2e kuur... graag advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2e kuur... graag advies

Hoi. Heb inmiddels zon 3 maanden geleden mijn eerste kuur afgerond. Was beetje rommelig verlopen. Nu van plan om een tweede strakke kuur op te zetten. wil er zo begin jan mee beginnen.

Mijn stats ondertussen zijn
    35 jaar
    +- 8 jaar op en af trainen (ook kickboksen)
    1.88 meter
    91.5 kg
    15% bf
    120 kg 4x8 bankdruk
    150 kg 4x8 squat

Zit te twijfelen wat adviseren jullie?

Kuur optie 1
    week 1-4 Dbol 40 mg per dag
    week 1-10 deca 200 per week
    week 1-12 test e 500 per week
    week 14-18 nolvadex - tribulus (puur voor Libido op te krikken)

Kuur optie 2
    week 1-4 Dbol 40 mg per dag
    week 1-10 Boldenone (EQ) 400 per week
    week 1-12 test e 500 per week
    week 14-18 nolvadex - tribulus (puur voor Libido)

Twijfel dus tussen deca of EQ. Vindt deca beetje kut daar het alles plat legt en je het chemisch op peil moet houden. Met eq verder geen ervaring en hoor er weinig over, lees wel dat het veel minder bijwerkingen heeft ondanks dat het een paardenmiddel is. Wat vinden jullie verder van de Test dosering? 500 of is 250 per week voldoende.

Verder slechts 4 weken dbol daar ik vorige keer na 4 wk flink last van mn onderrug begon te krijgen en geen HCG als nakuur daar ik meerdere berichten lees dat het heeeeel slecht voor je sperma is.

Doel met deze tweede kuur is puur massa winnen. Beetje vet of water maakt me echt niet veel uit, vind ik zelfs wel okay (hardgainer) hoop uiteindelijk rond de 100 uit te komen.

Alvast bedankt voor alle reacties

Kuur verleden, hoeveel kuren heb je tot nu toe gehad.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      Kuur verleden, hoeveel kuren heb je tot nu toe gehad.
      staat boven geschreven bro hehe maar 1 keer

@ts
      waar bestond je eerste kuur uit?

Comment

@sakurakilla......ooww ja idd u right. Die andere kuur is hier te vinden zag ik net:
        http://forum.bodynet.nl/anabolen/277...aanpassen.html

zat te twijfelen om 91.5 kg en 15% bf, maar goed lees dat je vet en vocht niet zo n probleem vindt.

Ik zou voor kuur optie 1 gaan maar.... deca op 400 pakken test op 500 laten.

Had er persoonlijk HCG bij gepakt.

Beetje volt achter elkaar kuren, ben je al hersteld?
        Last edited by onderhandelen; 03-12-2008, 23:27.
        We like it

Comment

Zonder twijfel optie twee als ik mocht kiezen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

91.5kg op een lengte van 1m88 met een bf van 15%, niet zo indrukwekkend voor iemand die 8jaar (op en af) traint en al gekuurt heeft

hoe zit het met voeding en training ??

ontopic zou ik voor optie 1 gaan

Comment

Ik zou ook voor optie 1 gaan als je toch echt massa wilt pakken.
              Is gewoon de nr. 1 stack D-boll, Test, Deca voor massa.

Grtz,
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Oké, dan wil ik de argumenten van de decakiezers ook hebben. Wat maakt volgens jullie deca>bold? En dan niet aankomen met dat dat de standaardmassakuur is.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Oké, dan wil ik de argumenten van de decakiezers ook hebben. Wat maakt volgens jullie deca>bold? En dan niet aankomen met dat dat de standaardmassakuur is.
                  Ik spreek enkel uit eigen ervaring.
                  Ik heb met deca, test, veel goede en blijvende massa gepakt.
                  Bold heb ik totaal geen ervaring mee dus zou ik personelijk niet aan kunnen raden. Vandaar dat ik optie 1 aanraad. Zo goed meester GeneralIx?

Grtz,
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik zou ook voor de tweede optie gaan met eventueel nog wat Anavar in de 4 weken na-kuur om zoveel mogelijk te behouden.

500 test-enenthate per week is goed
                    400 equipose is ook goed

Enige waar je mee zit is dat het wellicht nog iets te zwaar voor je is aangezien dit pas je tweede kuur is.

Comment

mijn ervaring met bold is niet persoonlijk maar van vrienden en die vonden het DREK. was van GS destijds. amper gains.
                      me eigen deca ervaring: beste as naast test. ooit.
                      dusssssss
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

euh omdat het standaard massakuur is

Comment

Tja, hersteld? Laatse dag van NAkuur is nu meer dan 3 maanden geleden (had 2 weken na laatste spuit test, 4 weken nolva en hcg gedaan) en ben van plan om over 4 tot 6 weken te beginnen, al met al zon 5 maanden tussen de zware middelen dus. Het hele zaakje hangt er ook weer normaal bij en voel me verdder prima, dus...

Iemand echte ervaring met Equipose? Goed of slecht? Vraag me af waarom het zo weinig gebruikt wordt tegenover deca, terwijl deca best troep is (lang herstel, deca-dick, wordt lang opgeslagen). 400 deca per week voor 10 weken lang klinkt voor mij best heavy, lijkt mij dat je je na die dosis een tijdje echt kut voelt. En een behoorlijke hangzak hebt. Maar ja, je moet er wat voor over hebben he?!

Iemand een idee voor een alternatieve kuur?

Comment

deca is geen troep. eq. is troep als je een van de twee troep wil noemen. en je hoeft helemaal geen 400mg te nemen. ik heb nog nooit meer dan 200mg genomen en het was altijd PERFECT
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              deca is geen troep. eq. is troep als je een van de twee troep wil noemen. en je hoeft helemaal geen 400mg te nemen. ik heb nog nooit meer dan 200mg genomen en het was altijd PERFECT
                              +1

Zie ook niet in wrom deca troep is. 400 mg maakt t armomatiserende verschil lol

Troep is t om na te kuren met HCG en daarna te stellen ik voel me goed "zaakje hangt er normaal bij" dus zal ik wel hersteld zijn, laat ik er maar nog 1 in jassen
                              Last edited by onderhandelen; 05-12-2008, 10:34.
                              We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X