Spiervrienden, het valt mij op, dat de meeste forumbezoekers, net als ik, vaak lange tijd naturel hebben getraind. Vind ik persoonlijk een hele goede zaak! Ikzelf maar liefst 7 jaar. Daarin ging bijv. de bankdruktop van ca. 70 kilo ( ) naar 120 en mijn gewicht van 69 naar 88. Door toedoen van 2 hele lichte kuren (1x Primotabl. & 1x Winstroltabl. + clen.) in 1½ jaar, zit de 'bank' nu op 137,5 en het lichaamsgewicht op 94.
Met mijn 3e kuur wil ik naar de 100 kilo.
Nu heb ik al veel gelezen over alle soorten a.s , maar ik twijfel nog over de volgende zaken: zal ik Deca-durabolin met Winstroltabl. nemen of Boldenone met Winstroltabl.? Van Boldenone lees ik dat het minder vocht zou vasthouden. Beide varianten wil ik op 400mg per week houden gurende 8-10 wkn. De Winstrol op ± 40mg per dag, hooguit 6 weken.
Ik heb dus al eens Stanozolol gebruikt (GS). Kan ik dan nu op verminderd effect rekenen?
Dus wat denken jullie? Deca of Boldenone?
Middelen als Dianabol vind ik te zwaar. Wil ik niet aan beginnen. Hoe zit het verder met de 'Deca-dick'? Heft de Winstrol dat op of moet ik daar iets anders voor gebruiken?
Dilemma's, Dilemma's...jullie kennis is zeer welkom!
Typze!
P.s: jullie ervaring en kennis m.b.t. nakuren voor wat betreft bovenstaande kuur is ook gewenst!
Met mijn 3e kuur wil ik naar de 100 kilo.
Nu heb ik al veel gelezen over alle soorten a.s , maar ik twijfel nog over de volgende zaken: zal ik Deca-durabolin met Winstroltabl. nemen of Boldenone met Winstroltabl.? Van Boldenone lees ik dat het minder vocht zou vasthouden. Beide varianten wil ik op 400mg per week houden gurende 8-10 wkn. De Winstrol op ± 40mg per dag, hooguit 6 weken.
Ik heb dus al eens Stanozolol gebruikt (GS). Kan ik dan nu op verminderd effect rekenen?
Dus wat denken jullie? Deca of Boldenone?
Middelen als Dianabol vind ik te zwaar. Wil ik niet aan beginnen. Hoe zit het verder met de 'Deca-dick'? Heft de Winstrol dat op of moet ik daar iets anders voor gebruiken?
Dilemma's, Dilemma's...jullie kennis is zeer welkom!
Typze!
P.s: jullie ervaring en kennis m.b.t. nakuren voor wat betreft bovenstaande kuur is ook gewenst!
Comment