wat is een DEKA spuit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dijana1984 View Post
    ja ja is goed.... ga ik doen
    zal het je morgen late weten!!! Haha! Ben ook benieuwd naar zijn antwoorden
    Ik ga niks zeggen over dit op bodynet.nl!!!
    haha ben benieuwd morgen
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

haha ja das een goede, van dat haar op mijn rug....
      ga kijke wat ie morgen erop te zeggen heeft, haha
      haha ja die billen he... ik word er niet goed van...

Comment

Hi Dijana was een geintje van mij hoor! dacht inderdaad dat je een jongen
        was met een verkapte vraag over as!

Het is bizar dat iemand die zegt er verstand van te hebben je zoiets wil
        inspuiten! ver weg van blijven....

Succes met je schouder!
        stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
          het word steeds gekker

de zomer komt eraan en de beachboys komen om te vragen of bepaalde anabolen goed zijn.

mensen op werk en school vragen ook al of ik anabolen gebruik
          Gewoonaltijd jah zeggen dan ben je vandat gezeik af

Comment

ik vind : "nee ik train en eet bewust om er zo gespierd en goddelijk uit te zien" toch een mooier antwoord.

Of "nee ik heb mijzelf toegewijd aan de sport en leg hier al mijn energie in vandaar dat ik op zaterdag niet aan het bier zit maar aan de kwark dikzak", met je bierpens Punt

ok die tweede is iets te grof wellicht
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Wat heb je toch een idioten op de wereld.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                ik vind : "nee ik train en eet bewust om er zo gespierd en goddelijk uit te zien" toch een mooier antwoord.

Of "nee ik heb mijzelf toegewijd aan de sport en leg hier al mijn energie in vandaar dat ik op zaterdag niet aan het bier zit maar aan de kwark dikzak", met je bierpens Punt

ok die tweede is iets te grof wellicht
                ja precies.... ik zeg ook tegen hem dat ik puur natuur wil blijven, waha
                Hihi... hij drinkt geen alcohol, net als ik! Dus dat tweede is niet relevant, maar vind wel een goede. Grof komt soms ook beter aan

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                  haha ben benieuwd morgen

Haha wat een loser
                  Als ik er mee in ga, dan geeft ie mij 4 spuiten, verdeelt over ongeveer 2 weken. Elke spuit is 1mg
                  En toen ik vroeg wat het met me doet: gewoon weer dat stomme korte antwoord, gaat je herstel sneller, pijn herstelt, bla bla
                  hij beweert dat geen anabolica is, dat dat pas is nadat je meer gaat gebruiken :S Nou dan is bij mij 1spuit ook gewoon anabool
                  En hij beweert dat je droog en hard van wordt en dat dokters dit ook geven, maar pas na lange tijd veel gedoe met massages en fysio wanneer die niets oplossen.

Nou ik volg toch liever jullie advies op! thanks!

Comment

Originally posted by dijana1984 View Post
                    Haha wat een loser
                    Als ik er mee in ga, dan geeft ie mij 4 spuiten, verdeelt over ongeveer 2 weken. Elke spuit is 1mg
                    En toen ik vroeg wat het met me doet: gewoon weer dat stomme korte antwoord, gaat je herstel sneller, pijn herstelt, bla bla
                    hij beweert dat geen anabolica is, dat dat pas is nadat je meer gaat gebruiken :S Nou dan is bij mij 1spuit ook gewoon anabool
                    En hij beweert dat je droog en hard van wordt en dat dokters dit ook geven, maar pas na lange tijd veel gedoe met massages en fysio wanneer die niets oplossen.

Nou ik volg toch liever jullie advies op! thanks!
                    haha wat een zwammer man, niet best

1 x prikken deca is gewoon a.s. met zijn vier x haha

dokters geven dat echt niet dat mag niet eens

wat een gast heey, niet te vertrouwen de zwammer

Comment

Artsen kunnen toch gewoon AS voorschrijven? Voor mensen met spierziekten enzo, die geen spieren op kunnen bouwen of in zo een staat verkeren dat het gevaarlijk is. Daar is het in eerste instantie ook voor ontwikkeld...
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Zal 1ml zijn, geen 1mg. Vent is gek verder, niet naar luisteren.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                          Artsen kunnen toch gewoon AS voorschrijven? Voor mensen met spierziekten enzo, die geen spieren op kunnen bouwen of in zo een staat verkeren dat het gevaarlijk is. Daar is het in eerste instantie ook voor ontwikkeld...
                          idd dat klopt wel kan zelf namelijk een gast die heeft suikerziekte

en erge staad wel, en heel dun

die kreeg dan om de week zoveel mg test of wat dan ook maar

maar als zij dus naar de dokter gaat met der schouder

gaat de dokter echt niet ff een anabool voor schrijven

denk dat de dokters het dan heel druk krijgen hahaha

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Zal 1ml zijn, geen 1mg. Vent is gek verder, niet naar luisteren.
                            Ja klopt, 1ml De losert he

Comment

idd dat klopt wel kan zelf namelijk een gast die heeft suikerziekte

en erge staad wel, en heel dun

die kreeg dan om de week zoveel mg test of wat dan ook maar

Ja... weet je wat een ander jonge vertelde, dat gewoon normaal is.
                              In tukye ze mannen vanaf 50jaar elke week een spuit geven om gezond te blijven....dus kon bij mij geen kwaad. jaja? tja dus toen deed ik bijdehand; ik ben een vrouw hoor
                              maar goed, ze sporen daar echt niet... wete niet waar ze het over hebben
                              negeer ze nu gewoon, ik heb gezegd dat ik de fysio al had gebeld...

Comment

Haha true
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X