dank je!! gaat nu wel lukken, neem contact op met de fysio weer.... en geen spuit in mijn bil
wat is een DEKA spuit?
Collapse
X
-
-
Originally posted by dijana1984 View Posthihi het is mijn trainmaatje.... lastig he
hij weet er niks van man, om je maar ff deca aan te smeren voor je schouders
hoop dat hij met trainen slimmer is, gebruikt hij ook denk je
is ie groot en gespierd zeg maar
vraag hem is wat dat met je doet als je die deca zou laten inspuiten
ben wel benieuwd naar zijn antwoordPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by dijana1984 View Postja losert he.... vanavond had ik een vette discussie.
ik vroeg hem wat het doet en wat er in zit.
hij antwoord alleen maar dat goed is voor herstel, nou sorry daar nam ik niet genoeg mee.
hij beweerde dat hij ervoor heeft geleerd.
hij is best gespierd. hij doet aan wedstrijden
nou wat goed voor je herstel, even anabolen in je lichaam spuiten
goed voor je herstel, zelfs met anabolen kan je gebleseerd raken
hij mag zijn boekje wel eens over lezenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by dijana1984 View Posthaha ja precies... zie hem morgen weer, zal ff zegge dat ik echt niet een anabool in mijn bil ga laten inspuiten.... zal ie raar gaan kijken de knakker
en of het 1 malig zou zijn, en wat het met je moet doen
wil zijn antwoord wel horenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Van deca herstel je wel snel wanneer je spierpijn hebt. Echter is deca absoluut niet voor jou geschikt en sinds je niet weet wie die jongen is en wat de werkingen zijn van dit anabool kan je er beter van af blijven. Deca is overigens ook geen anabool wat vrouwens als standaard gebruiken wanneer ze 'on' zijn als ik het goed heb.
Volgens mij zoekt die jongen gewoon een reden om een beter zicht van je billen te krijgen sinds je een geen jongen bent... ha ha.
Comment
-
On steroids Als je een kuur gebruikt dus, dan is dit niet de beste om mee te beginnen (voor vrouwen helemaal)22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
gheheh... dat wou ik net zeggen. die wil jou billen ff van dichtbij bekijken. deca is idd anabool en werkt wel lekker wat hij zegt maa rniet op de manier zoals hij het zegt. voor vrouwen zowieso geen optie imo.
maareuh.... nou ja, laat maar trouwens. gheheh :P
wou wat zeggen over die billen.
als je wat met gewricht hebt krijg je spuit in het gewricht. maar hij is veel te makkelijk om te zeggen dat hij jou dat ff illegaal ken leveren. dom en onnadenkend. dus een ellendige trainingsmaat.
gwoon tegen hem zeggen: waarom deca? dat is een eiwit spaarder en houdt vocht vast. dus na de werking heb ik er niks meer aan. hooguit dat ik wat meer haar op mn rug heb. haha. dan zien wattie zegt.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-