gevaar op het werk door anabolen gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gevaar op het werk door anabolen gebruik

hebben jullie soms ervaringen tijdens het gebruik van of tijdens jullie kuur
    negatieve ervaringen op het werk of op school (bv dat ge veel stresse hebt of agressie tegen over u baas of collega of dat ze zichzelf vragen begingen stlln enz en dergelijke graag jullie ervaringen enz

nee geen ervaring mee, als ze zien dat me kop weer dikker wordt stellen ze nie zoveel vragen aan me haha.

Comment

behalve dat ik langer pauze nodig heb om xtra te eten niet nee
      uut grunn!

Comment

Heb altijd een zekere irritatie naar sommige mensen, waaronder me leidinggevende, dus zal echt niet opvallen als het zover komt :P

Comment

Originally posted by baricade View Post
          nee geen ervaring mee, als ze zien dat me kop weer dikker wordt stellen ze nie zoveel vragen aan me haha.
          Whahaha die = leuk

TS....heb jij die ervaring(en) dan?
          Last edited by onderhandelen; 30-12-2008, 03:26.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

uiteindelijk zelfs ontslag genomen. gheheh.
            maar dat kwam natuurlijk door hun, niet door men as
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hahahaha. Mafketels hiero.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

en kwestie tegen de vrouw of tegen over de vriendin gedrag in het huis algemeen

Comment

nope... ik reageer heeel rustig op as.. nooit boos nooit agressief nooit doorgedraait er krijg er niet eens een korte lont van ... ik wil binnekort weer kuren maar ben er nog niet helemaal uit... als de tijd dringt zal ik er een topic over openen ... is zien wat de meningen zijn van bodynet...
                  HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

wtf waarom gebruikt iedereen hier, als je zeker nog je eigen maximale genetics nog niet behaald hebt.

Comment

omdat het lekker snel gaat
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
                        wtf waarom gebruikt iedereen hier, als je zeker nog je eigen maximale genetics nog niet behaald hebt.
                        Dat is hun keuze he! Ben het wel met je eens hoor het gaat nu eenmaal sneller en als je niet genoeg gedult hebt dan tjaa.... ik begin er ook niet aan maar mijn tijd komt nog wel....

Comment

vergeet niet dedicated: jij heb genen. onder ons zijn er die bijvoorbeeld niet eens MET as jouw postuur zouden krijgen. dus je bent gezegend, en kan daar moed uit putten. echte ecto's blijven plat en mager. die zien dan al gauw na 1,5 jaar geen andere optie meer. ikzelf heb het dan 4 jaar uitgehouden maar ik denk ook meer omdat ik eigenlijk niks van as wist. ahcteraf wel blij dat ik ze gehad heb. moet er niet aan denken dat ik nog zo'n lat was.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

train nu 12 jaar, op me 16e begonnen ben nu 28, van die 12 jaar 7 jaar naturel getraint, kuur nu 5 jaar waarvan 3 jaar met hgh, slin, igf1,

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post

omdat net als ieder ander gebruiker zijn doelen snel wil streven...

en wie is iedereen volgens jou??
                              HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X