mijn eerste kuur & medicatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Zou dan eerder gaan voor var op een lichte dosis. Minder onderdrukking van je test (dus ook kortere nakuur), geen omzetting naar oestrogeen (scheelt in je rebound), etc. etc.
    haha nee maat ik zie dat een moderator informatie versterkt zie bovenstaande , daar waar niet nodig.

Sterker gesteld mensen daardoor in gevaar kan brengen.

Je ziet dat mijn informatieverstrekking er mede toe heeft geleid dat Dianabolic een wijs besluit heeft genomen. Daarnaast zag je ook met klem staan dat hij moest overleggen voor hij wat stoms deed.
    Ben blij voor je dat je een rechtvaardiging hebt gevonden, voor de info verstrekking
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Moet hier toch zeggen dat jij wel heel weinig recht van spreken hebt bro. Zie jou ook nog wel eens adviezen geven bij kuren, daarmee breng je mensen net zo goed mogelijk in gevaar.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Moet hier toch zeggen dat jij wel heel weinig recht van spreken hebt bro. Zie jou ook nog wel eens adviezen geven bij kuren, daarmee breng je mensen net zo goed mogelijk in gevaar.
        verschil is echter dat Topic starter duidelijk aangeeft dat i aan de medicijnen zit en aanleg voor depressies heeft.

Daarom zei ik in het begin al Niemand maar dan ook Niemand kan hier adequate info verstrekken.

Dat een member info verstrekt oke, maar een moderator....je hebt een voorbeeld functie

Steroïden zijn/ is gevaarlijk en heeft een heel heftig effect op je stemming. Als je aanleg hebt tot ontwikkeling van depressies is het niet zo slim om t te gaan nemen of igg informatie te verstrekken onder t mom dit of dat is licht.

Steroïden zijn niet licht. Dus als je een arts was had ik je gelijk gegeven aangezien je geen arts bent is je commentaar gevaarlijk.

Moge van geluk spreken dat Dianabolic slim is. Maar er lezen ook andere mensen mee
        We like it

Comment

Ik zeg ook niet dat ik hier wel de adequate info verstrek. Zeg sec wat ik zou doen, en dat hij het beste eerst overlegt voordat hij wat stoms doet.
          Dat steroïden heftig zijn en zwaar op je stemming drukken is bullshit gozer. Is en dose-afhankelijk, en steroïde-afhankelijk, en persoonsafhankelijk. Als je zo redeneert heb je hoe dan ook nooit mensen te adviseren over het gebruik van a.a.s. Andere mensen lezen ook in andere discussies mee gozer.
          Ook artsen geven nog wel eens onzinadviezen. Is ook gelul om te zeggen je bent geen arts dus je advies is kut. Je kunt hoogstens zeggen: "je bent geen arts, en daarom denk ik dat je advies een hogere kans heeft om kut te zijn". Die nuance zou je toch moeten weten aangezien je een studie doet waarbij nuances cruciaal zijn.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Testosteron:
            Testosteron en adrenaline zorgen er samen voor dat het lichaam actie kan ondernemen. Deze twee hormonen dienen de juiste verhouding te hebben ten opzichte van elkaar. Testosteron zorgt voor de daadkracht, adrenaline zorgt voor de actie. Bij een teveel aan testosteron spreken we niet van actie, maar van agressie. Omdat testosteron bij mannen ongeveer negen maal meer voorkomt dan bij vrouwen, is het logisch dat mannen agressiever zijn dan vrouwen. Het niveau van testosteron wordt door het lichaam bepaald, afhankelijk van de situatie. Wordt er veel stress ervaren, dan neemt het testosteron niveau sterk toe. Ook grote lichamelijke inspanningen zorgen voor een toename van testosteron. Uit diverse wetenschappelijke onderzoeken blijkt dat testosteron niet alleen agressie beinvloedt, maar ook overheersing over anderen stimuleert en testosteron geeft tot slot een lager niveau van emoties. Dit lagere niveau van emotionele beleving, komen we vrijwel altijd tegen bij PTSS. Testosteron is gekoppeld aan agressie.
            Een verhoogd Testosteronniveau ontstaat door stress en overmatige lichamelijke inspanning. Dus, indirect levert stress en lichamelijke inspanning agressie op als eindresultaat. Zie hier een recept wat voortkomt uit militaire inspanning.
            Als er voldoende testosteron en adrenaline is, kan gehandeld worden. Is het niveau van beide hormonen te hoog, dan ontstaat agressie. kortweg kunnen we stellen: meer testosteron = meer agressie. Minder testosteron = meer angst.
            indien er sprake is van een onbalans tussen testosteron en adrenaline, dan gaan een aantal dingen niet goed:
            Te veel adrenaline:
            Te veel adrenaline = te weinig daadkracht = apathie, geeft gevoel van gevaar ---> gevaar verhoogt de productie van meer adrenaline Deze vicieuze cirkel zorgt ervoor dat er een steeds toenemende mate van adrenaline ontstaat, met als gevolg dat de angst steeds groter wordt door het niet handelen.
            Te veel testosteron:
            Te veel Testosteron geeft verhoogde daadkracht ---> maar te weinig adrenaline levert tegelijkertijd te weinig actiemogelijkheid ---> er komt geen actie, en dat geeft het gevoel te ontploffen ---> dit geeft het gevoel van gevaar ---> gevaar produceert adrenaline. Het gevolg is dat iemand heel explosief gedrag kan laten zien. Dit uit zich in plotselinge driftbuien, woedeaanvallen, agressie naar anderen of naar zichzelf. Uit wetenschappelijk onderzoek is vast komen te staan dat een verhoogd testosterongehalte samenhangt met slechte aanpassing in sociale omgevingen. Verhoogde testosteron leidt tot meer conflicten met de omgeving.
            Een scheve verhouding tussen adrenaline en testosteron:
            Te veel van diverse hormonen kan leiden tot een onbalans die psychisch- emotionele problemen op kan leveren. Hieronder staan een paar relaties aangegeven die heel kort een beeld schetsen van de mogelijkheden. Voedingsmiddelen, met name koffie en suiker, hebben een sterke invloed op de productie van de hier genoemde hormonen. Bij het gebruik van koffie en suiker kan er zelfs een uitputting van het adrenalinesysteem (bijnieren) ontstaan wat kan leiden tot burnout.
            Deze burnout leidt mogelijk tot:
            • Auto-immuunziekten
            • Depressie
            • Eetstoornissen
            • Hyperventilatie
            • Irritatie
            • Levensmoeheid
            • Nagelbijten
            • Oververmoeidheid
            • Overmatig zweten
            • Relationele problemen
            • Slaapstoornissen
            • Overmatig suikergebruik !!
            • enzovoort
            Enkele relaties:
            • Te veel testosteron = agressie
            • Te veel adrenaline = depressie
            • Te veel testosteron = te veel Cortisol
            • Cortisol vermindert adrenaline
            • Te veel testosteron = te veel Cortisol = angst = te veel adrenaline = depressie en angst
            • Te veel testosteron = drankmisbruik en agressie, drugsgebruik, niet sociaal gedrag
            • Te veel testosteron + te weinig Cortisol = Extreme agressie
            • Veel Cortisol = minder gewelddadigheid = niet actie = meer depressie
            • Er is een aangetoonde relatie tussen Cortisol en alcoholgebruik. Alcoholisten hebben een hoog niveau Cortisol.
            • Mensen met sociaal onaangepast gedrag hebben een lager niveau van Cortisol en gebruiken meer alcohol
            • Meer Cortisol = meer angst = meer depressie
            • Minder Cortisol = meer agressie
            • Gevaar en stress = meer Cortisol = meer verdriet en angst
            We like it

Comment

Blijf maar volhouden dat Steroïden geen enkele invloed heeft op je geestestoestand.

Ik kan je vertellen dat ik ja zelfs ik zacht aardig van karakter loop te stuiteren van steroïden. 1ne moment ben ik super vrolijk, ander moment reageer ik super fel, weer ander moment ben ik down

en dit niet eens van anabole steroïden maar van cortico, op MAAR 6 mg/pd met AS heb je dit ook. Ben je ook agressief enz enz
              We like it

Comment

Ja, ja, ja. Ow wacht. Ik weet een zwakke plek van deze argumentatie. Mag ik, mag ik, mag ik? YES! Hier komt hij dan:

*Tromgeroffel*
                *Trompet*
                *Extra geroffel*

Anavar is geen testosteron.

Edit: reactie op de post erna
                Ik beweer nergens dat a.a.s. geen invloed kunnen hebben op je gemoedsgesteldheid. Zeg alleen dat het wel zeer variabel is.
                Last edited by GeneralIx; 06-10-2008, 20:53.

sigpic

Comment

OMG

Hey steriod of niet ?

by Bill Roberts - aka Anavar, Oxandrin.
                  Oxandrolone (Oxandrin) is an anabolic steroid created by Searle Laboratories, now Pfizer Inc. under the trademark Anavar, and introduced into the US in 1964.

Leer elke AS heeft direct of indirect invloed op je hormoonhuishouding dus ook op je gemoedstoestand dus ook potentieel gevaarlijk als je ergens aanleg voor hebt.
                  Ook Anavar zorgt op een of andere manier voor dis balans van je hormoonhuishouding.

Impact op hypofyse
                  Oxandrolone beïnvloedt de afgifte van bepaalde hypofysehormonen. De hypofyse produceert de stuurhormonen FSH en LH, het schildklier-stuurhormoon TSH, b-endorfine, het bijnierstuurhormoon ACTH, Prolactine en Groeihormoon. Oxandrolone bevordert bij lage doseringen (tot 10 mg/dag) alleen de afgifte van de laatste twee hormonen. Andere anabolen krijgen zoiets alleen bij zeer hoge doseringen voor elkaar. Je moet de impact van Oxandrolone op de hypofyse niet onderschatten: toen in de jaren zeventig het groeihormoon nog onbetaalbaar was, omdat er alleen nog biologisch groeihormoon beschikbaar was, werden Turner-patientjes vaak alleen met Oxandrolone behandeld. En hoewel behandeling met èchte GH natuurlijk tot betere resultaten leidt, was dat voldoende om kinderen in de lengte te laten groeien! Met medische doseringen!

Impact op enzymen
                  Artsen hebben een vervroegde puberteit geconstateerd bij jongens van 8 en 9 jaar, die met Oxandrolone kregen. Ze gingen zelf meer testosteron aanmaken. Een verklaring is, dat Oxandrolone de aanmaak van een enzym P450 bevordert. Veel van die enzymen zijn katalysatoren voor de produktie van testosteron.
                  Last edited by onderhandelen; 06-10-2008, 21:09.
                  We like it

Comment

zijn we trug bij af

Zou dan eerder gaan voor var op een lichte dosis. Minder onderdrukking van je test (dus ook kortere nakuur), geen omzetting naar oestrogeen (scheelt in je rebound), etc. etc. Zou verder toch zeker overleggen voor je wat stoms doet.
                    Originally posted by onderhandelen View Post
                    WTF.....een mod gaat info verstrekken General wtf ben je aan t doen? Dit kan echt niet! u Creazy.....

mis nu toch echt Shannase en concorde

Je werd afgemaakt, ook al was je gezond moet je na gaan als je ongezond was.
                    We like it

Comment

Omdat ik je toch mag zal ik even onderstrepen waar je fout zit.
                      OMG

Hey steriod of niet ?

by Bill Roberts - aka Anavar, Oxandrin. Unlike most oral steroids
                      Oxandrolone (Oxandrin) is an anabolic steroid created by Searle Laboratories, now Pfizer Inc. under the trademark Anavar, and introduced into the US in 1964.

Leer elke AS heeft direct of indirect invloed op je hormoonhuishouding dus ook op je gemoedstoestand dus ook potentieel gevaarlijk als je ergens aanleg voor hebt.
                      Ook Anavar zorgt op een of andere manier voor dis balans van je hormoonhuishouding.

Impact op hypofyse
                      Oxandrolone beïnvloedt de afgifte van bepaalde hypofysehormonen. De hypofyse produceert de stuurhormonen FSH en LH, het schildklier-stuurhormoon TSH, b-endorfine, het bijnierstuurhormoon ACTH, Prolactine en Groeihormoon. Oxandrolone bevordert bij lage doseringen (tot 10 mg/dag) alleen de afgifte van de laatste twee hormonen. Andere anabolen krijgen zoiets alleen bij zeer hoge doseringen voor elkaar. Je moet de impact van Oxandrolone op de hypofyse niet onderschatten: toen in de jaren zeventig het groeihormoon nog onbetaalbaar was, omdat er alleen nog biologisch groeihormoon beschikbaar was, werden Turner-patientjes vaak alleen met Oxandrolone behandeld. En hoewel behandeling met èchte GH natuurlijk tot betere resultaten leidt, was dat voldoende om kinderen in de lengte te laten groeien! Met medische doseringen!

Impact op enzymen
                      Artsen hebben een vervroegde puberteit geconstateerd bij jongens van 8 en 9 jaar, die met Oxandrolone kregen. Ze gingen zelf meer testosteron aanmaken. Een verklaring is, dat Oxandrolone de aanmaak van een enzym P450 bevordert. Veel van die enzymen zijn katalysatoren voor de produktie van testosteron.
                      Als je hoger doseert krijg je gewoon ouderwetse onderdrukking. Daarnaast valt ten zeerste te betwijfelen of die stijging die die 10mg/var dag geeft in je testosteron zodanig is dat je opeens mood swings en agressieaanvallen krijgt die je eerst niet kreeg.

sigpic

Comment

Omdat ik je toch mag zal ik even onderstrepen waar je fout zit.

Als je hoger doseert krijg je gewoon ouderwetse onderdrukking. Daarnaast valt ten zeerste te betwijfelen of die stijging die die 10mg/var dag geeft in je testosteron zodanig is dat je opeens mood swings en agressieaanvallen krijgt die je eerst niet kreeg.
                        Hoe kom je er op "daarnaast valt ten zeerste te betwijfelen" klinkt als zwaar theoretisch, gebaseerd op een vermoeden, test t uit zou ik zeggen.

Zelfs corticosteroïden 6 mg, wat zeer weinig is.....heeft een grote impact op mn gemoedstoestand.

AS heeft ook invloed op je gemoedstoestand/ geestestoestand.

Strakke discussie jammer dat niemand mee doet
                        We like it

Comment

Cortico's werken wel even wat anders dan testosteron(derivaten) he.

A.a.s. kunnen invloed hebben op je gemoedstoestand. Dat wil niet zeggen dat ze dat per definitie hebben. Is veel te variabel. Cortico's zijn geen a.a.s. anders heetten en deden ze ook wel hetzelfde. Kun je dus ook niet vergelijken.

Als jij mij het onderzoek kunt overhandigen waarin de concentratiestijgingen van het vrije testosteron te zien valt, en te zien valt in hoeverre hun gemoedstoestand hierdoor verschilde van vroeger en hieruit blijkt dat die stijging wel zo zwaar is als jij voorstaat, neem ik mijn woorden terug. Tot die tijd echter kun je onmogelijk hardmaken dat die stijging gevaarlijk gaat zijn als in roid rages en mood swings.

sigpic

Comment

Hoe kom je er op "daarnaast valt ten zeerste te betwijfelen" klinkt als zwaar theoretisch, gebaseerd op een vermoeden, test t uit zou ik zeggen.

Zelfs corticosteroïden 6 mg, wat zeer weinig is.....heeft een grote impact op mn gemoedstoestand.

AS heeft ook invloed op je gemoedstoestand/ geestestoestand.

Strakke discussie jammer dat niemand mee doet

lig nog wakker en ben dit intressante debat op voet aan het volgen.. jammer dat ik niet kan meepraten want weet er te weinig over en het is reeds te laat om nog opzoekingswerk te verrichten...
                            If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

ja ja cortico hebben een andere directe Target en Anabolen een andere directe Target, de truuk ligt m in dat ze niet alleen hun target bewerkstelligen, lag het maar zo makkelijk

Hihihi k heb dit net met criminologie gehad
                              Relatie tussen testosteron en gemoedstoestand (zelfs crimineel gedrag) is er General

Check bijv. bij criminologie of bij psychologie stoornissen ed, daar wordt t al jaren bestudeerd (in het begin werdt dit ontkent zie oa Lombrosso)

Ik ga je geen onderzoek tonen (ze zijn er)....sterker gesteld ik heb het aan den lijfe ondervonden. Daarna ben ik boekjes gaan lezen en heb ik t op school gehad
                              We like it

Comment

Zal ik hem nog simpeler maken, wat denk je dat er gebeurt vanaf je 30ste?

Exactly (vrije) testosteron spiegels zullen dalen

Wat is daar het gevolg van? precies! verhoog dat en je gaat je weer......voelen

Waarom denk je dat puberale jongetjes zo agressief zijn? zo ernstig haantjes gedrag vertonen? en later steeds meer timide worden?

Goed nog een onderzoek nodig? of blijf je nog steeds ontkennen dat er geen enkele relatie is tussen testosteron en je gemoedstoestand?

In die onderzoeken tonen ze aan dat de spiegels hoog zijn.........niet eens externe toevoeging, dat hebben ze met ratten gedaan
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X