,gisteren ribbetjes gaan eten en last van een opgeblazen gevoel
benen zijn ook gegroeid 61cm , ik train ze momenteel nog niet mee door gebrek aan materiaal thuis.
zal voornamelijk wel vocht zijn dus.
als ik volge nde week niet meer bijkom in gewicht en omtrekken, misschien stoppen of zouden jullie de 6weken uitdoen? heb tenslotte nog 2potjes staan..hoelang werkt de dianabol bij jullie?
grts thelittleone
Last edited by The little one; 26-03-2017, 05:58.
Comment
-
Hi ik heb mijn oude profiel maar weer eens opgegraven na een hele lange tijd. Ik was slechts observer van interesante posts!
Waar is iedereen gebleven joh??
Schema ziet er goed uit little one! Waar bestond je eerste kuur uit? Lijkt goed gewerkt te hebben
Comment
-
Originally posted by ajpimp View PostHi ik heb mijn oude profiel maar weer eens opgegraven na een hele lange tijd. Ik was slechts observer van interesante posts!
Waar is iedereen gebleven joh??
Schema ziet er goed uit little one! Waar bestond je eerste kuur uit? Lijkt goed gewerkt te hebben
eerste kuurtje was test e 250ml/week en deca 200ml/week voor 10 weken
2de kuur was 250test e 200tren e voor 12weken met als kickstart dianabol 40mg/dag.. Daar moest ik misschien winstrol als kickstart gebruikt hebben aangezien tren droge massa aanzet en ook wat ververbrand en dianabol is juist vocht dus daar zal de dianabol niet zo goed geplaatst geweest zijn .maar ja dat is achtr de rug.
Ik denk naar de winter toe een degelijke kuur op te stellen :
winstrol week 1 tot 6 : 50mg /dag
test e week 1 tot 12: 500ml/week of misschien 750
tren e week 1 tot 10: 400ml/week
nolvadex week 14 tot 17 20/30mg per dag
is een zware kuur maar de dosis van de eerste 2 kuurtjes waren relatief laag daarom wil ik het hoger gaan doseren.
Maar dit allemaal is voor later (4-5maanden)...na mijn dianabol only kuurtje ga ik lekker wat uitrusten en zorgen dat ik mijn gains behoud. Ik hoop er wel nog enkele kg's bij te krijgen maar vrees dat het na week 4 voor mij zal stoppen. We zien wel!
Comment
-
Originally posted by Calisthenicsz View PostMooie armen heb je wel man! Zou ik zeker trots mee zijn, tenminste ze lijken op die eerste foto echt goed man!
van uit de zijkant gezien tonen ze wel goed maar in vooraanzicht duidelijk minder. Is alsof ik nog nooit een halter in mijn handen heb gehad. Ik HAAT dit zo erg!
Comment
-
Er is wel een positieve kant aan nooit tevreden zijn en dat is dat je gewoon meer en meer wilt ..zelf zie je de veranderingen heel wat trager voorruit gaan door een licht 'negatieve' mindset ivm met massa , maar je omgeving ziet dit heel anders.. Mijn pa bvb die zei gisteren nog tegen me " wat heb je nu al allemaal in je gat gespoten" dat voelt dan weer goed om te horen, maar dan kijk ik in de spiegel en zeg ik tegen mezelf zag ik maar wat jullie zien ..ben dus zelden snel tevreden
maar ik kan niet klagen als je weet dat ik 7tal weken geleden nog 72kg woog
Last edited by The little one; 27-03-2017, 14:35.
Comment
-
Originally posted by The little one View Post
Hi ajpimp.. Ja vroeg ik me ook af waar iedereen was, had nu ook geen 1000 replies verwacht maar zo weinig toch ook niet. Misschien is bodybuilding met uitsterven bedreigd.
eerste kuurtje was test e 250ml/week en deca 200ml/week voor 10 weken
2de kuur was 250test e 200tren e voor 12weken met als kickstart dianabol 40mg/dag.. Daar moest ik misschien winstrol als kickstart gebruikt hebben aangezien tren droge massa aanzet en ook wat ververbrand en dianabol is juist vocht dus daar zal de dianabol niet zo goed geplaatst geweest zijn .maar ja dat is achtr de rug.
Ik denk naar de winter toe een degelijke kuur op te stellen :
winstrol week 1 tot 6 : 50mg /dag
test e week 1 tot 12: 500ml/week of misschien 750
tren e week 1 tot 10: 400ml/week
nolvadex week 14 tot 17 20/30mg per dag
is een zware kuur maar de dosis van de eerste 2 kuurtjes waren relatief laag daarom wil ik het hoger gaan doseren.
Maar dit allemaal is voor later (4-5maanden)...na mijn dianabol only kuurtje ga ik lekker wat uitrusten en zorgen dat ik mijn gains behoud. Ik hoop er wel nog enkele kg's bij te krijgen maar vrees dat het na week 4 voor mij zal stoppen. We zien wel!
Vanmorgen een nieuw topic geopend, 4 views en 0 reacties, dat was een paar jaar geleden wel anders.
Ik heb nog nooit gekuurd maar het begint steeds meer te kriebelen. Je eerste kuur klinkt wel interessant.
Thanks man ik ga je volgen
Comment
-
Originally posted by ajpimp View Post
Jajoh daarom dacht ik laat ik maar eens inloggen, voelt die jongen zich ook niet alleen.
Vanmorgen een nieuw topic geopend, 4 views en 0 reacties, dat was een paar jaar geleden wel anders.
Ik heb nog nooit gekuurd maar het begint steeds meer te kriebelen. Je eerste kuur klinkt wel interessant.
Thanks man ik ga je volgen
ik was nog vergeten te zeggen ivm kuurtj dat ik een korter lontj heb gekregen.. Weet niet of dit placebo is maar agressiviteit is aanzienlijk verhoogd
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postkort lontje is normaal, maar je bent al aardig buff, dbol zou ik niet durven, lelijk dat je er niet goed op reageert, kuur ze
grts thelittleone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-