Originally posted by dijana1984
View Post
wat is een DEKA spuit?
Collapse
X
-
Hi Dijana was een geintje van mij hoor! dacht inderdaad dat je een jongen
was met een verkapte vraag over as!
Het is bizar dat iemand die zegt er verstand van te hebben je zoiets wil
inspuiten! ver weg van blijven....
Succes met je schouder!stats; 187cm, 98kg, 17% BF
Comment
-
ik vind : "nee ik train en eet bewust om er zo gespierd en goddelijk uit te zien" toch een mooier antwoord.
Of "nee ik heb mijzelf toegewijd aan de sport en leg hier al mijn energie in vandaar dat ik op zaterdag niet aan het bier zit maar aan de kwark dikzak", met je bierpens Punt
ok die tweede is iets te grof wellichtBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Wat heb je toch een idioten op de wereld."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View Postik vind : "nee ik train en eet bewust om er zo gespierd en goddelijk uit te zien" toch een mooier antwoord.
Of "nee ik heb mijzelf toegewijd aan de sport en leg hier al mijn energie in vandaar dat ik op zaterdag niet aan het bier zit maar aan de kwark dikzak", met je bierpens Punt
ok die tweede is iets te grof wellicht
Hihi... hij drinkt geen alcohol, net als ik! Dus dat tweede is niet relevant, maar vind wel een goede. Grof komt soms ook beter aan
Comment
-
Originally posted by martin27 View Posthaha ben benieuwd morgen
Haha wat een loser
Als ik er mee in ga, dan geeft ie mij 4 spuiten, verdeelt over ongeveer 2 weken. Elke spuit is 1mg
En toen ik vroeg wat het met me doet: gewoon weer dat stomme korte antwoord, gaat je herstel sneller, pijn herstelt, bla bla
hij beweert dat geen anabolica is, dat dat pas is nadat je meer gaat gebruiken :S Nou dan is bij mij 1spuit ook gewoon anabool
En hij beweert dat je droog en hard van wordt en dat dokters dit ook geven, maar pas na lange tijd veel gedoe met massages en fysio wanneer die niets oplossen.
Nou ik volg toch liever jullie advies op! thanks!
Comment
-
Originally posted by dijana1984 View PostHaha wat een loser
Als ik er mee in ga, dan geeft ie mij 4 spuiten, verdeelt over ongeveer 2 weken. Elke spuit is 1mg
En toen ik vroeg wat het met me doet: gewoon weer dat stomme korte antwoord, gaat je herstel sneller, pijn herstelt, bla bla
hij beweert dat geen anabolica is, dat dat pas is nadat je meer gaat gebruiken :S Nou dan is bij mij 1spuit ook gewoon anabool
En hij beweert dat je droog en hard van wordt en dat dokters dit ook geven, maar pas na lange tijd veel gedoe met massages en fysio wanneer die niets oplossen.
Nou ik volg toch liever jullie advies op! thanks!
1 x prikken deca is gewoon a.s. met zijn vier x haha
dokters geven dat echt niet dat mag niet eens
wat een gast heey, niet te vertrouwen de zwammerPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Artsen kunnen toch gewoon AS voorschrijven? Voor mensen met spierziekten enzo, die geen spieren op kunnen bouwen of in zo een staat verkeren dat het gevaarlijk is. Daar is het in eerste instantie ook voor ontwikkeld...22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Zal 1ml zijn, geen 1mg. Vent is gek verder, niet naar luisteren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostArtsen kunnen toch gewoon AS voorschrijven? Voor mensen met spierziekten enzo, die geen spieren op kunnen bouwen of in zo een staat verkeren dat het gevaarlijk is. Daar is het in eerste instantie ook voor ontwikkeld...
en erge staad wel, en heel dun
die kreeg dan om de week zoveel mg test of wat dan ook maar
maar als zij dus naar de dokter gaat met der schouder
gaat de dokter echt niet ff een anabool voor schrijven
denk dat de dokters het dan heel druk krijgen hahahaPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postidd dat klopt wel kan zelf namelijk een gast die heeft suikerziekte
en erge staad wel, en heel dun
die kreeg dan om de week zoveel mg test of wat dan ook maar
maar als zij dus naar de dokter gaat met der schouder
denk dat de dokters het dan heel druk krijgen hahaha
In tukye ze mannen vanaf 50jaar elke week een spuit geven om gezond te blijven....dus kon bij mij geen kwaad. jaja? tja dus toen deed ik bijdehand; ik ben een vrouw hoor
maar goed, ze sporen daar echt niet... wete niet waar ze het over hebben
negeer ze nu gewoon, ik heb gezegd dat ik de fysio al had gebeld...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postmaar als zij dus naar de dokter gaat met der schouder
denk dat de dokters het dan heel druk krijgen hahaha22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C