Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zie ook niet in wrom deca troep is. 400 mg maakt t armomatiserende verschil lol
Troep is t om na te kuren met HCG en daarna te stellen ik voel me goed "zaakje hangt er normaal bij" dus zal ik wel hersteld zijn, laat ik er maar nog 1 in jassen
Het is geen dbb hier. Jij ook met je +1. hahaha
Zou wel handig zijn, karma punten.
Tja bedoelde 'troep' tussen haakjes zeg maar, als je puur wat over eq en deca geschreven word vergelijkt lijkt deca dus meer 'troep' dan eq terwijl dat dus echt een 'paardenmiddel' is. Maar zeker met test erbij heb ik er toch best goede ervaring met deca gehad.
Onderhandelen... hoe weet jij 100% dat je hersteld bent zonder een echt bloed onderzoek te hebben gehad?
Ik denk trouwens dat ik voor deca kuur ga, maar de deca niet 400 maar 200 hoog zet.
dan ziet het er zo uit..
wk 1-4 40 mg Dbol
wk 1-10 200 mg deca pweek
wk 1-12 500 mg test e pweek
wk 14-18 20mg nolva pdag
evt. laatste 2 weken hcg, maar doe dat liever niet meer, vooral als het niet nodig is (maar met 500 test??)
Lijkt mij ook Bruce, ga DIK VET pompen en vreten erbij, wil zon 4 soms 5 dagen in de week trainen a 1.5 tot 2 uur per dag. Verder proberen goed te slapen en flink wat weightgain shakes bij mijn maaltijden nemen. Denk als ik dit 3 maanden volhou ik wel boven de 100kg uit moet kunnen komen. En dan maar hopen dat ik de maanden erna lekker wat vast kan houden. We zullen zien...
Zal een logje bijhouden... heb er zin in..alleen in de prikken niet
Ja Bruce doe meestal, 3 dagen in de week pompen dan na rust beetje rustig aan bv buik, zwemmen en lekker saunaatje.
Iemand advies over naalden & prikken?
Ik had bij mijn eerste kuur 0.8 mm diameter en erg lange naalden, zo lang dat ik echt zat te kutten om hem niet helemaal in mn bil te steken, te lang. Ik had bij de eerste keer prikken bloed bij terug halen, volgens mij omdat ie te diep zat, had toen gewisseld en minder diep gestoken en toen ging het (alle keren) goed. Zit er nu aan te denken om dit keer kortere naalden te nemen. Lange voor ampullen leeg halen (0,8 x 40 mm) en voor injectie (0,6 x 32 mm) lijkt mij veel prettiger, kun je 'm gewoon helemaal erin steken.
Heb verder vorige keer steeds aardig wat gebloed na t prikken, is dat normaal? Veel 'bovenliggende aders'?
Te diep? Ik doe het altijd zo zodat ik de naald niet meer zie, en je moest eens weten hoe lang deze zijn. Als je bang bent om te prikken, dan kan je beter niet prikken. Spannend is het wel...
je kan toch gwoon lange naald niet helemaal erin steken. hoef je geen andere te halen. 0,8 gaat lekker makkelijk tjoempen. 0,6 is dunner dus moet je harder drukken om olie door het gaatje te drukken.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment