gevaar op het werk door anabolen gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sakurakilla View Post
    nee bruceje..als je ooit een sup gaat kopen... vraag het maar ff aan marlon hehe.. ken niemand anders dat zoveel gebruikt heeft dan hem

marlon als je dit lees.. you know i love you.. mischien bruce ook
    yeahhh haha
    zou echt niet meer zoveel supps meer kunnen gebruiken.

enige wat echt goed werkte voor mij was Arom-X.
    Binnen 7 dagen was ik een stuk droger en groter en dat zonder dieetaanpassing.
    toen was ik erachter gekomen dat ATD een steroid soort was (beweren sommige sites.) Maar is bedoeld als een PCT net als 6-oxo.

toch verder researchen, want het zou eigenlijk als een anti-oestrogeen moeten werken en dus niet gevaarlijk moeten zijn voor je lever.

Maar op dit moment gebruik ik niks anders behalve Plasmajet.
    Beste NO tot nu toe. over een maandje ook BCAA's erbij en essentiele aminozuren voor en na training.
    dan wordt dat mn vaste supp-stack
    Last edited by dedicated_athlete; 01-01-2009, 10:30.

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
      yeahhh haha
      zou echt niet meer zoveel supps meer kunnen gebruiken.

enige wat echt goed werkte voor mij was Arom-X.
      Binnen 7 dagen was ik een stuk droger en groter en dat zonder dieetaanpassing.
      toen was ik erachter gekomen dat ATD een steroid soort was (beweren sommige sites.) Maar is bedoeld als een PCT net als 6-oxo.

toch verder researchen, want het zou eigenlijk als een anti-oestrogeen moeten werken en dus niet gevaarlijk moeten zijn voor je lever.

Maar op dit moment gebruik ik niks anders behalve Plasmajet.
      Beste NO tot nu toe. over een maandje ook BCAA's erbij en essentiele aminozuren voor en na training.
      dan wordt dat mn vaste supp-stack

plasmajet is inderdaad nu 1 van de betere N.O. producten terwijl het maar een nitrix maximizer is gaspari had het eigenlijk voor de superpump250 ontwikkeld om die juist te maximaliseren...
      HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by sickno View Post
        plasmajet is inderdaad nu 1 van de betere N.O. producten terwijl het maar een nitrix maximizer is gaspari had het eigenlijk voor de superpump250 ontwikkeld om die juist te maximaliseren...
        ja precies. En met SP250 erbij, dan ga je echt als een beest.

en wat nog t voordeel is van plasma.
        Het werkt nog beter dan andere NO-producten die je elke dag moet gebruiken en geen resultaten geven (BSN Nitrix)
        Plasmajet om de dag of om de 2 dagen zelfs.
        maar goed, we dwalen af... even weer on topic.
        nog meer mensen die problemen op werk hebben na 't kuren?

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          de huge-heid, volume/definitie/ grote van je spieren zegmaar of foto moet zoooo'n vertekend beeld geven (dat t je spieren dikker laat lijken haha )

Beetje laat maar ik heb zijn fysiek gezien, ontzettend gaaf heb er gewoon geen andere woorden voor, wist alleen niet dat ie al zo oud is. maar iedereen hier is ook wel kleiner dan gedacht :P zelf nog nooit gebruikt en nog niet in de planning, merkte alleen al bij sommige supplementen dat mijn totale stemming veranderde omdat ik me gewoon goed voelde

Comment

Originally posted by sickno View Post
            dan kom ik aan in kracht raar maar waar ik kom geen kut gram aan hooguit een half kilo per week van een dieet rond de 3800 kcal.. het lijkt of ik maxt out ben :S kracht is er zeker dermate! massa is een issue...
            Dus, bij 4000 blijf je gelijk, bij 3800 kom je een pond per week aan.

Dan herhaal ik mijn eerdere post: je inname verdubbelen. Als je dat niet durft of kunt, ga je in het midden zitten, op 6000 kcal bijvoorbeeld. En dan evalueren wat er gebeurt.

Sorry voor de offtopic post maar ik had de indruk dat je een deel van mijn eerdere post niet begrepen had.
            Life's what you make it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X