Winstrol/susta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol/susta

Heb besloten om kuur met susta en winstrol te gaan doen. Alleen nog ff een vraagje; kan ik deze samen optrekken en injecteren( weet niet of winstrol ook op oliebasis is). Jack adviseerde mij winstrol op 40-50 mg per dag, vind ik wel erg veel; heeft het zin als ik dit minder zou doen (zeg 200 mg per week).
    P.S. mijn stats staan bij "vragenlijstje"
    Greets Marc-o
    Alles komt goed!!

ik had het met 40-50 mg over de tabletten. nu heb je het over de injects. dit is een ander verhaal. voor een eerste keer volstaat 1 amp (=50 mg) EOD.

Je kan dit niet samen met sust doen, want winstrol is waterbasis, ook niet op dezelfde plaats injecteren.

Comment

Kunnen niet samen in één spuit omdat sust op oliebasis is en winstrol op waterbasis.

50mg is heel normaal maar je zou het e.o.d. kunnen zetten.
      Minder en verder uit elkaar heeft geen zin.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

neen, niet samen, olie en water mengen niet...
        greetz.....
        It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!

Comment

LOL Jack, zelfde verhaal op exact dezelfde tijd

Greets...

Comment

Elke keer als ik een vraag zie die ik kan beantwoorden zijn jullie me te snel af
            oldpride.nl

Comment

Blijven oefenen Lorenzo!

Overigens denk ik dat een antwoord altijd prettig is hoor, ook al is het hetzelfde.
              Hoeft de vraagsteller in ieder geval niet op de mening van één enkel iemand af te gaan toch.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 28 2003,13:22)]Blijven oefenen Lorenzo!  

Overigens denk ik dat een antwoord altijd prettig is hoor, ook al is het hetzelfde.
                Hoeft de vraagsteller in ieder geval niet op de mening van één enkel iemand af te gaan toch.  
                inderdaad, het geeft mij altijd een geruststellend gevoel als meerdere mensen iets be-amen.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jack @ Aug. 28 2003,13:36)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 28 2003,13:22)]Blijven oefenen Lorenzo!  

inderdaad, het geeft mij altijd een geruststellend gevoel als meerdere mensen iets be-amen.  
                  Same here

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X