3e kuur in januari

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3e kuur in januari

Spiervrienden, het valt mij op, dat de meeste forumbezoekers, net als ik, vaak lange tijd naturel hebben getraind. Vind ik persoonlijk een hele goede zaak! Ikzelf maar liefst 7 jaar. Daarin ging bijv. de bankdruktop van ca. 70 kilo ( ) naar 120 en mijn gewicht van 69 naar 88. Door toedoen van 2 hele lichte kuren (1x Primotabl. & 1x Winstroltabl. + clen.) in 1½ jaar, zit de 'bank' nu op 137,5 en het lichaamsgewicht op 94.

Met mijn 3e kuur wil ik naar de 100 kilo.
    Nu heb ik al veel gelezen over alle soorten a.s , maar ik twijfel nog over de volgende zaken: zal ik Deca-durabolin met Winstroltabl. nemen of Boldenone met Winstroltabl.? Van Boldenone lees ik dat het minder vocht zou vasthouden. Beide varianten wil ik op 400mg per week houden gurende 8-10 wkn. De Winstrol op ± 40mg per dag, hooguit 6 weken.
    Ik heb dus al eens Stanozolol gebruikt (GS). Kan ik dan nu op verminderd effect rekenen?
    Dus wat denken jullie? Deca of Boldenone?
    Middelen als Dianabol vind ik te zwaar. Wil ik niet aan beginnen. Hoe zit het verder met de 'Deca-dick'? Heft de Winstrol dat op of moet ik daar iets anders voor gebruiken?

Dilemma's, Dilemma's...jullie kennis is zeer welkom!
    Typze!

P.s: jullie ervaring en kennis m.b.t. nakuren voor wat betreft bovenstaande kuur is ook gewenst!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

ik ben van mening dat in (bijna) elke kuur testo thuis hoort.
    het enige waar ik nog wel nut van inzie is winstrol only.

Verder zou ik de deca pakken. ik ben persoonlijk niet zo'n fan van boldone.

ik zou als 3e kuurtje het op testo/deca houden, dan moet je met een goed dieet de 100 zeker gaan halen

Comment

Jack,

zou je voor mij de standpunten kunnen beargumenteren?
      Ben zelf nu bijna 10 jaar natural ook en wil niet alleen weten wat een ervaren AS gebruiker zijn voorkeur heeft maar ook waarom.

-Dus waarom geen bold.
      - Waarom altijd test in kuur.
      - Waarom wel Winstrol only en waarom niet als stack.

-Is het ook niet van belang wat je doelstellingen zijn?
      Wat voor fysiek wil je creeren hoe snel en of het van belang is wat je wilt vasthouden...Of je problemen hebt om vochtretentie te hebben etc..

Volgens mij moet het per persoon heel erg individueel bekeken worden..

Dus graag wat meer uitleg aub..

Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Ga Jack zijn vraag niet beantwoorden Marc maar van die test ben ik het zeker mee eens.
        Ben het helemaal met jou eens dat het voor iedereen anders is wat je zou moeten/kunnen gebruiken, dit alles afhankelijk van je doelen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (1977Marc @ Sep. 05 2003,15:07)]Jack,

Ben zelf nu bijna 10 jaar natural ook en wil niet alleen weten wat een ervaren AS gebruiker zijn voorkeur heeft maar ook waarom.

-Dus waarom geen bold.

Wat voor fysiek wil je creeren hoe snel en of het van belang is wat je wilt vasthouden...Of je problemen hebt om vochtretentie te hebben etc..

Pak er maar vast een kop koffie bij Jack

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (1977Marc @ Sep. 05 2003,15:07)]Jack,

-Dus waarom geen bold.

sorry sorry heren, ben helemaal vergeten op deze vraag te antwoorden

waarom geen boldone? tja, boldone is zwakker als deca. plus dat boldone voor dieren is, en ik mezelf toch het liefts aan de humane middelen houd. heb zelf 1x boldone gebruikt (de originele, was toen nog te krijgen) en kreeg zo'n ongelofelijke jeuk op mijn rug, dat heeft een jaar aangehouden, zodra ik het warm kreeg kreeg ik de fukking kriebel jeuk..

Waarom altijd testoseron in kuur? omdat test de basis is van alle AS. het is je lichaamseigen hormoon. Test is ook het veiligste AS. Ik vind dat als je kuurt doe je dat niet voor de beachboy look, want die krijg je ook zonder AS. Dus gewoon test erin als stevige basis..

waarom alleen winstrol only.. ik bedoelde dit in de only kuurtjes, er zijn geen goede "only" kuurtjes. bv dboll only, deca only, oxy only, etc. Het enige only kuurtje waar ik goede blijvende resulaten bij zie is bij winstrol only.

Het nastreven van een bepaalde fysiek heb ik hierboven al uitgelegd, voor een beachboy look is geen AS nodig. Dus vind ik het onzin om dan te kuren..

Comment

Duidelijk verhaal lijkt me.

Greets...

Comment

Jack,

bedankt voor je mening...

En als je nou een grote "Beachboy" wil worden?
                Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (1977Marc @ Sep. 11 2003,21:59)]Jack,

bedankt voor je mening...

En als je nou een grote "Beachboy" wil worden?  
                  Heb je veel AS en veel zon nodig..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] ]Heb je veel AS en veel zon nodig..
                    en een surfboard inslikken helpt ook wel eens..... wel in de breedte slikken hoor

Grtzzzz Ax
                    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

hahaha, grapjassen. als je een echte beachboy wil worden : alleen borst en bicep trainen, totdat ze net zo groot zijn als die van een pro en dan vooral de benen vergeten te trainen

Comment

en je haar blonderen!!
                        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Wordt zowaar nog een leuk topic ook joh op deze manier...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X