Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mooiste lijkt mij een week of 12 Test-e+ bold, kickstart D-boll, daarna nakuur+bridgedosis var (15-20mg/dag) gedurende acht weken en dan nog een keer uitharden met test (1,5x eerste dosering) en masteron, nakuur+afbouwende bridge.
Waarom? Ben zeer benieuwd hoe het voelt om met een suprafysiologische dosis testosteron in je bloed rond te lopen, de boldenone omdat ik die aanlokkelijker vind dan deca, de d-boll omdat de eerste kuur een massakuur is, en dan mag je best een beetje een dikkere kop krijgen. Bridgedosis is om vast te houden en eventueel al wat vet weg te dunnen, en de test en masteron erna is gewoon vol om droog te worden en uit te harden. Ben gewoon benieuwd wat de masteron precies doet.
Waarom nu niet? Ben nog geen 21, en heb het geld niet, en de tijd ook niet.
Pagina 1 Sakkie...
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
hmm voor cutting zou ik zelf
prop & ace gaat icm met t3
mischien mast op het einde van ace en doortrekken met prop
ja kan ook zeker wel
licht er maar ook aan wat j kwijt wil
want als je echt een droomkuur wilt zoals hier genoemt word
ben e aardig wat money kwijt haha
ga jij nog eeen kuur pakken dan of waar dnek je over na om tenemen¿
ja kan ook zeker wel
licht er maar ook aan wat j kwijt wil
want als je echt een droomkuur wilt zoals hier genoemt word
ben e aardig wat money kwijt haha
ga jij nog eeen kuur pakken dan of waar dnek je over na om tenemen¿
kwil op stage gaan staan..en ik wil geen poduim opvulling zijn.. dus op een dag moet het gebeuren
en ik zit er nog over natedenken maar ook goed nadenken
weeg nu 83 wil rond januarie rond de 90zijn zelfs hoger (met hoge vetpercentage natuurlijk) wil ik dat als een base gebruiken.
@garnaal,
Ik heb al 2 doosjes ethinylestradiol van me vriedin gestolen..begin er morgen mee :P
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment