Road to single digits: Cut uitzetting (var+ephedrine)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sickno View Post
    i love THOSE!!!

persoonlijk vind ik oxys van iran hormone van 50mg ps. ECHT GEWELDIG , ahaha maar ik voelde zeker me lever wel zitten (pijn alleen als ik de gebruikelijke 4 ltr water niet haalde..)
    maar mijn dosering was ook
    week 1: 50
    week 2:75
    week 3: 125
    week 4: 175 (daar begon ik echt me lever te voelen....)
    week 5: 100

(KLEINE EDIT)

2 weken lang nolvadex 20 mg de dag... en alles was weer O.K.

ik woog toen .. 72 eind van me kuur 85kg (veel vocht), later woog ik 80 en in een rappe tijd van 1,5 Na mijn kuur kwam ik nog eens 8 kilo aan(niet droog)...

ik had het toen puur gedaan vanwege de powergains die je krijgt door de vocht dat wordt vast gehouden.. massa was mooi meegnomen maar doel was voor kracht en ... ik was er ZEKER tevreden over...
    De lever heeft geen receptoren die pijn registreren en dat is maar goed ook, want het is het opkuisorgaan, dus krijgt het stevig wat te verduren. Aangezien het afhankelijk is van je waterinname waren het waarschijnlijk je nieren die opspeelden, of zelf ontstoken waren.

Daarnaast is drol mg voor mg lang niet zo erg voor de lever als werd/wordt beweerd. Ik hoor vaak dat moeheid een gevolg is van leverstress. Op zich is dat wel waar, maar er zijn nog andere zaken ook die moeheid veroorzaken, met name hoge bloeddruk. Daar zou ik veel vlugger naar gaan kijken bij oxy.

Dat is natuurlijk geen reden om te gaan overdrijven. Ik zie aan de hand van studies weinig marginaal nut boven 100mg, alhoewel de studies wel niet werden gedaan op mensen van meer dan 100kg. Ik ga sowieso de eerste keer op 50mg.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Oké. Resultaten tot nu toe? En ben benieuwd wat je van oxy gaat vinden. Op CEM hoor je veel positieve verhalen terwijl op boards als deze het een en al negatief is.
      Resultaat is licht verlaagd lichaamsvet(nog niet in de mate dat ik zou willen) en ik zit op 106.9kg. Vooral dat laatste vind ik bijzonder raar, zeker tijdens een cut, ik denk dat het vooral spiergeheugen is ipv echte spierwinst.

Mijn biceps is duidelijk al verbeterd, mijn bovenborst ook, maar nog lang niet in die mate dat ik zou willen.

Nu wil ik eerst terug wat meer op kracht trainen, samen met boksen. Ik wil op korte termijn mijn krachtratio's verbeteren op de grote 3, en MP, en mijn trekkracht verbeteren, zowel verticaal als horizontaal. Via het boksen en wat tips van realgains ga ik gewoon door met cutten.

Eens het warmer weer is(maart-april) ga ik zien of mijn enkel terug MMA aankan of niet. En misschien ga ik zelf een andere weg inslaan, namelijk atletiek
      Last edited by Genjuro; 30-12-2008, 15:23.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Ziet er goed uit, maar waarom voor die stack gekozen? Zie namelijk ook veel Primo/Masteron langs komen. Of is dat meer iets om aan het eind te doen om uit te harden?
        Beide producten staan niet bekend om hun krachtwinst, anadrol wel, daarom wil ik het eens proberen. Het kan goed zijn dat ik het troep vind en het na een halve week doorspoel.

Trouwens zijn het tegelijk ook zowat de duurste producten in omloop.

Primo acetate zie ik ms nog voor een later kuurtje zitten, als poeder valt de prijs nog mee.

Masteron heb ik al ervaring mee, de puisten waren iets te overdreven.

Om nog even terug te komen op gen zijn post, drol wordt of gehaat of geprezen, er is geen tussenweg. Het is enorm sterk, maar je moet geluk hebben met de sides. Ik betwijfel of ik er last van ga hebben op 50mg, zonder een verhoogd oestrogeengehalte in het lichaam. Ik ga trouwens genoeg natuurlijke AI's gebruiken.
        Last edited by Genjuro; 30-12-2008, 15:36.

Comment

Had even zitten kijken voor Clen, Primo, Deca en Anavar....das fucking prijzig bij elkaar :S

Als je Clen en Ana hebt. Wat zou je dan er bij adviseren tijdens de cut? Zit voornamelijk in de off weken van clen dat er dan een "Gat" valt voor me gevoel. Is dat zo of niet?

Comment

Waarom meteen al aan de clen? Dat is een zwaar middel gap...

Comment

Met halve dingen kom je er niet :P
              En efedrine is nu ook niet echt pittig qua ervaring. Lichaams temp gaat iets omhoog en ben wakkerder dan normaal.

Comment

Met halve dingen kom je er niet :P
                En efedrine is nu ook niet echt pittig qua ervaring. Lichaams temp gaat iets omhoog en ben wakkerder dan normaal.
                ephedrine voelt beter aan dan clen. Dat kan ik je al zeggen .

Laatst had ik een studie waar 20mg var met wat dosissen t3 werd genomen om te zien in welke mate de var het spierverlies tegen ging. Ik ga die proberen terug op te zoeken. 100mcg t3 met ephedrine lijkt mij een perfecte cutcombo gemixed met een lage dosis AS.
                Last edited by Genjuro; 30-12-2008, 16:48.

Comment

Originally posted by sickno View Post
                  week 4: 175 (daar begon ik echt me lever te voelen....)
                  das ook wel erg veel voor een recreatieveling.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                    Eens het warmer weer is(maart-april) ga ik zien of mijn enkel terug MMA aankan of niet. En misschien ga ik zelf een andere weg inslaan, namelijk atletiek
                    Ook klote voor je gewrichten bro. En aangezien je geen strongman meer wou doen ivm dat feit ben ik wel zeer benieuwd welk onderdeel je dan zou willen doen?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      das ook wel erg veel voor een recreatieveling.
                      @ Genjuro: thanx bro weer wat geleerd..

@ bruce klopt was ook iets TE veel .... maar het leek net of mijn lichaam toen meer vlocht ging opslaan zodat ik meer kracht ook had .. dacht dat het een theorie was, maar praktijk bewees zeker dat ik er alleen maar sterker en sterker in die week .. en dan niet van 5 a 10 kilo hoger met bp nee.. in die week vloog ik 20kg+ met benchpress ok dan geen 10 herhalingen maar 6x EITJE!!!

maar pijn had ik zeker .. als het niet mijn lever was dan was het mijn nieren blijkt.... damn.. het as ook een vreemde pijn.. zodra je water dronk werd de pijn al direct minder...
                      HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ook klote voor je gewrichten bro. En aangezien je geen strongman meer wou doen ivm dat feit ben ik wel zeer benieuwd welk onderdeel je dan zou willen doen?
                        Vooral sprinten eigelijk. Hoogspringen zie ik ms ook nog zitten. Een maat vroeg me eens mee te komen trainen, het is praktisch in mijn achtertuin. Het zijn enkel die mannen die ik al heb zien squatten in mn gym.

Natuurlijk moet het lichaam meewillen.
                        Last edited by Genjuro; 30-12-2008, 20:19.

Comment

Vooral sprinten eigelijk. Hoogspringen zie ik ms ook nog zitten. Een maat vroeg me eens mee te komen trainen, het is praktisch in mijn achtertuin. Het zijn enkel die mannen die ik al heb zien squatten in mn gym.

Natuurlijk moet het lichaam meewillen.
                          Sprinten is ook kut voor je knieën. Verkijk je daar niet op. En met je enkel ook onpraktisch. Daarnaast gaat elke disbalans tussen quads en hams je kosten. Is verder wel een prachtige sport als je er goed in bent. Ben benieuwd.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ephedrine voelt beter aan dan clen. Dat kan ik je al zeggen .

Laatst had ik een studie waar 20mg var met wat dosissen t3 werd genomen om te zien in welke mate de var het spierverlies tegen ging. Ik ga die proberen terug op te zoeken. 100mcg t3 met ephedrine lijkt mij een perfecte cutcombo gemixed met een lage dosis AS.
                            Is het niet zo dat je Clen/Var/T3 dan in 1x een maand lang gebruikt ofzo? Want ik blijf met de clen en on-off zitten. Werkt een stack dan wel in de off weken van clen of laat je de on-off achterwege in zo'n stack? Ik neig op moment om dat on-off verhaal weg te laten als het zover is over 6 weken.

Comment

Is het niet zo dat je Clen/Var/T3 dan in 1x een maand lang gebruikt ofzo? Want ik blijf met de clen en on-off zitten. Werkt een stack dan wel in de off weken van clen of laat je de on-off achterwege in zo'n stack? Ik neig op moment om dat on-off verhaal weg te laten als het zover is over 6 weken.
                              Je kan het ms nog anders aanpakken, eerst 2 weken 20-40mg var, clen en t3 op hoge doseringen erbij, en hard dieeten en sporten. Dan 2-4 weken off alles, en een nieuw kort kuurtje doen.

Je zit inderdaad met die off periode van clen, na 2-3 zijn de receptoren ongevoelig geworden. Ms is 6 weken kuren een betere optie?

Hoe zit het met je dieet? Kun je je er makkelijk aan houden of niet? Clen doet niks met het hongergevoel, ephedrine wel, dus is ephedrine ms een betere optie.

Comment

Heb trouwens vreselijk zin om tren nog eens te proberen, dan kuur ik wel zwaar ineens, 112.5mg/e2d. Maar eerst met lichte kuurtjes naar deftige krachtratio's.

Benchpress(armen 90°) 1.5xbw
                                deadlift 2xbw(zat ik over, weet niet hoeveel ik nu pak)
                                mp 1xbw
                                PC 1.25xbw
                                backsquat(ga ik terug mee beginnen) 1.5xbw
                                optrekken 5*bw+30kg
                                Will die pull-machine in de gym waar ik train ook maxen op 5x, lukt me nu net 1 keer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X