kuren maar toch afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuren maar toch afvallen

beste luitjes de helft zal me wel voor gek verklaren maar daar zit ik niet mee. ik hoop dat jullie een tip of hint kunnen geven..

ik woog toen ik begon met kuren 50 kilo ben in 4 weken met een goed eetschema naar de 67 kg gegaan maar nu val ik weer af en ben binnen 3 dagen van 67 naar 64,5 half gegaan ik eet gewoon precies volgens schema en vond het oook al zo makkelijk gaan dat aankomen

wat ik zet per week is 200mg deca en en 250 test cypio

mischien wat tips om toch nog meer aan te komen

grtzzz

meer eten.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Als je meer spieren krijgt ga je meer verbruiken. Dus meer eten.

Comment

50 kilo ???????? shit man !!!!!!!!!!

Comment

Hoe kan dat goed zijn voor je lijf, van 50kg naar 67 kg in 4 weken?
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Vind niemand het raar dat hij 50kg woog voor hij begon met kuren ? Lol mafkees

Ik was echt een van de schraalste ventjes op 52kg en deze gast weegt nog 2kg minder XD

Dit wordt echt een uber depressieve gozer zodra zijn kuur klaar is dat weet ik nu al
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

mwa niets is wat het lijkt. ik was net zo gellukig toen ik 50 kg woog maar ietsje zwaarder niks mis mee. vertel mij maar is waar ik depresief van zou moeten worden van dat slap gelul van jou kan je het wel worden indd... eej gast ik scheur aan alle kante uit me vel waarom zou ik er over lulle ouwe ma goed zou me btw toch nie uitmaken wat een ander denkt ik doe het voor me zelf dus als je nog wel wat nuttigs te melden hebt... vertel het me dan

grtzzz Skitzo
              Last edited by skitzo6; 14-06-2009, 16:27.

Comment

Ik heb zelf geen verstand van AS, maar je bent 30 % in lichaamsgewicht aangekomen....

Is dat mentaal en physiek niet een aanslag op je gezondheid?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Naaaahhh Yawgmoth... Hoe kan je dat nu zeggen? Hij traint al al bijna een heel half jaar ofzo.. Dan weet hij écht wel waar hij mee bezig is

Wat een 'apart' topic weer.

Comment

Ik vertel je gewoon ff dat je voor mij op de #1 plek ooit als de meest achterlijke idioot op dit forum staat, 50kg en dan kuren je komt bijna 30-35% van je lichaamsgewicht aan, bent overduidelijk mentaal gestoord nu hebt geen idee waar je aan begonnen bent, faalt in het maken van voedingsschema's en de basis van metabolic rates en mijn gok gaat er naar uit dat je ook al 50kg woog toen je begon met trainen en naturel niks aan kon komen vanwege een wanprestatie

Dus suc6 met het uitscheuren van je vel, lijkt me echt een topprestatie. Owh en als je me ook, god wat was het uit alweer "uit elkaar trekt en me wil breken" wie zei dat nou ook alweer? Magoed get in line en houd je roidrage beetje onder controle

Wat voor nuttigs ik te melden heb

LEES DE FOCKING STICKIES dan zie je ook dat je faalt met je voedingsschema

EDIT; als je weer een scheldpartij gaat typen doe je best, maar neem eerst ff een cursus Nederlands zodat het tenminste te lezen is, b.v.d!

btw ik heb zelf nog nooit A.S gebruikt en zal en zal het zeker ook de eerste trainings jaartjes nie gebruiken...
                    Last edited by Yawgmoth; 14-06-2009, 18:54.
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

@topicstarter,

Heb je fotos van het begin van je kuur en nu?

Zou graag de progressie zien

Comment

tja zulke gasten als Skitzo zijn gewoon te triest voor woorden, maar wat doe je er aan.

Comment

@ TS...... zie Falstyr 1e antwoord.

@ Ashley..is ook niet echt goed voor je lijf, is voornamelijk vocht.

@Falstyr...why?
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                            @Falstyr...why?
                            Why? Omdat hij nog niet eens de basics onder de knie heeft en duidelijk geen verstand heeft van wat hij doet.

Comment

Beter laat dan nooit toch?

Lees Quote nu pas,

Reacties zijn wel heel ernstig, jammer ipv in te gaan op TS zn vraag

Ik vertel je gewoon ff dat je voor mij op de #1 plek ooit als de meest achterlijke idioot op dit forum staat, 50kg en dan kuren je komt bijna 30-35% van je lichaamsgewicht aan, bent overduidelijk mentaal gestoord nu hebt geen idee waar je aan begonnen bent, faalt in het maken van voedingsschema's en de basis van metabolic rates en mijn gok gaat er naar uit dat je ook al 50kg woog toen je begon met trainen en naturel niks aan kon komen vanwege een wanprestatie
                              Last edited by onderhandelen; 14-06-2009, 20:20.
                              We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X