roken/blowen/as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    @ Sakkie
    Is niet gezonder. Als ik zou kiezen ging ik ook voor de oral. Je lever maakt het niets uit, maar met het injecteren heb je wel een relatief grote kans op pijn/stijfheid en ook genoeg mensen die er een ontsteking aan over hebben gehouden.

@ Topic
    Als je wilt kuren blowen afzweren. Of je bent serieus genoeg bezig om te kuren (voeding/training/rust op orde, geen drank/drugs) of je wilt lekker aankloten (bijvoorbeeld met blowen) en dan blijf je fijn van de roids af.
    Bullshit dat het voor je lever niets uitmaakt.....

Internet-papagaai van geen as gebruikers.....

Comment

Originally posted by Loenatik View Post
      Bullshit dat het voor je lever niets uitmaakt.....

Internet-papagaai van geen as gebruikers.....
      Ben blij dat ik nog op zo'n goede voet met je sta. Maargoed, geef mij dan maar eens bewijs dat de orals meer schade aan je lever doen dan injects. Het enige dat redelijkerwijs valt te beargumenteren is dat je met een inject een gelijkmatigere afgifte hebt die de lever makkelijker aankan dan klappen zoals met orals. Of dat nou echt uitmaakt is een tweede.

Dat was waarschijnlijk echter niet de verklaring die jij ging geven, heb zo'n vermoeden dat jij aan zou komen zetten met het injects 1x langs de lever en pillen 2x. Bullshit.
      Last edited by GeneralIx; 12-10-2008, 14:05.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Maargoed, geef mij dan maar eens bewijs dat de orals meer schade aan je lever doen dan tabs
        General lees deze zin nog eens
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Blowen voor vetverlies is bullshit. Wellicht dat je roken hoorde, dat verhoogt je vetverbranding namelijk wel. Blowen doet dat niet, eerder indirect het tegendeel (vreetkick en lager testosteron).
          Jammer dat ik het nu niet kan vinden maar ik heb hier ooit het tegendeel gelezen. Daar werd ook in aangeroerd dat het stereo type "junk" ook altijd heel mager is.

Maar wat jij zegt klinkt ook aannemelijk dus ik weet het niet.
          Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Dit is geweldig, ik zie straks al bbrs stoned het podium opkomen. Man ga toch weg met dat bullshit over blowen. Ik heb het zelf 5 jaar gedaan. Een van de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord dat bodybuilders blowen om hun vp omlaag te krijgen.

Zelfs als je een hele artikel hier voor me neus gooit zal ik het nog niet geloven.

Natuurlijk is die junk mager, die eet waarschijnlijk een keer per dag en dat is wanneer die een vreetkick krijgt.

Comment

Originally posted by Triple X View Post
              General lees deze zin nog eens
              Hehe, even aangepast. Bedankt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

gewoon niet combinere

helemaal niet as en drank
                lijkt mij

Comment

Zonder is natuurlijk altijd beter, ik zelf rook al 5jaar af en toe een jointje, het geeft mij zeker ontspanning en een betere nachtrust wat heel belangrijk is als je wilt groeien.
                  Iedereen is het er wel mee eens dat alcohol vele malen slechter is dan THC,dus daarom drink ik het ook niet.
                  Zelf rook ik het via een vaporizer, dus het word verdampt inplaats van verbrand wat dus veel schadelijker en ongezonder is.
                  ik denk dat iedereen wel een stukje ontspanning zoekt in zijn leven, maar dat doet iedereen op z'n eigen manier, gezond of ongezond. tegen woordig is alles slecht behalven slapen. roken is zeker ongezond maar als je achter een vrachtauto staat rook je ook in een keer 10pakjes weg

Grrrzzz G
                  21Jaar, 178m, 90KG, 13% BF <><> Als de blinde de blinde leidt zullen ze beiden in het water vallen

Comment

Ben het er niet mee eens dat een jonko op zijn tijd gezonder is dan alcohol. Een glas alcohol op zijn tijd heeft nog gezondheidsvoordelen. Moet ik bij een joint nog zien.

sigpic

Comment

THC druk op je test, zonde als je het doet bij zowel clean als met roids trainen.

Dankzij het trainen ben ik van het blowen af en slaap heerlijk.

En wederom, tis maar wat ieder wil maar ik vind de combi van recreatieve drugs en trainen niet gaan. Of het een of het ander. Geen compromissen! En ik vind het een lulsmoes van ach.. eentje meer of minder maakt niet uit of van ach ik wil me ook wel eens ontspannen enso. Intensief sporten past blowen en drinken niet bij vind ik. let wel: vind ik!

Vroeger toe ik van alles gebruikte trainde ik niet, had er geen puf voor en ging voor de kicks.

Nu haal ik mijn kicks uit trainen en een gezonde levenstijl. Heb die shit wel gehad hoor, en ook leuk ervaren maar nu geld voor mij de sport!

CHEERS!
                      Hijs fijn!

Comment

gewoon lekker doen joh wat kan jou het schelen. het zal lang niet zo slecht zijn als die anaboluuhhhh. als ik jou was zou ik gewoon lekker genieten want je leeft maar 1 keer he. en mocht het de spierwinst belemmeren. dan pak je daarna toch gewoon nog een kuurtje. boeie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X