2e kuur... graag advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    +1

Zie ook niet in wrom deca troep is. 400 mg maakt t armomatiserende verschil lol

Troep is t om na te kuren met HCG en daarna te stellen ik voel me goed "zaakje hangt er normaal bij" dus zal ik wel hersteld zijn, laat ik er maar nog 1 in jassen
    Het is geen dbb hier. Jij ook met je +1. hahaha
    Zou wel handig zijn, karma punten.

Comment

Niet onnodig quoten, aub......boete.....gelekaart

Karma aub.....

Jij geile slet, volgens mij zit jij ook overal he!

en dat voor in de ochtend, doe ik goed he! heeey nog een hele dag te gaan
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Tja bedoelde 'troep' tussen haakjes zeg maar, als je puur wat over eq en deca geschreven word vergelijkt lijkt deca dus meer 'troep' dan eq terwijl dat dus echt een 'paardenmiddel' is. Maar zeker met test erbij heb ik er toch best goede ervaring met deca gehad.

Onderhandelen... hoe weet jij 100% dat je hersteld bent zonder een echt bloed onderzoek te hebben gehad?

Ik denk trouwens dat ik voor deca kuur ga, maar de deca niet 400 maar 200 hoog zet.

dan ziet het er zo uit..
        wk 1-4 40 mg Dbol
        wk 1-10 200 mg deca pweek
        wk 1-12 500 mg test e pweek
        wk 14-18 20mg nolva pdag
        evt. laatste 2 weken hcg, maar doe dat liever niet meer, vooral als het niet nodig is (maar met 500 test??)

Comment

ga maar es x 1 jr off,

Maar goed zonder bloed te trekken weet je het dus niet!

HCG doe je btw in je kuur, niet als nakuur zelf. De hoeveelheid AS heeft niets met je ballen te maken. Lengte van de kuur maakt het moeilijk

HCG onderdrukt je axis (heel sterk) dat je t ff weet
          We like it

Comment

Hoeveelheid en type a.a.s. hebben wel degelijk met je ballen te maken.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ooh vertel!
              We like it

Comment

goed besluit ossy. wereldkuurtje
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Lijkt mij ook Bruce, ga DIK VET pompen en vreten erbij, wil zon 4 soms 5 dagen in de week trainen a 1.5 tot 2 uur per dag. Verder proberen goed te slapen en flink wat weightgain shakes bij mijn maaltijden nemen. Denk als ik dit 3 maanden volhou ik wel boven de 100kg uit moet kunnen komen. En dan maar hopen dat ik de maanden erna lekker wat vast kan houden. We zullen zien...
                  Zal een logje bijhouden... heb er zin in..alleen in de prikken niet

Comment

STOP!!
                    4 a 5 dagen 2 uur trainen dan haal je het einde van je kuur niet.
                    4 dagen trainen 1 tot 1,25 uur!!

Comment

Ja Bruce doe meestal, 3 dagen in de week pompen dan na rust beetje rustig aan bv buik, zwemmen en lekker saunaatje.

Iemand advies over naalden & prikken?
                      Ik had bij mijn eerste kuur 0.8 mm diameter en erg lange naalden, zo lang dat ik echt zat te kutten om hem niet helemaal in mn bil te steken, te lang. Ik had bij de eerste keer prikken bloed bij terug halen, volgens mij omdat ie te diep zat, had toen gewisseld en minder diep gestoken en toen ging het (alle keren) goed. Zit er nu aan te denken om dit keer kortere naalden te nemen. Lange voor ampullen leeg halen (0,8 x 40 mm) en voor injectie (0,6 x 32 mm) lijkt mij veel prettiger, kun je 'm gewoon helemaal erin steken.

Heb verder vorige keer steeds aardig wat gebloed na t prikken, is dat normaal? Veel 'bovenliggende aders'?

Comment

Te diep? Ik doe het altijd zo zodat ik de naald niet meer zie, en je moest eens weten hoe lang deze zijn. Als je bang bent om te prikken, dan kan je beter niet prikken. Spannend is het wel...

Edit: Je hebt een ander formaat.

Comment

je kan toch gwoon lange naald niet helemaal erin steken. hoef je geen andere te halen. 0,8 gaat lekker makkelijk tjoempen. 0,6 is dunner dus moet je harder drukken om olie door het gaatje te drukken.

Comment

0.7*32 gaat bijna overal in Been schouder en bil

Comment

Ik heb 0.6 x 25 en hij wil niet in me bil. Of was het nou 30? anyway iets in die richting.

Comment

test 500
                                deca 400
                                anders heeft de deca minder tot weinig zit als je 500 om 200 doet

mijn plannen jan 2009
                                750 test
                                600 deca

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X