Kan iemand mij helpen met mijn kuur....sus en dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daarom ben ik blij dat ik achter deze site ben gekomen :-)

Comment

de dboll is niet per week 40mg max maar er word bedoeld 40mg per dag.
      Toch hoor je het vaak dat mensen gewoon blind op mensen uitgaan en alles maar nemen terwijl het echt de vaagste kuren zijn.

Nou is de nolva only kuur wel degelijk een kuur en heb vaker gelezen dat het spierwinst kan opleveren. Hoe en waarom weet ik niet meer en geen zin om stukken ernaar op te zoeken
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by dino21 View Post
        de dboll is niet per week 40mg max maar er word bedoeld 40mg per dag.
        Toch hoor je het vaak dat mensen gewoon blind op mensen uitgaan en alles maar nemen terwijl het echt de vaagste kuren zijn.

Nou is de nolva only kuur wel degelijk een kuur en heb vaker gelezen dat het spierwinst kan opleveren. Hoe en waarom weet ik niet meer en geen zin om stukken ernaar op te zoeken
        /
        Ik heb er wel spierwinst aan overgehouden klopt.
        Maar wat ik wil is echt massa aan overhouden.
        Dit had ik al vertelt aan hun voordat ik mijn kuur kreeg maar blijkbaar is het bij hun in de ene oor erin gegaan en in de andere oor er weer uit jammer genoeg....

Comment

heb je je overigens al verdiept in je voeding?

Comment

Originally posted by harold View Post
            Als je al heel wat kuurtjes hebt gedaan, dan zal dit niet de perfecte kuur zijn.
            Ik zou zeggen koop er nog een potje dboll, sus , en 2 vials a 10 ml deca's bij.
            250mg sus per week geeft te veel schommelingen in je bloedwaardes. Neem dan test e of c. Sus moet je minimaal 2x per week prikken.
            Vergeet ook je nakuur niet.

Ik zou het zo doen.
            1-10 500mg sus is
            1-10 400mg deca
            1-6 50mg dboll.

En een goede nakuur.

Eventueel kan je de sus ook 2 weken langer zetten ivm de zware onderdrukking van de deca
            Grtz..
            Goede kuur alleen zou ik de deca op 8 weken houden.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

waarom deca op 8 weken?

Comment

Ik vindt dat deca nogal een pittig middel voor 10 weken.
                En je kan eerder met je nakuur beginnen.

Comment

En ook vanwegen de Decapik natuurlijk!

Grtz,
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

vanwege de decapik vind ik die 2 weken nergesn opslaan. denk je dat je door ipv 10 weken 8 weken op deca gaat je mindere kans hebt op een decapik??
                    Ik denk namelijk van niet of je hebt last van een decapik of niet en die 2 weken zullen het verschil er niet meer in maken.
                    Daarnaast blijft deca zowieso heel lang in je systeem zitten dus denk toch op geen enkele manier dat het uitmaakt of je 10 weken of 8 weken aan de deca zit behalve dat als je 10 weken eraan zit je langer profijt van de optimale werking hebt natuurlijk
                    Als iemand vind van wel hoor ik de reden graag

Comment

Die 2 weken kunnen echt wel schelen hoor voor je libido!!
                      De halfwaarde van deca is zowiezo een week langer dan een test variant.
                      Dus jij gaat mij vertellen dat het niets uit zou maken die twee weken?
                      Waarom wordt een test dan bijna door iedere bb langer doorgetroken bij een test-deca kuur?? omdat ze het leuk vinden zeker?
                      En waarom wordt er nooit een Deca only gebruikt dan? Omdat dan de kans bestaat dat je je pik niet omhoog krijgt.
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

test altijd 2 weken langer door laten lopen i.v.m prolactine stijging van de deca..
                        deca blijft helaas lang in je systeem en werkt via de progesteron receptoren waardoor je een verhoogd prolactine niveau kunt hebben... het maakt dus nogal degelijk uit 10 of acht weken... en is weer per persoon verschillend..

Comment

ten eerste zou ik dan de deca gewoon 10 weken blijven zetten maar tot de nakuur op test prop doorgaan.
                          ten tweede er zijn genoeg mensen die deca only doen en hebben geen last van deca dick dat is echt persoons gebonden en heeft weinig met 8 of 10 weken aan de deca.
                          Want ken ook mensen die deca met test nemen en dan nog last van een deca dick krijgen.
                          Ik blijf erbij dat het aan de persoon ligt met deca er is geen goede rechte lijn voor.
                          hetzelfde als met depressies na een kuur. De een is er vatbaarder voor dan de ander.

Comment

@ Triple X. Het gaat om iemand die nog geen goede kuur heeft gehad.
                            Een beginneling dus. En dan wil jij Mr Triple X hem meteen een stevige kuur aansmeren ? Toe man ! denk eens na. Nooit meteen zo'n kuur nemen als je nooit een fatsoenlijke kuur heb gehad.
                            Nee hoor Hawk030 doe nou maar eesrst 10 weken sust en 8 weken deca met een d-bolletje. Daar doe je verstandig aan.

Comment

ik raad iedereen aan om te eindigen met korte esters.
                              Omdat ik vind dat dat terugval tegen gaat en het is niet zwaarder alleen je moet de laatste 3 weken om de dag prikken dat is het enige nadeel.
                              Ik vind een sus deca + dboll zowieso een zware kuur, dus als dat jou aanrader is van een beginnerskuur snap ik jou ook niet.
                              Dat zijn al 3 middelen waar je mee stackt als je beetje op internet kijkt raden ze je pas bij je 3de kuur om te gaan stacken met meer dan 2 middelen.

Comment

Hawk 030 heeft al eerder wat genomen alleen waren dat klote kuren.
                                Ik denk aan de middenweg en dat is deze kuur.
                                En je heb gelijk dat dit een vrij zware keur is.
                                Het is de overweging waard om de sust en deca wat lager te doseren.
                                bv 10 weken 250 mg sust om de 4 dagen.
                                8 weken 250 mg deca om de 4 dagen
                                6 weken 40mg d-bol.
                                Maar omdat het niet zijn eerste kuur is zou je kunnen overwegen om toch hoger te gaan. Ligt eraan hoelang geleden het is dat Hawk030 heeft gekuurd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X