vraag je je af of jij aan aas toe ben? check het hier!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mee eens

Ben het er zeker mee eens dat tegenwoordig iedereen zomaar gaat prikken maar ik denk ook dat het een normaalste zaak van de wereld aan het worden is in de sportwereld als je iemand kent die traint is er altijd wel iemand die weer iemand kent die gebruikt die maken elkaar helemaal gek en weer iemand aan de anabolen het is net een soort aanstekelijke ziekte.....

Comment

in eerste instantie ben ik het volkomen eens met de gedachte dat mensen die trainen te vlug willen grijpen naar anabole voordat ze helemaal hun top hebben bereikt met trainen en een goed voedings schema. daarbij komt het ook dat mensen te vlug worden misleid bv door een forum omdat iedereen op deze forums de anabole aanprijst.
      het wordt te vlug bekeken als een wonder middel en daar moeten de jonge mensen of mensen die nog te kort trainen van bewust worden.

daarnaast moet ik GENERALIX toch gelijk geven. het is een mooi schema maar staan wel wat fouten in. droger worden kan je wel degelijk met as.

wil je anabole gebruiken???

hoe zit het met???

- je voeding?? is dit helemaal geregelden op elkaar afgestemd op het gebruik van as
      - je rust???
      - je trainings methode's
      - je samenstelling van je kuur
      - heb je voldoende verstand vergaart voor het gebruik van as en weet je de risico's ervan
      - en gebruik met verstand
      -

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X