zou die deca dan 200mg om de 7 dagen doen. evenveel deca als susta dat wordt um ook niet vrees ik.
Kan iemand mij helpen met mijn kuur....sus en dianabol
Collapse
X
-
Originally posted by kees View PostEen reactie van Hawk????
Mijn laatste pillen kuur was 2 maanden geleden stanizolol 10 mg.
Ik ben gisteren begonnen met 1ml sustanon en 30 mg dianabol p.dag.
Ik had in mijn gedachten om de 5 dagen sustanon te zetten.....
Comment
-
Je had zo te lezen beter nog kunnen wachten en info verzamelen.
Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Sustanon 250 Profile!
Sustanon is crap vanwege de verschillende esters die er in zit. Eerste dag geeft het veel testosteron af en zwakt af met de dag. Test Cyp en Test-e zouden veel beter zijn geweest. En zoals elke Testosteron heb je een na-kuur nodig. Heb je al Nolvadex ingeslagen? Ook handig tijdens de kuur mocht het nodig blijken te zijn.
1ml is maar 250gr. Dat is niks. Doe dan 2x in de week 1ml. Althans dat lijkt me logisch aangezien het vanwege de esters snel afzwakt. Dan doe je om de 3 dagen 1ml. Heb je meer aan dan 1x in de week 2ml.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJe had zo te lezen beter nog kunnen wachten en info verzamelen.
Sustanon is crap vanwege de verschillende esters die er in zit. Eerste dag geeft het veel testosteron af en zwakt af met de dag. Test Cyp en Test-e zouden veel beter zijn geweest. En zoals elke Testosteron heb je een na-kuur nodig. Heb je al Nolvadex ingeslagen? Ook handig tijdens de kuur mocht het nodig blijken te zijn.
1ml is maar 250gr. Dat is niks. Doe dan 2x in de week 1ml. Althans dat lijkt me logisch aangezien het vanwege de esters snel afzwakt. Dan doe je om de 3 dagen 1ml. Heb je meer aan dan 1x in de week 2ml.
Dus om de 3 dagen de sust nemen.Last edited by kees; 23-09-2008, 20:41.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJe had zo te lezen beter nog kunnen wachten en info verzamelen.
Als dat betere efekt heeft dan doe ik het wel 2x in de week ....
Comment
-
Ik had een vraag ?
Nu ik begonnen met met de kuur heb ik een bult op mijn bil waar ik spuit en als ik terug trek de injectie komt er bloed.Ik heb paar keer geprobeerd in mijn rechter bil maar wil steeds niet lukken.
Kan ik nu ook in mijn linker bil injecteren ?
Comment
-
he hwak waar prik je dan?
Je moet je bil in 4 delen op splitsen en dan bij allebei je billen de buitenste deel pakken en aan de bovenkant prikken, daar lopen zowat geen aders. MAar als je bloed krijgt als je terug trekt nooit inspuiten en inderdaad opnieuw prikken maar wel erggg apart dat je het meerdere keren hebt.
Doe je hetzelf in je eigen bil?? Lijkt me makkelijker als je het bijjezelf doet dat je het in je been zet.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by Hawk030 View PostJa ik doe het bij me eigen.
Maar dat heb ik al vaker gedaan en ik doe het zelfde hoe jij het me uitlegd Triple x.
Appart ik moest afgelopen keer 6 keer proberen.
Maar nu de bloed eruit is gekomen is de knobbel weg.
Of prikken in je been , maar dat is niet mijn voorkeur omdat het risico dat je in een ader zit groter.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
doe het altijd in me been en nog nooit een ader geraakt dat de kans groter is ben ik met je eens maar in praktijk gebeurt het eigenlijk nooit.
En is een stuk relaxter dan helemaal draaiend in je kont prikken nu kan je gewoon relaxt op de bank zitten en dat ding erin rammeneat eat eat and look like a freak!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment