Hoi. Heb inmiddels zon 3 maanden geleden mijn eerste kuur afgerond. Was beetje rommelig verlopen. Nu van plan om een tweede strakke kuur op te zetten. wil er zo begin jan mee beginnen.
Mijn stats ondertussen zijn
35 jaar
+- 8 jaar op en af trainen (ook kickboksen)
1.88 meter
91.5 kg
15% bf
120 kg 4x8 bankdruk
150 kg 4x8 squat
Zit te twijfelen wat adviseren jullie?
Kuur optie 1
week 1-4 Dbol 40 mg per dag
week 1-10 deca 200 per week
week 1-12 test e 500 per week
week 14-18 nolvadex - tribulus (puur voor Libido op te krikken)
Kuur optie 2
week 1-10 Boldenone (EQ) 400 per week
week 14-18 nolvadex - tribulus (puur voor Libido)
Twijfel dus tussen deca of EQ. Vindt deca beetje kut daar het alles plat legt en je het chemisch op peil moet houden. Met eq verder geen ervaring en hoor er weinig over, lees wel dat het veel minder bijwerkingen heeft ondanks dat het een paardenmiddel is. Wat vinden jullie verder van de Test dosering? 500 of is 250 per week voldoende.
Verder slechts 4 weken dbol daar ik vorige keer na 4 wk flink last van mn onderrug begon te krijgen en geen HCG als nakuur daar ik meerdere berichten lees dat het heeeeel slecht voor je sperma is.
Doel met deze tweede kuur is puur massa winnen. Beetje vet of water maakt me echt niet veel uit, vind ik zelfs wel okay (hardgainer) hoop uiteindelijk rond de 100 uit te komen.
Alvast bedankt voor alle reacties
Mijn stats ondertussen zijn
35 jaar
+- 8 jaar op en af trainen (ook kickboksen)
1.88 meter
91.5 kg
15% bf
120 kg 4x8 bankdruk
150 kg 4x8 squat
Zit te twijfelen wat adviseren jullie?
Kuur optie 1
week 1-10 deca 200 per week
week 14-18 nolvadex - tribulus (puur voor Libido op te krikken)
Kuur optie 2
week 1-10 Boldenone (EQ) 400 per week
week 14-18 nolvadex - tribulus (puur voor Libido)
Twijfel dus tussen deca of EQ. Vindt deca beetje kut daar het alles plat legt en je het chemisch op peil moet houden. Met eq verder geen ervaring en hoor er weinig over, lees wel dat het veel minder bijwerkingen heeft ondanks dat het een paardenmiddel is. Wat vinden jullie verder van de Test dosering? 500 of is 250 per week voldoende.
Verder slechts 4 weken dbol daar ik vorige keer na 4 wk flink last van mn onderrug begon te krijgen en geen HCG als nakuur daar ik meerdere berichten lees dat het heeeeel slecht voor je sperma is.
Doel met deze tweede kuur is puur massa winnen. Beetje vet of water maakt me echt niet veel uit, vind ik zelfs wel okay (hardgainer) hoop uiteindelijk rond de 100 uit te komen.
Alvast bedankt voor alle reacties
Comment