Ik ben benieuwd naar wat sommigen hier hun natte droomkuur is die ze ooit wel eens willen proberen, maar niet doen vanwege monetaire/gezondheids/gedragsredenen... Gelieve wel een korte onderbouwing te geven natuurlijk.
Mijn kuurtje
6 weekjes
prop 150mg/eod
tren ace 150mg/eod
hg halo 40mg/ed
oxy 100mg/ed
var 20mg/ed
DMN 200mcg/ed
aromasin
bloeddrukverlager/vochtafdrijver(genoeg die beide doen tegelijkertijd)
toremifene
efedrine
HCG
dieet speciaal om de lever te sparen(laag in verzadigde/transvetten) en leversupplementen
Moet een machtig krachtkuurtje zijn dat je zo ripped maakt als een mofo en, spijtig dat het zeer sterk gaat onderdrukken, je waarschijnlijk zo aggresief als een beer maakt en een stevig aanslagje is op je lever.
Zoek het misschien ooit nog eens te doen als ik aan dmn en echte halo kan geraken, maar dan neem ik wel 6 weekjes verlof
Mijn kuurtje
6 weekjes
prop 150mg/eod
tren ace 150mg/eod
hg halo 40mg/ed
oxy 100mg/ed
var 20mg/ed
DMN 200mcg/ed
aromasin
bloeddrukverlager/vochtafdrijver(genoeg die beide doen tegelijkertijd)
toremifene
efedrine
HCG
dieet speciaal om de lever te sparen(laag in verzadigde/transvetten) en leversupplementen
Moet een machtig krachtkuurtje zijn dat je zo ripped maakt als een mofo en, spijtig dat het zeer sterk gaat onderdrukken, je waarschijnlijk zo aggresief als een beer maakt en een stevig aanslagje is op je lever.
Zoek het misschien ooit nog eens te doen als ik aan dmn en echte halo kan geraken, maar dan neem ik wel 6 weekjes verlof
Comment