Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nee nee vriend heb me genoeg in gelezen en heb er lang over gedaan om die stap te zetten komt misschien zo over maar mensen zeggen soms verschillende dingen maar weet wel degelijk waar ik mee bezig ben!
ik heb woensdag me eerste spuit gezet en voel me niet zo goed ik heb 250mg test e en 200mg deca gebruik heb wat klamme handen en voel me wat gespannen kan dit komen door de spullen die ik gebruik heb of zit dit gewoon tussen me ooren me neefje die dit al vaker heb gebruik en met veel hogere dosering zeg dat dit een heel licht kuurtje is dus dat ik helemaal geen bijwerkingen kan hebben heeft hij gelijk of kan ik wel degelijk al wat bijwerkingen hebben?
heb wel gewoon orginele spullen en zet een keer per week.
nee heb zeker geen nep zooi echt niet maar wil gewoon zo veel mogelijk info hebben maar komt goed zet binnenkort wat fotos hier ben best al groot van me zelf ik zal wat fotos neer zetten van nu en wat de vorderingen zijn ben geen pannekoek ben ook niet bang van een prikkie maar alle info is welkom maar toch? zal nu niet meer zeiken jullie gaan nu alleen nog maar me resultaten zien!
nee heb zeker geen nep zooi echt niet maar wil gewoon zo veel mogelijk info hebben maar komt goed zet binnenkort wat fotos hier ben best al groot van me zelf ik zal wat fotos neer zetten van nu en wat de vorderingen zijn ben geen pannekoek ben ook niet bang van een prikkie maar alle info is welkom maar toch? zal nu niet meer zeiken jullie gaan nu alleen nog maar me resultaten zien!
maar vergeet niet dat er veel fake is in deze handel
dus post je gear hier wat baricade ook al zegt
zonder om iets in je lichaam te spuiten
zonder te weten wat het echt is
was laatst nog op undercover in nederland over aas dat er veel fakes spullen zijn, in sommige spullen waren ratte gif gevonden en autolakken, lijkt me niet fijn dat in je lichaam te hebben.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment